​زبان آلمانی رو شکست بده. _ آموزش آلمانی در رشت

 
​زبان آلمانی رو شکست بده. _ آموزش آلمانی در رشت
چند قدم برای یادگرفتن سریع زبان آلمانی را اینجا بخوانید. با سپانو در رشت قدم به قدم راه موفقیت را طی کنید. اگر در رشت یا استان گیلان زندگی میکنید،آلمانی را در سپانو بیاموزید.

چند قدم برای یادگیری سریع زبان آلمانی:

اولین قدم برای یاد گرفتن آلمانی رو برداشتی. حتما میگی چطوری؟ من که هنوز شروع نکردم. اما باید بهت بگم همین که تصمیم گرفتی این زبان رو یادبگیری یعنی یک هیچ از بقیه جلو افتادی. چون این زبان فایده های زیادی میتونه برات داشته باشه البته باید زرنگ باشی. مثلا میتونی با یادگرفتن زبان آلمانی کسب درآمد کنی. اگه دوست داری بدونی چطوری، اینجا کلیک کن و این مطلب رو بخون. خب حالا که قدم اول رو برداشتی باید این راه رو ادامه بدی تا بتونی به هدفت برسی. اما قبل از اون میخوام چند تا از ویژگی های زبان آلمانی رو برات بگم تا بدونی که چه راهی در پیش داری.

ویژگی هایی که ثابت میکنه یادگرفتن زبان آلمانی آسونه.

آسون بخونین.

جالبه بدونین صحبت کردن به آلمانی راحت‌تر از خوندن و نوشتن اونه. البته نگران نشید و نترسید! چون نوشتن زبان آلمانی هم آسونه. زمانی که قراره یه متن به این زبان بنویسین باید هر چیزی رو، همونطوری که میخونین بنویسین. البته این رو زمانی کاملا متوجه میشین که آلمانی یادبگیرین.

خواندن متون آلمانی
خوندن و نوشتن زبان آلمانی آسونه.

جمع اسامی رو یاد بگیرین.

داره سخت میشه. چون باید جمع اسامی رو یکی یکی یاد بگیرین . همونطوری که میدونین توی زبان فارسی و انگلیسی قواعد جمع بستن داریم. مثلا توی زبان انگلیسی یه s به آخر کلمات اضافه می کنیم. ولی توی زبان آلمانی برای هر کلمه یه اسم جمع جدا وجود داره!

لازم نیست لهجه ها رو یاد بگیرین.

 این یکی ویژگی کار شما رو راحت کرده. باید بدونین که صحبت کردن با دیگران توی این کشور عمدتا به صورت رسمی و کتابیه. به همین دلیل بر خلاف فارسی و انگلیسی احتیاجی نیست که لهجه های مختلف رو یاد بگیرین. یعنی آلمانی همونطوری که توی کتاب ها می خونین، صحبت میشه. البته لهجه های مختلف مثل لهجه برلینی و یا اتریشی وجود داره. اما برای شروع مشکلی ایجاد نمیشه اگه اون ها رو یاد نگیرین. 

حالا قدم سوم رو هم برای یادگرفتن آلمانی برداشتی، یعنی داری راه می افتی. پس با من همراه باش تا خط پایان رو هم با هم بگذرونیم.

قدم های بعدی رو محکم تر بردار.

زبان موبایلت رو تغییر بده.

توی دنیای امروزی که تکنولوژی بیداد میکنه، ما روزانه چندین ساعت با موبایلمون کار می کنیم. زمانی که زبان گوشی شما روی زبانی تنظیم شده باشه، شما روزی چندین و چند دفعه کلمات و جملات آلمانی رو میبینین و یه قدم جلو می افتین.

از اتصال های گفتاری استفاده کن.

اجازه ندید که بین حرف زدنتون با بقیه افراد فاصله بیافته. و یا حرف زدنتون تموم بشه. مثلا وقتی کسی از شما میپرسه که اتاق شما در هتل چطوره؟ جواب ندید که ” خوبه” یا “ممنون بد نیست”  . این جملات خودبه خود مکالمه تون رو همونجا قطع میکنه! این روش به شما یاد میده که به جمله هاتون احساس بدین. مثلا جواب بدین “واقعیتشو بخوای سوال خوبیه، اتاقم خوبه، اتاق شما چطوره؟” این کار باعث میشه مدت مکالمه تون زیادتر بشه.

صحبت کردن به زبان آلمانی
موقع صحبت کردن به زبان آلمانی از اتصال های گفتاری استفاده کنین. و اجازه ندین صحبت بین شما و اون فرد تموم بشه.

بلند بخونین.

قدم بعدی که به شما برای یادگرفتن زبان آلمانی خیلی کمک میکنه، اینه که هر چیزی که میبینید رو با صدای بلند بخونین. برای این کار باید هر جمله ای رو که توی تلویزیون، مجله، روزنامه، موبایل و یا هرجا میبینین با صدای بلند بخونین و تکرار کنین. این کار باعث میشه هم تلفظ براتون آسون تر بشه و هم با کاربرد کلمات و جملات آشنا بشین.

از روش های جانبی استفاده کنید.

استفاده کردن از فیلم ها، موسیقی های آلمانی، کتاب ها و داستان های کوتاه میتونه خیلی بهتون کمک کنه. چون شما با فیلم دیدن و یا کتاب خوندن هم تفریح میکنین و لذت میبرین و هم زبان یاد میگیرین و یه قدم دیگه به هدفتون نزدیک تر میشین.

توی خونه تمرین کنید.

این یه نکته مهمه که باید همیشه یادتون باشه. شرکت توی کلاس های زبان به تنهایی نمیتونه شما رو به مقصد برسونه. همونطوری که تمرین کردن توی خونه به تنهایی کارساز نیست. اما اگه این دوتا رو در کنار هم انجام بدین، نتیجه شگفت آوری حاصل میشه که خودتون هم تعجب میکنین. پس هر روز حدود 3 یا 4 ساعت تمرین توی خونه یادتون نره.

حالا که فقط تمرین کردن توی خونه جواب نمیده. کجا کلاس ثبت نام کنم؟

برای یادگرفتن هر زبانی، قدم اول اینه که به یه آموزشگاه معتبر مراجعه کنی. تا بتونی توی کلاس های اونجا ثبت نام کنی و یادگرفتن زبان رو شروع کنی. اگه در رت یا هر جای دیگه استان گیلا زندگی میکنی، ما بهت آموزشگاه سپانو رو معرفی میکنیم. چون این آموزشگاه دوره های مختلف رو برای آموزش آلمانی برگزار میکنه تا افراد با شرایط خودشون، بهترین دوره رو انتخب کنن و به آموزش آلمانی بپردازن. توی سپانو میتونی زبان های دیگه ای هم مثل انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی و .... رو آموزش ببینی و ازیادگرفتن زبان لذت ببری. پس هر زمان که تصمیم به ثبت نام گرفتی میتونی به سپانو مراجعه کنی و یا با این شماره تماس بگیری. اگه سوالی هم درمورد کلاس ها داری، ما پاسخگو هستیم.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.د.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید