موسسه زبان آلمانی سپانو در رشت

 
موسسه زبان آلمانی سپانو در رشت
اگه میخوای زبان آلمانی رو در رشت یاد بگیری، به سپانو مراجعه کن. سپانو بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت هستش که آموزش رو براتون آسون میکنه.

آموزشگاه زبان آلمانی سپانو

برای یادگرفتن زبان آلمانی دلایل زیادی وجود داره. مثلا خیلی از افراد این زبان رو به خاطر علاقه یا تفریح آموزش میبینن. خیلی ها هم به خاطر مهاجرت های کاری و تحصیلی به آلمان یا کشور های آلمانی زبان، این زبان رو آموزش میبینن. شاید خبر نداشته باشی اما دوره های فنی آوسبیلدونگ در آلمان برای افرادی برگزار میشه که در کشور خودشون تا سطح دیپلم درس خوندن و سنشون بین 18 تا 35 ساله. پس تو به راحتی بعد از یادگرفتن زبان آلمانی و دریافت مدرکت میتونی به آلمان مهاجرت کنی و در این دوره ها شرکت کنی. بعد از گذروندن دوره ها هم مشغول به کار میشی. علاوه بر این موارد، با یادگرفتن زبان آلمانی میتونی به راحتی کسب درآمد کنی. اما برای انجام همه این کار ها لازمه تا آلمانی بلد باشی. شاید تو هم دلیل مخصوص به خودت رو داری. اما اینکه چرا این زبان رو یاد میگیری مهم نیست. مهم کاریه که تو و خیلی از افراد تصمیم به انجام دادنش گرفتین. 

آموزش آلمانی

راه های زیادی برای آموزش زبان آلمانی وجود داره. مثلا میتونی یکی از برنامه های آموزش زبان رو توی موبایل خودت نصب کنی و شروع کنی یا اینکه یادگرفتن زبان آلمانی رو از روی کتاب های خودآموز انجام بدی. یا میتونی از یه استاد مسلط خواهش کنی تا این زبان رو بهت آموزش بده. اما این راهکار ها، هیچکدوم راه حل برای تو نیست.

 

آموزش آلمانی در سپانو

موفقیت در زبان آلمانی

فرض کن یه روزی یه نفر بهت بگه که کلید موفقیت توی مشت منه، و تو باید کاری که میگم رو انجام بدی تا به هدفت برسی. اون موقع چی کار میکنی؟؟؟ قطعا هر کسی برای پیشرفت خودش هرکاری که بتونه رو انجام میده. پس اگه برای آینده ات برنامه ای داری و برای انجام اون برنامه ها به زبان آلمانی احتیاج داری باید این زبان رو یاد بگیری.

چگونه آلمانی بیاموزم؟

برای آموزش زبان آلمانی باید به یه آموزشگاه معتبر و با تجربه مراجعه کنی. اگه در رشت و یا حتی استان گیلان ساکن هستی، نگران یادگرفتن زبان آلمانی ات نباش. چون آموزشگاه سپانو بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت هستش. علاوه بر این، سپانو انواع زبان های خارجه مثل روسی، ترکی استانبولی، فرانسوی و خیلی از زبان های دیگه رو هم به افراد علاقه مند آموزش میده. سپانو در زمینه آموزش آلمانی بسیار متخصصانه عمل میکنه. به طوری که با دونستن چند تا از ویژگی های اون، مطمئن میشی که باید زبان آلمانی رو در سپانو یاد بگیری.

آلمانی در سپانو

 یکی از مهم ترین ویژگی هایی که آموزشگاه سپانو داره اینه که بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش آلمانی تجربه داره. این یعنی حداقل 10 سال انواع کتاب ها، استاد ها، نحوه تدریس، چگونگی قبولی در آزمون های بین المللی و ... رو بررسی کرده. بعد از بین اون ها بهترین هاشون رو انتخاب کرده تا در دسترس تو و افراد دیگه قرار بده.

علاوه بر این سپانو برای آموزش زبان آلمانی دوره های مختلفی رو برگزار میکنه تا افراد با توجه به شرایط و علاقه خودشون بتونن در کلاس های آلمانی به هر صورتی که هست، شرکت کنن. سپانو دوره های خصوصی، فشرده و ترمیک داره. علاوه بر این هر کدوم از این دوره ها رو به صورت  آنلاین، حضوری و هیبرید ( تلفیقی از آنلاین و حضوری ) برگزار میکنه. این یعنی تو با هر شرایطی که داشته باشی، میتونی در سپانو آلمانی یاد بگیری.

شرکت در دوره های آموزشی آلمانی در رشت

ثبت نام زبان آلمانی در سپانو

این مواردی که گفتم فقط چند مورد کوچیک از علت های متعددی هستش که بهت ثابت میکنه که باید سپانو رو برای آموزش زبان آلمانی انتخاب کنی. چون سپانو زبان آلمانی رو به تعداد زیادی از افراد علاقه مند آموزش داده و بهشون کمک کرده تا در حال حاضر در کشورهای آلمانی زبان به زندگی بپردازن. پس حتما علت های متفاوتی وجود داره که باعث شده تا اون ها سپانو رو برای آموزش آلمانی انتخاب کنن.

بهتره بدونی که سپانو نماینده رسمی خانه آیلتس آفرینش هم هست پس میتونه بهت برای موفقیت در آزمون آیلتس هم کمک زیادی کنه. فقط کافیه که به سپانو مراجعه کنی و اگه سوالی در مورد انواع دوره ها و کلاس های ما داری، با شماره زیر تماس بگیری.

 33330595_013

32330596-7_013

و میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید