توصیه هایی درمورد آزمون Hören زبان آلمانی

 
توصیه هایی درمورد آزمون Hören زبان آلمانی
در آزمون شنیداری ecl باید به خوبی به پادکست مورد نظر گوش دهید تا بتوانید به سوالات پاسخ دهید. اما علاوه بر این لازم است تا به نکاتی توجه کنید تا زحمات تان به نتیجه برسد و در آزمون ecl زبان آلمانی موفق شوید.

پاسخ به سوالات بخش Hören آزمون ecl آلمانی

یکی از قسمت های آزمون ecl بخش شنیداری آن است. بخش شنیداری آزمون ecl به دو قسمت مجزا تقسیم بندی میشود. افراد در همه سطوح قبل از شروع شدن پخش 2 دقیقه فرصت دارند تا به سوالات بخش اول نگاهی بندازند. آزمون دهندگان بعد از گوش دادن به پادکست، میتوانند 10 تا 30 ثانیه در سطح a2 و b1  و برای سطح b2 و c1 بین 60 تا 90 ثانیه سوالات را چک کنند و دوباره به پادکست گوش دهند. بعد از گوش دادن مجدد به پادکست، افراد سطح  a2 و b1 حدودا 60 ثانیه و افراد سطح b2 و c1  حدود 120 ثانیه یا دو دقیقه فرصت دارند تا به سوالات جواب دهند و جواب نهایی خود را چک کنند.

بخش Hören آزمون ecl

در این قسمت درجه سختی سوالات با توجه به سطوح متغیر است. بدان صورت که آزمون دهندگان برای سطح a2 بین 15 تا 20 دقیقه به Hören مورد نظر گوش میدهند که حدود 400 تا 600 کلمه را در بر میگیرد. اما این مورد برای سطوح دیگر متفاوت خواهد بود که میتوانید اطلاعات بیشتر را در جدول زیر مشاهده کنید.اگر میخواهید که درمورد این امتحان بین المللی اطلاعات بیشتری به دست آورید، مقاله « بخش های مختلف آزمون ecl » را بخوانید. اما علاوه بر این لازم است که به نکات دیگری نیز دقت کنید. توجه به این نکات به شما کمک میکند تا دانش خود را به درستی عرضه کرده و با دقت هر چه تمام تر پاسخ های درست خود را به ثبت برسانید.

نکات لازم و ضروری جهت شرکت در آزمون آلمانی ecl

1. ترتیب سوالات (موضوعات) همیشه از ترتیب ضبط تبعیت می کند. توجه به این نکته کمک زیادی به شما خواهد کرد تا اگر جواب سوالی را متوجه نشدید، در گوش دادن بار دوم، به صورت دقیق تری به دنبال جواب آن بگردید.

2. لازم نیست همه چیز را بفهمید، بنابراین اگر قسمت هایی وجود دارد که متوجه نمی شوید نگران نباشید. چون ممکن است با همان مطالبی که متوجه شدید، بتوانید به اکثریت سوالات پاسخ دهید.

3. سعی کنید پس از اولین گوش دادن به تمام سوالات پاسخ دهید تا بتوانید از گوش دادن دوم برای بررسی یا تصحیح پاسخ های خود استفاده کنید. اما اگر از چند سوال جا ماندید، نگران نباشید، دنبال جواب این سوالات در گوش دادن دوم بگردید.

4. می توانید هنگام گوش دادن به ضبط یادداشت برداری کنید و کلمات کلیدی را برای خودتان گوشه ای بنویسید. این کار کمک زیادی در پاسخ دادن شما به سوالات میکند. لازم است بدانید که در پایان گوش دادن، زمان دارید تا پاسخ های خود را نهایی کنید.

5. در تکالیف چند گزینه ای باید پاسخ ها (حروف) خود را در یک شبکه پاسخ ثبت کنید. اگر می خواهید اصلاحاتی را در شبکه انجام دهید، مطمئن شوید که آن را به وضوح انجام دهید. نشانگرها فقط پاسخ هایی را می پذیرند که بدون ابهام باشند پس تا جایی که میتوانید زیبا و واضح بنویسید.

آزمون شنیداری ecl

6. عددی که بعد از یک سوال در پرانتز قرار می‌گیرد، تعداد عناصر فهرستی را که باید برای تکمیل کار ذکر کنید، نشان می‌دهد. به این موارد دقت کنید.

7. لازم نیست با جملات کامل پاسخ دهید. نوشتن پاسخ درست حتی اگر کوتاه باشد، پذیرفته خواهد شد.

8. اشتباهات دستوری اگر قابل فهم باشد و مشخص باشد که پاسخ شما به چه چیزی یا چه کسی اشاره دارد و زمان آن صحیح باشد، اشتباه محسوب نمی شود. در غیر اینصورت نمره آن بخش به شما داده نخواهد شد.

9. پاسخ هایی که با اشتباهات گرامری نوشته شده اند در صورتی پذیرفته می شوند که پاسخ ها قابل تفسیر و درک واضح باشد.

چگونه به سوالات پاسخ درست دهم؟

توجه به این نکات در صورتی نتیجه بخش خواهد بود که شما تسلط کامل به مطالب داشته باشید و بتوانید به سوالات پاسخ درست بدهید. برای انجام این کار، باید در کلاس ها و دوره های زبان آلمانی شرکت کرده و سطح خود را به سطح مطلوب تان در آزمون برسانید. اگر در شهر رشت یا استان گیلان زندگی میکنید، با مراجعه به سایت سپانو یا مرکز آموزشی سپانو در یکی از دوره ها و کلاس های متنوع زبان المانی شرکت کنید. در این صورت میتوانید در کنار اساتید مجرب سپانو به آموزش صحیح آلمانی بپردازید.

اگر دوست دارید قبل از ثبت نام درمورد دوره ها و کلاس های زبان آلمانی در سپانو بیشتر بدانید و مشاوره بگیرید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013 

و یا این شماره را در تلفن همراه خودت ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام دهید. 09215231719 و یا با کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که  اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع شوید.

ecl logo

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید