آزمون ecl یا آزمون ÖSD

 
آزمون ecl یا آزمون ÖSD
برای مهاجرت به آلمان باید در آزمون های زبان آلمانی مثل آزمون ECL یا آزمون ÖSD شرکت کنید. آموزش زبان آلمانی را به سپانو بسپارید.

مقایسه آزمون های زبان آلمانی

اگر به فکر مهاجرت به آلمان یا کشورهای آلمانی زبان هستید، باید بدانید که شرکت در آزمون و دریافت مدرک زبان آلمانی برای شما لازم است. در غیر این صورت به نتیجه نهایی خود نمی رسید. چون تمامی دانشگاه ها و موسسات برای ادامه تحصیل و کار در آلمان و کشور های آلمانی زبان، برای پذیرش شما به چنین مدرکی احتیاج دارند. اما خوب است بدانید، اینکه در چه آزمونی شرکت میکنید، چندان اهمیتی ندارد اما در آن آزمون باید نمره خوبی دریافت کنید تا مدرک خود را دریافت کنید.

شرکت در آزمون های ecl و ÖSD

 قبل از هر چیز باید درمورد آزمون های مختلف زبان آلمانی اطلاعات کافی به دست بیاورید و با توجه به موقعیت خودتان در یکی از آزمون ها شرکت کنید. برای مقایسه آزمون های ECL و گوته ، و آزمون هایDSH یا ECL، و همچنین ECL و TestDaF بر روی هر کدام از آن ها کلیک کنید. در این مطلب نیز قرار است درمورد مقایسه آزمون های ECL و آزمون ÖSD اطلاعاتی کلی به دست بیاورید و این دو آزمون را با هم مقایسه کنید تا متوجه شوید که برای شما بهتر است در کدام آزمون شرکت کنید.

آزمون ای سی ال

 ECL آزمونی بین المللی است که به 15 زبان زنده دنیا وجود دارد. یکی از مهم ترین زبان هایی که مورد توجه این آزمون قرار می گیرد، زبان آلمانی است. همچنین این آزمون در کشور های مختلف زیادی هم برگزار می شود. ECL آزمونی بین المللی است و مهارت مختلف را برای سنجش سطح زبان آلمانی شما مورد ارزیابی قرار می دهد.

آزمون ÖSD

ایآزمون یکی از آزمون های زبان آلمانی اتریشی است که شباهت زیادی به آزمون گوته دارد. متقاضیان تحصیل در دانشگاه های اتریش، آلمان و سوئیس می توانند برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور و همچنین دریافت ویزای دانشجویی، در این آزمون شرکت کنند و مدرک خود را ارائه دهند.

آزمون ÖSD زبان آلمانی

مقایسه آزمون های ECL و ÖSD

سنجش مهارت های زبان آلمانی در آزمون  ECL و ÖSD

آزمونÖSD شامل چهار بخش مختلف است. بخش های این آزمون شامل بخش درک مطلب یا خوانداری lesen، بخش شنیداری یا Horen، بخش نوشتاری یا Schreiben و بخش صحبت کردن یا Sprechen می باشد. آزمون ECL نیز چهار بخش مختلف را شامل می شود با این تفاوت که هر کدام از این بخش ها یک جنبه عملی نیز دارد که باعث می شود تا آزمون ECL به یک آزمون کاربردی برای افراد تبدیل شود. وجود این جنبه های عملی در آزمون به سهولت پاسخ به قسمت های مختلف آزمون هم کمک زیادی می کند.

تعیین نمره آزمون های ecl و ÖSD زبان آلمانی

  برای قبول شدن در کل آزمون ECL باید حداقل میانگین 60 درصد از کل مهارت های آزمون را کسب کنید. مثلا اگر در چهار مهارت 80، 80، 50 و 40 درصد امتیاز را بگیرید، میانگین آن 62.5 درصد می شود و شما آزمون را پشت سر گذاشته اید. اما در آزمون ÖSD آزمون دهنده باید نمره قبولی در هر بخش را دریافت کند. اگه متقاضی از مجموع 100 امتیاز حداقل نمره 50 رو گرفته باشد و همچنین در بخش های مختلف هم نمره لازم رو کسب کند، در این آزمون موفق می شود. اگر فرد متقاضی در یکی از بخش های آزمون نمره لازم را دریافت نکرده باشد، می تواند برای بار دوم در آزمونهمان مهارت شرکت کند.

مدت اعتبار آزمون های زبان آلمانی

بیشترین نگرانی افرا د درمورد اعتبار آزمون هاست. اما اگر قصد شرکت در آزمون های ECL و ÖSD را دارید، نگران نباشید. زیرا مهلت اعتبار هر دوی این آزمون ها، مادام العمر است. یعنی شما بعد از دریافت مدرک می توانید تا هر زمانی این مدرک را به دانشگاه ها یا موسسات کاری و تحصیلی، ارائه کنید. اما این را هم در نظر داشته باشید که معمولا مراکز تحصیلی و کاری بعد از گذشت چند سال این مدرک را نمی پذیرند. پس بهتر است بعد از دریافت آن، هر چه سریع تر نسبت به ارائه آن اقدام کنید.

هزینه آزمون ecl و آزمون ÖSD

برای اطلاع از هزینه آزمون های آلمانی باید با مرکز آزمون ها تماس بگیرید. چون این قبیل از اطلاعات، مدام در حال تغییر است و نمیتوان عدد دقیقی را برایشان منظور کرد. برای مثال هزینه آزمون ECL توسط سازمان های مربوط به این آزمون مشخص می شود و شما برای اطلاع از این مبلغ باید با دفتر محلی CareLend تماس بگیرید.

موفقیت در آزمون های زبان آلمانی

برای موفق شدن در آزمون ها، راهی جز تلاش و تمرین وجود ندارد. زیرا باید به مطالب تسلط کافی داشته باشید. برای مسلط شدن به مطالب هم باید دو نکته مهم را مد نظر داشته باشید. اول آموزش و دوم تمرین. همانطور که میدانید، تمرین بدون آموزش امکان پذیر نیست. پس باید به عنوان قدم اول زبان آلمانی را به خوبی یاد بگیرید.

آزمون ECL

یادگرفتن زبان آلمانی

برای آموزش زبان آلمانی راه های متفاوتی وجود دارد. اما هیچ راهی نتیجه بخش تر از آموزش زبان در آموزشگاه معتبر و در کنار اساتید کاربلد نیست. شما برای آموزش زبان آلمانی می توانید به آموزشگاه سپانو مراجعه کنید. چون اموزشگاه سپانو در رشت دوره های مختلفی برای آموزش آلمانی برگزار میکند تا افراد با هر شرایطی بتوانند در کلاس ها شرکت کنند و فرصت آموزش را از دست ندهند.

علاوه بر این سپانو بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش زبان آلمانی تجربه دارد. این یعنی در این سال ها انواع اساتید زبان آلمانی را به خوبی سنجیده، نحوه آموزش کتاب های مختلف زبان آلمانی را بررسی کرده و در آخر بهترین را انتخاب کرده است. شما در سپانو علاوه بر زبان آلمانی، زبان های دیگری هم مثل انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی و ... را می توانید آموزش ببینید و از یادگرفتن زبان لذت ببرید.

ثبت نام در آموزشگاه سپانو

برای ثبت نام در دوره های زبان آلمانی می توانید از طریق سایت سپانو اقدام کنید و یا به آموزشگاه مراجعه کنید. اما اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها دارید با ما تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما می توانید این شماره را در تلفن همراه خودت ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدهید. 09215231719 و یا با یک کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که  اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشوید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید