ثبت نام در امتحان بین المللی ecl آلمانی

 
ثبت نام در امتحان بین المللی ecl آلمانی
در صورتی که قصد شرکت در آزمون زبان آلمانی ecl را دارید، باید با ورود به سایت سپانو، ثبت نام کرده و در نزدیک ترین تاریخ برگزاری آزمون ecl، در جلسه امتحان حاضر شوید.

چگونگی شرکت در آزمون زبان آلمانی ecl

اگر به هر دلیلی قصد شرکت در آزمون زبان آلمانی ecl را دارید، باید با ویژگی های این آزمون آشنا شوید و سپس تصمیم خود را گرفته و با مراجعه به سایت آموزشگاه سپانو ثبت نام کنید. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این آزمون، مطلب زیر را بخوانید تا بتوانید خود را برای دریافت مدرک بین المللی تان آماده کنید.

برگزاری آزمون ecl در ایران

این تست بین المللی زبان آلمانی به زبان های مختلف و در کشور های مختلفی برگزار می شود. موسسه سپانو برای اولین بار در ایران تصمیم به برگزاری این آزمون به زبان آلمانی گرفته است. آکادمی زبان آلمانی سپانو در رشت با همکاری مرکز برگزاری ecl این آزمون را برای زبان آموزان ایرانی فراهم کرده است. بنابراین اگر قصد شرکت در این آزمون را دارید، میتوانید به راحتی با ورود به سایت موسسه سپانو ثبت نام کرده و آزمون را در شهر رشت پشت سر بگذارید.

اعتبار مدرک زبان آلمانی ecl

اگر می خواهید که در این آزمون بین المللی شرکت کنید، از بابت اعتبار مدرک آن خیالتان راحت باشد. چون مدرک این آزمون برای ارائه به تمامی دانشگاه ها و مراکز کاری و تحصیلی زبان آلمانی معتبر است. علاوه بر این مدت اعتبار این مدرک مادام العمر است و این بدان معناست که شما بعد از دریافت آن، میتوانید تا هر زمانی که دوست دارید، نسبت به ارائه اش اقدام کنید. البته توجه کنید که بعضی از مراکز بعد از گذشت 2 سال این مدرک را از شما قبول نخواهند کرد و گذشت این زمان را به منزله فراموشی مطالب می پندارند. پس بهتر است بعد از دریافت آن هر چه سریع تر آن را به مراکز مد نظرتان ارائه دهید.

پاسخ به سوالات زبان آلمانی

ارزیابی مهارت های مختلف در امتحان ecl آلمانی

در این امتحان بین المللی انواع مهارت های زبان آلمانی نظیر lesen، Schreiben، Hören و مکالمه از شما سنجیده میشود. البته چون این آزمون بین المللی در سطوح مختلفی برای شما وجود دارد، میزان سختی هر کدام از این مهارت ها در سطوح مختلف به یک اندازه نیست و حتی مدت زمان اختصاص داده شده به هر بخش نیز متفاوت است. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در این مورد به دست آورید، مقاله « بخش های مختلف ecl » را بخوانید و جداول را نیز در مطلب مورد نظر به خوبی بررسی کنید.

سطوح آزمون ای سی ال

ecl آلمانی در سطوح مختلف a2 تا c1 برگزار میشود. شما با دریافت مدرک a2 میتوانید ویزای پیوست به همسر یا دیگر اعضای خانواده خود را دریافت کرده و به آن ها در یکی از کشور های آلمانی زبان بپیوندید. علاوه بر این می توانید با داشتن مدرک b1 مهاجرت کرده و به کار یا تحصیل در آلمان بپردازید. البته انجام این کار با دریافت مدرک b2 بسیار آسان تر انجام خواهد شد. برای مثال شما میتوانید با داشتن مدرک b1 در دوره های فنی آوسبیلدونگ آلمان شرکت کنید اما اگر b2 داشته باشید، بسیار سریع تر جذب و پذیرفته خواهید شد. علاوه بر این موارد، در در صورتی که قصد مهاجرت از طریق رشته های بسیار تخصصی نظیر پزشکی را دارید، داشتن مدرک c1 این آزمون برایتان ضروری خواهد بود.

شرکت در آزمون ecl

قبل از شرکت در آزمون زبان آلمانی ecl باید خود را برای آزمون آماده کنید. برای انجام این کار باید به درستی آموزش ببینید، تمرین کنید و در دوره های آمادگی آزمون شرکت کنید. اگر میخواهید آلمانی را آموزش ببینید، به سپانو بیایید و خیال خود را از بابت یادگرفتن این زبان، راحت کنید. چون سپانو ویژگی هایی دارد که آن را تبدیل به بهترین موسسه زبان آلمانی میکند.

اما علاوه بر این، تمرین نیز لازم است و بعد از اتمام آموزش لازم است تا در دوره های آمادگی آزمون های المانی سپانو نیز شرکت کنید تا به راحتی این امتحان را پشت سر بگذارید. شما با شرکت در این دوره ها میتوانید سوالات احتمالی آزمون را با اساتید حرفه ای بررسی و تمرین کنید. سپس ترفند هایی را آموزش ببینید که بتوانید در مدت زمان آزمون به بیشترین سوالات پاسخ درست دهید. علاوه بر این میتوانید به تسلط کاملی از زبان آلمانی رسیده تا مدرک خود را دریافت کنید.

ثبت نام در دوره های سپانو

برای ثبت نام در هر کدام از دوره های سپانو میتوانید به موسسه مراجعه کنید یا وارد سایت ما شوید. اگر احساس میکنید که قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها و کلاس های سپانو دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید.

  33330595_013

32330596-7_013

شما میتوانید این شماره را در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ آموزشگاه سپانو صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام ما، توییتر سپانو و همچنین فیسبوک ما را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع شید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید