موفقیت در آزمون آلمانی ecl _ موفقیت در آلمانی رشت

 
موفقیت در آزمون آلمانی ecl _ موفقیت در آلمانی رشت
موفقیت در آزمون زبان آلمانی ecl با تمرین و آموزش در موسسه زبان آلمانی سپانو در رشت امکان پذیر است. آزمون آلمانی ای سی ال در رشت

آزمون ecl و دریافت مدرک

حالا که داری این مطلب رو میخونی یعنی به فکر مهاجرت به آلمان یا یکی از کشور های آلمانی زبان هستی. در این صورت حتما میدونی که قبل از هر چیز باید به فکر مدرک زبان آلمانی ات باشی. برای دریافت مدرک هم لازمه تا نمره مورد قبول رو در یکی از آزمون های زبان آلمانی به دست بیاری. بعد از انجام این کار، باید به فکر فراهم کردن بقیه مدارکت باشی تا بتونی در آینده ای نزدیک به مقصدت برسی.

آزمون آلمانی ecl در گیلان

آزمون ها زبان آلمانی

برای دریافت مدرک زبان آلمانی آزمون های متعددی وجود داره. آزمون هایی که هر کدوم در سطح جهانی معتبر هستن و استفاده از اون ها در هر کجای دنیا بدون مشکله. اگه در این زمینه به اندازه کافی مطالعه کرده باشی و دنبال آزمون های مختلف گشته باشی، اسم آزمون های گوته، DSH و تست داف رو شنیدی. اما امروز میخوام یکی از آزمون های دیگه که به این زبان برگزار میشه رو بهت معرفی کنم.

آزمون ECL:

این آزمون به 15 زبان زنده دنیا وجود داره. یکی از مهم ترین زبان هایی که آزمون ECL، افراد رو مورد بررسی قرار میده، زبان آلمانیه. آزمون ECL همچنین در بسیاری از کشور های دنیا برگزار میشه. پس مثل آزمون های دیگه ای که به زبان آلمانی برگزار میشن و اسمشون رو برات گفتم، اعتبار جهانی داره. پس اگه قصد مهاجرت های تحصیلی و کاری به کشور های آلمانی زبان رو داری، این مدرک ممکنه لازمت بشه.

موفق شدن در آزمون ای سی ال 

خب. حالا که فهمیدی این آزمون در جهان معتبره و مدرکش برای ارائه به دانشگاه یا هر جای دیگه به کارت میاد، باید بدونی که چیکار باید انجام بدی تا در این آزمون نمره خوبی بگیری. اگه دوست داری باانجام دادن چند تا راهکار ساده مدرکت رو تو مشتت بگیری و به سمت مقصدت حرکت کنی، این مطلب رو تا انتها بخون.

چند راهکار ساده برای موفقیت در آزمون ECL:

1.آموزش واژه های آلمانی

اولین و مهم ترین چیزی که در حل کردن بخش های مختلف آزمون بهت کمک میکنه، تقویت دایره واژگانه. هر چقدر که دایره لغات خودت رو تقویت کنی، به سوالات بخش های مختلف آزمون با سرعت بیشتری جواب میدی. همچنین راحت تر و دقیق تر منظور سوالات رو متوجه میشی و میتونی جواب های درست تری بدی. اگه دوست داری با انجام دادن چند مورد، لغات زبان آلمانی رو کاملا یاد بگیری، اینجا کلیک کن و این مطلب رو بخون. بعد هم سعی کن این روش ها رو به صورت مستمر و ترجیحا هر روز تکرار کنی تا به سطح مطلوبی از زبان آلمانی برسی.

2.  مکالمه به زبان آلمانی 

یکی از بخش های آزمون، بخش گفتاری یا همون SPEAKING هستش. پس اگه میتونی به راحتی، روان و سلیس صحبت کنی، پس حسابی خوش به حالته. اما اگه در این مهارت ضعف داری باید تقویت کنی تا سر جلسه آزمون کم نیاری. برای تقویت مهارت گفتاری، باید خیلی صحبت کنی. اگه میتونی با یه آلمانی زبان دوست شو یا با خودت در مورد یه موضوع ساده رو به رو آینه صحبت کن. البته در اوقات فراغتت، فیلم دیدن به زبان آلمانی رو هم فراموش نکن چون تاثیر زیادی روی آموزش این مهارت داره.

آلمانی صحبت کن.

3. نوشتن به آلمانی 

در آزمون ها مهارت نوشتاری خیلی مهمه. چون بسیاری از افراد در این مهارت ضعیف هستن. پس اگه میتونی قشنگ و بدون اشکال بنویسی، خیالت از این مرحله راحت باشه. اما یادت باش که همچنان باید تمرین کنی. چون هر زمان که تمرین و تکرار رو کنار بذاری، عقبگرد میکنی. برای تمرین این مهارت، باید هر دور روز یکبار، یه متنی در مورد هرموضوعی که دوست داری بنویسی. البته برای خودت زمان در نظر بگیر تا بتونی سر جلسه آزمون هم، زمانت رو کنترل کنی.

بعد از تموم شدن نوشتنت، میتونی این مطلبی رو خودت تصحیح کنی و سعی کنی تا اشتباهاتت رو پیدا کنی. بعد هم میتونی اون رو به استاد زبان آلمانی ات نشون بدی تا اشتباهات رو کاملا متوجه بشی.

4.تقویت مهارت شنیداری زبان آلمانی

برای بخش LISTENING باید تمرین کنی تا بتونی خوب بشنوی. یکی از تمرین هایی که برای این کار خیی جواب میده، همون فیلم دیدنه. البته گوش کردن به موزیک یا پادکست های کوتاه در طول روز هم اگه به طور مستمر انجام بشه خیلی کمک میکنه.

حالا دیگه نوبت به READING رسیده.

در مرحله آخر باید خیلی تمرین کنی تا بتونی مطالب رو دقیق بخونی. چون در بخش READING هر چقدر که در سریع و دقیق خوندن متن ها و مطالب مهارت بیشتری داشته باشی، موفق تری. برای تمرین این مهارت، باید زیاد کتاب بخونی. اگه فکر میکنی کتاب طولانیه و برای تو که در سطح ابتدایی هستی، ممکنه سخت باشه، پس داستان کوتاه بخون.

کتاب خواندن

تقویت مهارت های زبان آلمانی

برای مسلط شدن به مهارت های زبان آلمانی و موفق شدن در آزمون ecl لازمه که کلاس شرکت کنی. چون اگه این مهارت ها رو در خونه تمرین کنی، ممکنه به تسلط لازم و کافی نرسی. همچنین مدت زیادی طول میکشه تا همه این موارد رو یاد بگیری. پس اگه در همه این مهارت ها ضعف داری، میتونی در کلاس های ترمیک ثبت نام گنی. اما اگه فرصت کوتاهی برای شرکت در آزمون و گرفتن مدرک داری، در کلاس های فشرده شرکت کن تا سریع تر به نتیجه برسی.

اگه دوست داری فقط یکی از مهارت های زبان آلمانی ات رو که تقویت کنی و در بقیه مهارت ها قوی هستی، یا اگه دوست داری موقع یادگرفتن مطالب، تممام تمرکز استاد فقط روی تو باشه، کلاس های خصوصی پیشنهاد ما به شماست.

ثبت نام در دوره های زبان آلمانی در رشت

قطعا باید جایی رو برای آموزش انتخاب کنی که انواع دوره های که تو قسمت بالا برات توضیح دادم رو داشته باشه. تا تو بتونی با خیال راحت و با توجه به شرایط خودت در کلاس ها شرکت کنی. سپانو چنین قابلیتی رو داره.

آموزش آلمانی در سپانو

سپانو بهترین آموزشگاه برای آموزش آلمانی در شهر رشت هستش. چون بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش زبان آلمانی سابقه داره. همچنین تمامی دوره هایی رو که برات در قسمت بالا نام بردم، داره. همچنین هر کدوم از این دوره ها رو به صورت آنلاین، حضوری و هیبرید برگزار میکنه. علاوه بر این سپانو ویژگی های دیگه ای هم داره که افراد رو به آموزش زبان آلمانی ترغیب میکنه. پس آلمانی رو در سپانو یاد بگیر. فقط کافیه هر زمان که تصمیم گرفتی تا زبان آلمانی یا هر زبان خارجه دیگه ای مثل زبان  آلمانی، فرانسوی، ترکی استانبولی، روسی و ... رو یاد بگیری، به سپانو مراجعه کن یا با این شماره تماس بگیر.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید