سفارش هایی برای شرکت در Schreiben آزمون ecl آلمانی

 
سفارش هایی برای شرکت در Schreiben آزمون ecl آلمانی
اگر میخواهید در آزمون زبان آلمانی ecl شرکت کنید، باید به نکاتی دقت کنید تا بتوانید بدون ایجاد مشکلی در آزمون، به سوالات پاسخ دهید و نمره خوبی به دست آورید.

تقویت مهارت نوشتاری زبان آلمانی

 حتما تا به حال شنیده اید که میگویند «کار نیکو کردن از پر کردن است». این یعنی اینکه برای انجام دادن درست هر کاری باید آن را تمرین و تکرار کنید تا به آن مسلط شوید. پس اگر میخواهید که به خوبی از پس آزمون Schreiben بر آیید، باید نوشتن را تمرین کنید. راهکار مختلف و زیادی برای انجام این کار وجود دارد که شما میتوانید هر کدام از آن ها را انجام داده و بسنجید.

برای مثال میتوانید هر روز خاطرات خود را بنویسید یا داستان ها و کتاب های زبان آلمانی را که میخوانید خلاصه نویسی کنید و هزاران روش دیگر. بعد از انجام این کار باید خود را برای روز آزمون آماده کنید. درست است که باید با آموزش مطالب خود را برای آزمون آماده کنید اما این را هم بدانید که توجه به نکات لازم جلسه آزمون نیز کمک زیادی به شما خواهد کرد. چون در غیر این صورت به راحتی میتوانید زحمات چندین ساله خود را با انجام یک کار نادرست در چشم به هم زدنی تباه کنید. بنابر این لازم است تا نکات لازم را در این مقاله بخوانید.

آزمون نوشتاری آزمون ecl

توصیه های ضروری برای موفقیت در writing آزمون ecl

1. نوشتن پیش نویس ضروری نیست، اما اگر تصمیم به انجام آن دارید، باید روی برگه آزمون این کار را انجام دهید.

2. دیکشنری های چاپی تک زبانه یا دو زبانه را می توان در این قسمت از امتحان استفاده کرد. اما به این نکته توجه کنید که استفاده از فرهنگ لغت موضوعی یا الکترونیکی مجاز نمی باشد و برای شما تقلب محسوب خواهد شد.

3. به تعداد کلمات تعیین شده در دستورالعمل ها توجه کنید و از مقدار مجاز کمتر یا بیشتر ننویسید. با این حال، نامزدها مجاز به انحراف از آن عدد، کمتر یا بیشتر از 10٪ هستند. مقالات، متمم ها و امضا در انتها در تعداد کلمات گنجانده شده است. خطوط شماره گذاری شده به شما کمک می کند که تعداد کلمات موجود در ترکیب خود را بررسی کنید.

4. نوشتار خود را به طور مناسب ساختار دهید. این بدان معناست که باید جمله بندی شما درست باشد ، جمله هایتان بسیار طولانی یا بسیار بلند نباشد. همچنین لازم است ترکیب خود را به پاراگراف ها تقسیم کنید.

7. املا، دستور زبان و نقطه گذاری (نقطه، کاما و دیگر علائم نگارشی) بر روی این مهارت ارزیابی می شود و نمره مثبت دارد. به این موارد کوچک اما مهم دقت کنید.

8. خوانا و خوش خط بنویسید. زیرا اگر فرد تصحیح کننده آزمون، نتواند متن شما را بخواند، حتما نمره منفی خواهید گرفت.

 

شما میتوانید برای موفق شدن در این بخش از آزمون نمونه سوالات سطوح مختلف ecl اعم از a2 , b1 ,b2 ,c1 را دانلود کرده و بخوانید.

شما میتوانید این نکات را از سایت ecl آلمانی نیز بخوانید.

 

 

*موفق باشید.*

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید