آموزش زبان روسی در رشت در سپانو

 
آموزش زبان روسی در رشت در سپانو
چرا فکر می کنی یادگرفتن زبان روسی سخته؟ چرا باید زبان روسی رو یاد بگیریم؟ آموزش زبان روسی چه مواقعی ممکنه لازم باشه؟ چطوری روسی یاد بگیرم؟

یادگرفتن زبان روسی آسان

زبان روسی رو میتونی آسون تر از چیزی که فکر میکنی یاد بگیری. چون طبق تحقیقاتی که انجام شده، زبان روسی جزو 10 زبان اول لیست زبان هایی که یادگرفتن اونا سخته هم نیست. یعنی آموزش زبان روسی هنوز هم در مقایسه با زبان های دیگه راحت تره. حتما میپرسی چرا ؟؟؟ بیا تا برات توضیح بدم.

درمورد زبان روسی:

زبان روسی زبان رسمی کشورهای روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و بعضی از کشورهای دیگه اس. این زبان همچنین زبانی غیر رسمی ولی مورد استفاده توی کشورهای اکراین، لاتیویا و استونی هستش. زبان روسی از نظر تاریخی به خانواده زبان های هندی اروپایی متعلقه. و این زبان یکی از سه زبان باقی مانده از زبان های شرق اسلاوی هستش.

زبان روسی با 144 میلیون متکلم در اروپا بزرگترین زبان مادری اروپا از نظر جمعیت کسایی که به این زبان صحبت میکنن محسوب میشه. زبان روسی همچنین از نظر تعداد افرادی که اون رو به عنوان زبان مادری استفاده می کنن هشتمین زبان بزرگ دنیا به شمار میره. لازمه که بدونین این زبان یکی از 6 زبان رسمی سازمان ملله. همونطوری که میدونین روسیه اهمیت و نفوذ زیادی توی کل جهان داره. به خاطر همین زبان روسی هم همیشه اهمیت بالایی داشته و هنوز هم داره.

چند نکته جالب درمورد زبان روسی:

تلفظ لغات در زبان روسی

جالبه که بدونین هر 33 حرف الفبای روسی همونطوری که دیده میشن، تلفظ می شن. این حروف هرجای کلمات قرار بگیرن همونطوری که نوشته میشن تلفظ میشن. پس شما هیچ نیازی ندارین که روی اینکه هر کلمه چطور تلفظ می شن وقت بذارین و اون رو یاد بگیرین. فقط کافیه که به فایل های صوتی و نرم افزارهای معتبر گوش کنین تا به خوبی متوجه بشین که تفاوت کشش صداها و تلفظ کردن اونا چطوریه.

چرا باید زبان روسی بلد باشیم؟
زبان روسی زبان رسمی روسیه و کشورهای دیگه اس، و همچنین زبان غیر رسمی خیلی از کشور ها هم محسوب میشه.

جملات در زبان روسی

شاید تعجب کنین ولی جملات توی زبان روسی اینجوریه که شما میتونین یه جمله رو به چندین حالت مختلف بنویسین. مثلا شما میتونین جمله « یک گربه موش را گرفت » رو به 6 حالت مختلف بیان کنین در حالی که هر شش حالتش درست باشه.

هیچ کدام از کلمات اصیل روسی با حرف A شروع نمی‌شوند.

شگفت آوره اما تنها چند کلمه معدود توی زبان روسی با حرف A شروع میشن. البته این واقعیت باعث میشه که شما به راحتی بتونین کلماتی که از زبان‌های دیگه وام گرفته شدن رو تشخیص بدین. البته کلمات دیگه ای هم تو این زبان جود دارن که با حرف A شروع میشن اما این کلمات از زبان های دیگه وارد این زبان شدن. این قضیه در مورد حرف F هم توی این زبان وجود داره.

چرا آموزش زبان روسی؟

روسیه یکی از کشورهایی هستش که زبان انگلیسی توی این کشورکارایی زیادی برای شما نداره. اگه بخوام ساده تر براتون توضیح بدم یعنی توی کشور روسیه زبان انگلیسی به درد شما نمیخوره و حتما باید زبان روسی بلد باشین.

تا به حال به این نکته دقت کردین که چرا روس ها اغلب اوقات فقط از کشورهای خاصی بازدید می کنن؟

علت این موضوع اینه که صحبت کردن و سیر و سیاحت توی کشورهای انگلیسی زبان برای روس ها اصلا کار آسونی نیست. توی این کشور فقط ۵٫۵ درصد از جمعیت رو می تونین پیدا کنین که زبان انگلیسی، به عنوان زبان اول یا دوم اونا محسوب بشه و بقیه افراد اصلا با این زبان آشنایی ندارن.

حتی اگه قصد سفر به روسیه رو دارین باید بدونین که اگه توی این کشور زبان روسی بلد نباشین نمیتونین کاری انجام بدین و اصلا نمیتونین با دیگران ارتباط برقرار کنین. مگر اینکه به زبان اشاره متوسل بشین که این خیلی خنده داره.

یادگرفتن زبان روسی ، راحت تر از چیزی که فکر میکنی.
شما برای سفر و مهاجرت به روسیه احتیاج به آموزش زبان روسی دارین.

دستور زبان روسی:

در سطوح مبتدی آموزش زبان روسی، گرامر و دستور زبان به روش ساده و سطحی برای زبان آموزها ارائه میشه و تمرکز عمده روی یادگرفتن لغات، عبارات مفید و مهارت خوندن متونه. اما در قدم های بعدی لازمه که درمورد قواعد و دستور زبان بیشتر یاد بگیرین. تو این قسمت چند مورد از ویژگی های کلیدی دستور زبان رو توی زبان روسی برات میگم:

  • جنسیت کلمات در زبان روسی خیلی مهمه. سه نوع جنسیت توی این زبان وجود داره : مذکر،مؤنث و خنثی. کلمات مذکر و خنثی در اکثر موارد، پسوند یکسانی دارن ولی کلمات مؤنث پسوندهای متفاوتی از اونا دارن.
  • صفات در زبان روسی جنسیت و صرف مختص به خودشون رو ندارن و از اسمی که بهشون تعلق دارن پیروی میکنن.
  • افعال توی زبان روسی شامل سه زمان کلی میشن: حال، گذشته و آینده. همچنین دو وجه توی زبان روسی وجود داره: وجه کامل و وجه غیرکامل. در زمان حال، افعال صرف میشن و شما بایستی 6 پسوند شخصی رو برای زمان حال یاد بگیرین. اکثر افعال با قاعده هستن که البته این موضوع برای زبان آموزها خبر خوشحال کننده ایه. زمان گذشته واقعا ساده و آسونه و نیازی به صرف فعل نداره. فقط یه سری پسوندهای مخصوص برای اسامی مذکر، مؤنث، خنثی و جمع وجود داره. که موقع یادگرفتن این زبان باید بلد باشین.

آموزش زبان روسی در رشت

شما هر زمانی که تصمیم گرفتین تا زبان روسی یاد بگیرین کافیه که به یه آموزشگاه معتبر مثل سپانو مراجعه کنین و اونجا ثبت نام کنین.

به عنوان اولین قدم شما باید به سپانو مراجعه کنین تا با توجه به علاقه خودتون توی کلاس های گروهی یا خصوصی ما شرکت کنین و شروع به یادگیری این زبان کنین. شما حتی میتونین زبان های دیگه ای هم مثل زبان آلمانی، انگلیسی، ترکی استانبولی، فرانسوی، چینی و کره ای رو در سپانو و در کنار اساتید حرفه ای ما آموزش ببینین.

اما قبل از ثبت نام میتونی با این شماره تماس بگیری و سوالاتت رو در مورد کلاس ها از ما بپرسی.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام، توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید