چرا کتاب  starten wir زبان آلمانی ؟

 
چرا کتاب  starten wir زبان آلمانی ؟
کتاب starten wir کتابی مناسب برای آموزش زبان آلمانیه. این کتاب شامل انواع تمرین هایی هستش که برای تمرین در خونه طراحی شده تا یادگیری زبان آلمانی شما رو آسون تر کنه. یکی از مهم ترین مزایای این کتاب اینه که برای تمامی دوره های اعم از گروهی، خصوصی، ترمیک و فشرده مناسب و مورد استفاده است.

آلمانی رو از روی کتاب starten wir یاد بگیر.

 

به زبان آلمانی علاقه هستی؟ دوست دارید این زبان رو یاد بگیری؟ زبان آلمانی رو تا حدی بلدی و الان میخوای ادامه بدی؟ حتما جواب یکی از این سوالات برای تو «بله » است وگرنه دنبال این مطلب نمی گشتی. حالا هم اگه میخوای در مورد کتاب starten wir اطلاعاتی به دست بیاری و بدونی که چرا لازمه تا زبان آلمانی رو از این کتاب یاد بگیری، این مطلب رو تا انتها بخون.

همه چیز درمورد زبان آلمانی:

همونطوری که میدونی یاد گرفتن زبان آلمانی میتونه خیلی برات مفید باشه. مثلا میتونی با مسلط شدن به آلمانی، توی آزمون های بین المللی شرکت کنی . بعد اگه توی یکی از این آزمون ها موفق بشی و مدرک بگیری، میتونی مهاجرت کنی. یعنی با داشتن چنین مدرکی فرصت داری که به راحتی توی یه کشور آلمانی زبان کار یا تحصیل کنی. علاوه بر این با دونستن زبان آلمانی میتونی توی همین کشور هم کسب درآمد کنی.

میخوام زبان آلمانی یاد بگیرم.

حالا که تصمیم گرفتی آلمانی یاد بگیری باید بهت تبریک بگم. چون توی مسیر درستی قدم گذاشتی. اما باید به یه نکته دقت کنی و اون هم آموزش از یه کتاب درست و حسابیه. همونطوری که میدونی یادگرفتن زبان بدون داشتن کتاب امکان پذیر نیست. پس قدم بعدی اینه که یه کتاب انتخاب کنی و مطالب اون رو یاد بگیری. اما نه هر کتابی!!!

چرا داشتن یه کتاب مناسب، مهمه ؟؟؟

حالا که قراره یه کتاب برای آموزش انتخاب کنی، باید خیلی دقت کنی. چون اگه بدون توجه به نکات مهم، از روی یه کتاب نامناسب مطالب رو یاد بگیری ممکنه به آموزش زبانت آسیب وارد بشه و یا نتونی کامل بهش مسلط بشی. حتی ممکنه بعضی از مطالب رو اشتباه و ناقص یاد بگیری. پس انتخاب یه کتاب خوب خیلی مهمه. اما سوال اینجاست... چه کتابی خوبه؟

آموزش زبان آلمانی با کتاب starten wir
آموزش زبان آلمانی با کتاب starten wir شما رو به سطح بالایی از این زبان میرسونه.

ویژگی های کتاب خوب برای آموزش آلمانی:

هرگز به حرف افرادی که مستقیم بهت میگن فلان کتاب خوبه یا فلان کتاب خوب نیست و بده توجه نکن. حتما ازشون دلیل بخواه. چون هرگز خوب یا بد مطلق وجود نداره. هر کتابی ممکنه ویژگی های مثبت یا منفی داشته باشه که باید مد نظر قرار بدی. حتما الان با خودت میگی حالا که هر کتابی ممکنه یه عیبی داشته باشه پس من چطوری یه کتاب خوب انتخاب کنم؟؟

نگران نباش. چون کاری که تو باید انجام بدی اینه که کتابی رو انتخاب کنی که ویژگی های مثبتش بیشتر از ویژگی های منفی اون باشه. البته خیلی سخته که خودت بشینی و تک تک کتاب ها رو مقایسه کنی، ویژگی های مثبت و منفی اون ها رو مورد بررسی قرار بدی و بعد به نتیجه ای برسی که ممکنه نتیجه درستی هم نباشه. اما باز هم نگران نباش چون ما بهت کمک کنیم.

از کجا بدونم چه کتابی مناسبه؟

برای اطلاع از این قضیه باید از افرادی که توی این زمینه متخصص هستن سوال بپرسی. افرادی مثل مدرسین زبان آلمانی یا آموزشگاه هایی که همه جوانب این امر رو قبلا سنجیدن و اطلاع کافی ازش دارن. سپانو آموزشگاهی هستش که زبان آلمانی رو به صورت تخصصی به افراد آموزش میده و تجربه ای 10 ساله در این زمینه داره. همچنین اساتید کاربلدی هم اینجا تدریس میکنن که میتونن تو رو تا حد زیادی از این موضوع آگاه کنن.

سپانو کدوم کتاب زبان آلمانی رو پیشنهاد میکنه؟

اساتید برجسته توی سپانو بعد از بررسی و تحلیل همه ویژگی های مثبت و منفی کتاب ها در نهایت به این نتیجه رسیدن که کتاب starten wir مناسب ترین کتاب برای آموزش زبان آلمانی به علاقه مندان این زبانه. چون این کتاب مورد تایید آموزشگاه گوته و بقیه آموزشگاه های معتبر و بین المللی در سراسر جهان قرار گرفته. این کتاب توی آموزشگاه های ایران هم تدریس میشه و توسط سفارت آلمان در ایران هم تایید شده. حتما الان با خودت میگی که پس starten wir باید کتاب خوبی باشه. درسته؛ اما چرا؟؟

همه چیز درمورد starten wir :

اسم این کتاب در زبان آلمانی به معنی « بیاشروع کنیم.» هستش. کتاب starten wir شامل سه سطح A1 ، A2  و B1 هستش که هر سطح دارای کتاب درسی (Kursbuch) و کتاب تمرین (Arbeitsbuch) میشه. هر کتاب هم 12 درس داره که شما باید اون ها رو بخونین. در انتهای هر درس خلاصه گرامر درس مرور میشه. همچنین اطلاعات بیشتری راجع به اون درس به شما داده میشه.

کتاب های سطوح مختلف starten wir
کتاب های starten wir برای یاد گرفتن زبان آلمانی توی تمامی دوره ها مناسبه.

چرا باید از کتاب starten wir استفاده کنم؟

توی این کتاب از جدید ترین و پیشرفته ترین متد تدریس استفاده شده تا زبان آلمانی رو به بهترین و راحت ترین روش به زبان آموزان، یاد بده. همچنین این کتاب تمرین هایی برای انجام دادنشون توی خونه داره تا درس یادگرفته رو برات مرور کنه. این کتاب میتونه تسلط افراد رو توی زبان آلمانی به بالاترین سطح برسونه و اون ها رو به هدف نهایی شون نزدیک و نزدیک تر کنه.

یکی دیگه از مزایای کتاب starten wir اینه که برای تمامی دوره ها مثل حضوری، آنلاین، خصوصی، گروهی، ترمیک و یا فشرده مناسبه. پس هر کسی میتونه اون رو به راحتی آموزش ببینه. خب حالا که کتاب مناسب خودت رو انتخاب کردی وقتشه که توی یه آموزشگاه خوب یادگرفتن زبان آلمانی رو شروع کنی...

کجا کلاس زبان آلمانی ثبت نام کنم؟

تو میتونی برای یادگرفتن زبان آلمانی به آموزشگاه سپانو مراجعه کنی. چون همونطوری که توی قسمت بالا بهت گفتم، سپانو سابقه ای بیشتر از 10 سال توی آموزش زبان آلمانی داره پس میتونه توی این مسیر کمک زیادی بهت کنه. تو میتونی توی سپانو علاوه بر زبان آلمانی زبان های دیگه ای هم مثل انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی و …. رو آموزش ببینی و از یادگرفتن زبان لذت ببری. پس هر زمان که تصمیم به ثبت نام گرفتی میتونی به سپانو مراجعه کنی و یا با این شماره ها تماس بگیری. اگه سوالی هم درمورد کلاس ها داری، ما پاسخگو هستیم.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی به این شماره توی واتس اپ پیام بدی و سوالاتت رو از ما بپرسی. 09215231719 و  یا بایه کلیکمستقیما با ما در واتس اپ صحبت کنی.

یادت نره که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو رو هم دنبال کنی تا از اخبار ما با خبر بشی.

پس اگه دوست داری اطلاعات بیشتری از ما داشته باشی اینجا کلیک کن و وارد سایت ما شو.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید