کلاس زبان آنلاین بهتره یا حضوری ؟ _ دوره های مختلف زبان آلمانی در رشت

 
کلاس زبان آنلاین بهتره یا حضوری ؟ _ دوره های مختلف زبان آلمانی در رشت
کلاس های آنلاین یا حضوری هر کدوم ویژگی های مثبت و منفی دارن. به همین خاطر لازمه که قبل از ثبت نام در کلاس ها، در مورد شرایط هر کدوم بدونید.

آلمانی رو در سپانو یاد بگیر.

حالا که داری این مطلب رو میخونی یعنی تو فکر این هستی که کلاس زبان ثبت نام کنی. اما نمیدونی باید توی چه دوره ای ثبت نام کنی ؟ مثلا توی کلاس های آنلاین شرکت کنی یا حضوری؟ یا اصلا کدوم آموزشگاه بری و آموزش ببینی؟ از کدوم کتاب یادبگیری و تمرین کنی ؟ و هزار تا سوال دیگه. اما من بهت میگم نگران نباش. چون قراره توی این مطلب به جواب یه سوال اساسی برسی و همیشه از نتیجه اش استفاده کنی.

چی کار باید انجام بدم؟

اگه درمورد دوره های مختلف زبان ها چیزی نمیدونی و به زبان آلمانی هم علاقه مندی،درمورد دوره های زبان آلمانی بخون. اما یه پیشنهاد دیگه هم برات دارم. و اون اینه که آموزشگاه سپانو رو برای آموزش زبان های خارجه انتخاب کنی. چون در آموزشگاه سپانو دوره های مختلفی مثل ترمیک، خصوصی و فشرده برای افراد وجود داره. با این توضیحات تو میتونی با توجه به شرایط خودت در هر دوره ای که مایل هستی، شرکت کنی.

آنلاین یا حضوری؟

آموزشگاه سپانو، کلاس های آنلاین و حضوری رو برای تمامی زبان های تدریس شده مثل آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی، روسی، کره ای، چینی و... برگزار میکنه. چون گاهی اوقات افراد به دلایلی علاقه مند به شرکت در کلاس های آنلاین هستن و گاهی حضوری. اما علت این قضیه چی میتونه باشه؟ بیا تا بهت بگم.

قبل از اینکه تصمیم بگیری که میخوای در کلاس های آنلاین شرکت کنی یا حضوری لازمه تا مزایا و معایب هر کدوم رو بدونی.

مزایای کلاس آنلاین:

با شرکت در کلاس های آنلاین میتونی در هر کجای جهان که باشی در کلاس حضور داشته باشی و آموزش ببینی. البته این یه شوخی بود چون قطعا باید جایی باشی که آنتن بده و اینترنت قوی داشته باشی. از مزیت های دیگه کلاس آنلاین اینه که میتونی کلاس ها رو در هر ساعت دلخواهی که استاد هم فرصت داشته باشه و موافق باشه برگزار کنی. این یعنی از نظر خالی نبودن کلاس های آموزشگاه، یا شرایط آموزشگاه در ساعات مختلف محدودیتی نداری. راستی هزینه رفت و آمد، از دست دادن زمان هایی برای رفتن به کلاس و برگشتن و مشکلات دیگه ای از این دست هم وجود نداره.

کلاس های آنلاین زبان در سپانو
کلاس های زبان آنلاین از نظر صرفه جویی در وقت و هزینه مزیت هایی دارن.


اگه الان با خودت فکر میکنی که تصمیمتو گرفتی و میخوای هرچه سریع تر توی کلاس های آنلاین ثبت نام کنی، باید دست نگه داری. چون هنوز خیلی مونده تا با همه شرایط کلاس های آنلاین و حضوری آشنا بشی. پس عجله نکن و این مطلب رو تا انتها بخون.

مزایای کلاس حضوری:

حتما برات پیش اومده که یه مطلب درسی رو برای دوستت توضیح بدی یا دوستت برات توضیح بده. اگه دقت کرده باشی پس فهمیدی که اون مطلب رو بهتر یاد گرفتی و بیشتر تو ذهنت مونده. این یعنی یادگیری افراد در جمع دوستان بیشتر میشه که این یکی از مهم ترین مزیت های کلاس حضوریه. همچنین در کلاس های حضوری زبان آموزها ارتباط نزدیکی با مدرس برقرار میکنن و این باعث افزایش کیفیت آموزش میشه. اما نکته نهایی اینجاست که تفاوتی در مطالب تدریس شده در هر دو نوع کلاس وجود نداره.

معایب کلاس آنلاین:

همونطوری که میدونی کلاس های آنلاین فقط با داشتن اینترنت قوی و آنتن دهی خوب و این مدل امکانات امکان پذیره. یعنی هرگونه اختلال در اینترنت، یا قطع شدن اتصال برق در بعضی موارد میتونه آموزش رو متوقف کنه. علاوه بر این چون به صورت فیزیکی توی کلاس حضور نداری و به صورت چشم در چشم استادت رو نمی بینی، هر اتفاق کوچکی که در محیط اطرافت رخ بده، میتونه حواست رو پرت کنه و مانع یادگیری تو بشه.

معایب کلاس حضوری:

فرض کنید کلاس شما حدود 1 ساعت و نیم طول میکشه، اما همین کلاس یک ساعت و نیمه میتونه حدودا 2 ساعت و نیم از وقت تو رو به خودش اختصاص بده. چون برای حضور در کلاس لازمه که حاضر بشی، مسیر رو طی کنی، وقت صرف کنی تا به کلاس برسی. راستی همین کار ها رو باید دوباره بعد از اتمام کلاس هم انجام بدی تا به خونه برسی. علاوه بر این باید هزینه رفت و آمد رو هم در نظر بگیری. همچنین شرکت در کلاس های حضوری به دلیل رفت و آمد و صرف انرژی بیشتر، باعث میشه بعد از کلاس تا چند ساعت خسته باشی.

کلاس های حضوری زبان در سپانو
تحقیقات نشون میده که کیفیت آموزش در کلاس های گروهی و در جمع دوستان بیشتره.

پس باید در کلاس آنلاین ثبت نام کنم یا حضوری ؟؟

جواب این سوال توی دست شماست. چون تنها کسی که میتونه شرایط تو رو درک کنه خودتی. درسته که کلاس های زبان حضوری و آنلاین با هم تفاوت‌های زیادی دارن، اما هیچ کس نمی تونه بهت بگه که کدوم شون بهتره. در واقع این خودت هستی که با توجه به نیازها و شرایط خاص خودت باید آموزش مناسب برای خودت رو انتخاب کنی. پس حالا برگرد و مطالب بالا رو دوباره بخون تا بتونی با قطعیت تصمیم بگیری. اما قبل از اون باید بدونی که میخوای چه زبانی رو یاد بگیری.

اگه میخوای در رشت آلمانی یاد بگیری، به سپانو مراجعه کن.

همونطوری که میدونی سپانو آموزشگاهی در شهر رشت واستان گیلان هستش و میتونه انواع زبان های خارجه رو بهت تدریس کنه. فقط کافیه تصمیمت رو بگیری و به سپانو مراجعه کنی. قبل از ثبت نام اگه سوالی داری با شماره زیر تماس بگیر تا از ما مشاوره بگیری.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید