همه چیز درمورد سطح b2 آزمون ecl

 
همه چیز درمورد سطح b2 آزمون ecl
شما میتوانید با مطالعه این مطلب، اطلاعات زیادی درمورد بخش های مختلف ازمون ecl زبان آلمانی به دست آورید و خود را برای موفقیت در آزمون آماده کنید.

دریافت مدرک سطح b2 آزمون ecl آلمانی

اگر قصد به یکی از کشور های آلمانی زبان را دارید، باید بدانید که دریافت مدرک سطح b2 زبان آلمانی کمک زیادی به شما خواهد کرد. این مدرک همچنین برای شرکت در دوره های فنی آوسبیلدونگ نیز کاربرد دارد. البته شما با دریافت مدرک b1 نیز قادر به مهاجرت و انجام چنین کار هایی هستید اما بعضی از دانشگاه ها و مراکز کاری ممکن است از شما مدرک b2 را تقاضا کنند.

شرکت در آزمون b2 آلمانی

در این سطح از آزمون ecl فرد داوطلب می تواند ایده های اصلی یک متن پیچیده را در موضوعات عینی و انتزاعی، از جمله بحث های فنی در زمینه تخصصی خود درک کند. نامزد می تواند با درجه ای از روان و خودانگیختگی تعامل داشته باشد که تعامل منظم با زبان مادری را بدون فشار برای هر یک از طرفین کاملاً ممکن می کند. نامزد می تواند متن واضح و دقیقی را در مورد طیف گسترده ای از موضوعات تولید کند و دیدگاهی در مورد موضوعی با مزایا و معایب گزینه های مختلف توضیح دهد. هر کدام از بخش های این آزمون دانش هایی را لازم دارد که شما با آن بتوانید به سوالات آزمون پاسخ درست دهید و مدرک این سطح از آزمون را به راحتی دریافت کنید.

درک مطلب آزمون ecl

در این سطح داوطلب می تواند با درجه بالایی از استقلال متون پیشرفته زبان آلمانی را بخواند. همچنین میتوانند متون پیچیده مختلف را که مربوط به طیف گسترده ای از موضوعات از جمله مسائل جاری است، درک کند. سپس با توجه به آن چیزی که از متون متوجه شدند باید به سوالات پاسخ بدهند.

شرکت در بخش Schreiben آزمون ecl

داوطلب در این سطح می‌تواند توضیحات واضح و دقیقی از رویدادها و تجربیات واقعی یا تخیلی بنویسد که رابطه بین ایده‌ها را در متنی به هم پیوسته مشخص می‌کند و از قراردادهای مشخص شده در ژانر مربوطه پیروی کند. آزمون دهنده می تواند ترکیبی بنویسد که استدلالی را ایجاد کند، دلایلی را در حمایت یا علیه یک دیدگاه خاص ارائه کند و مزایا و معایب گزینه های مختلف را توضیح دهد. البته در این نوع نگارش باید به نکاتی نیز توجه کنید تا بتوانید زحمات خود را به آسانی به نتیجه برسانید. شما میتوانید با خواندن مقاله « نکات لازم برای امتحان Schreiben » از این نکات ضروری آگاه شوید.

املای کلمات در آلمانی .

آزمون Hören زبان آلمانی

داوطلب باید در این آزمون ایده های اصلی گفتار پیچیده گزاره ای و زبانی را که توسط گویشوران بومی به زبان گفتاری استاندارد ارائه می شود، درک کند. همچنین باید بتواند دیدگاه ها و نگرش های گویندگان را شناسایی کند تا بتواند به سوالات این بخش پاسخ دهد. ممکن است دو یا سه سخنران بومی در مکالمات ظاهر شوند و صدای پس زمینه در ضبط صدا وجود داشته باشد. پس حفظ تمرکز نیز برای پاسخ به پرسش های این بخش از آزمون لازم است.

امتحان Gespräch سطح b2 آزمون ای سی ال

در بخش مکالمه از آزمون ecl، داوطلب باید توضیحات و ارائه های واضح و دقیقی را در مورد طیف گسترده ای از موضوعات عمومی با استفاده از زبان روان، دقیق و مؤثر ارائه دهد. او می تواند توضیحات روشنی در مورد مزایا و معایب جایگزین ها در چارچوب تعامل طبیعی ارائه دهد. لازم به ذکر است که شما میتوانید به صورت دو نفره یا تک نفره وارد اتاق آزمون شوید و این بخش از امتحان بین امللی ecl را پشت سر بگذارید.

دریافت نمره خوب در آزمون

برای اینکه نمره خوبی در آزمون به دست بیاورید، باید به مطالب کاملا مسلط باشید تا به سوالات در کوتاه ترین زمان ممکن ، پاسخ های درست بدهید. برای مسلط شدن به مطالب باید تمرین داشته باشد. اما قبل از تمرین کردن باید آموزش درستی را تجربه کنید. شما می توانید برای آموزش زبان آلمانی به موسسه زبان آلمانی سپانو مراجعه کنید. سپانو با برگزاری دوره های متنوع زبان آلمانی، و با استفاده از اساتید و منابع معتبر به موفقیت شما در آزمون ecl کمک میکند.

 برای ثبت نام در هر یک از دوره های سپانو باید به سایت مراجعه کنید یا به صورت حضوری به این آموزشگاه بیایید. اما اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما می توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید. 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید