آیلتس در سپانو : بدانیم تا بتوانیم

 
بهترین آموزشگاه زبان رشت بهترین را با کیفیت و نتایج بسنجیم تا به میزان و متر مناسبی بابت سنجش این سوال که بهترین آموزشگاه زبان رشت کجاست ؟ برسیم و پاسخ مناسبی بدهیم. برای این مسئله باید به این موضوع فکر کنیم ، آموزشگاه زبانی که در رشت صرفا شهرت دارد در مقایسه با موسسه زبانی که گمنام است بهتر است یا نه؟ یا موسسه زبانی که ناشناخته و چراغ خاموش حرکت می کند آیا برتر از آموزشگاه زبانی با شهرت کشوری است. خوب هیچ کدام از این مسائل نمی تواند به خودی خود دلیل خوبی برای انتخاب بهترین موسسه زبان در گیلان باشد بلکه باید به سوابق، اساتید، کتابها، روش های آموزشی و روشهای مدیریتی و کیفیت مکان و خدمات ارائه شده در آن موسسه اندیشید. و البته نتایجی که بر اثر جمع این موارد به دست می آید را به دقت بررسی کنیم. موسسه زبان سپانو تنها آموزشگاه بومی در استان گیلان و شهر رشت می باشد که دارای گواهی نامه ایزو 9001:2015 از موسسه دی ای اس از انگلستان می باشد و این به معنی تضمین کیفیت آموزش و تضمین کیفیت خدمات رسانی در بالاترین سطح می باشد. آلمانی در رشت : در آزمون گوته آلمانی آموزشگاه زبان سپانو بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی را در طی چند سال اخیر داشته به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 1300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت 100% می باشد. آیلتس در رشت : در زمینه آیلتس و تافل بالاترین نمره کسب شده در موسسه نمره 9 می باشد و 98% از زبان آموزان در آیلتس موفق به کسب نمره بالای 6.5 شده اند. فرانسوی در رشت : مهاجرت به کبک را با نام سپانو در رشت می شناسند و این نشان از موفقیت شاگردان سپانو در آزمون های مختلف فرانسوی می باشد. طبق نظر سنجی های مکرر و با شرکت بیش از 2500 نفر سپانو نمره 98 را از صد در درصد رضایت و رغبت کسب نمود و این نشان از بهترین کیفیت آموزش زبان در رشت دارد. با احترام به همه موسسات و آموزشگاه های زبان در گیلان و اساتید کلاس های خصوصی و عمومی در رشت باید خاطر نشان کرد که سپانو یکی از بهترین ها در گیلان است و می کوشد تا برای ارتقائ سطح علمی و آموزشی در استان گیلان و شهر رشت بهترین ها که همانا در خور شئان همشهریان و هم استانی ها و حتی مهمانان ما باشد را فراهم کند.

v     پیش از هرگونه تقسیم بندی زمانی، اهدافتان را در دو گروه بلندمدت و کوتاه مدت قرار بدهید.

اهداف بلند مدت خود را به چند بخش کوچک و قابل اندازه گیری تقسیم کنید. سیستم آموزشی برای خواندن آیلتس انتخاب کنید. برنامه ریزی کنید و با آن سیستم پیش بروید، اینگونه بهتر می توانید ارزیابی کنید تا چه اندازه موفق بوده اید و بر چه موانعی باید غلبه کنید.

v     هفته ای یک بار فیدبکی از میزان پیشرفت آیلتسی خود داشته باشید.

در هر هدفی نیاز دارید که فیدبکی از کار خود داشته باشید تا همچنان پرانگیزه بمانید، اما زیاد این کار را انجام ندهید، زیرا تاثیر معکوس خواهد داشت.

v     اگر در ارزیابی هفتگی آیلتس خود موفق بودید به خودتان پاداش های کوچک بدهید.

این پاداش های کوچک ممکن است خوردن یک بستنی کوچک یا مسافرت چند ساعته یا دیدار با دوستان و اعضای خانواده باشد، اما در روحیه شما تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.  

v     استراحت و وقفه کوچک هفتگی برای خودتان در نظر بگیرید.

بعد از مطالعه سخت هفتگی برای آیلتس، به استراحت احتیاج دارید. منظور از استراحت، صرفا در خانه ماندن و خوابیدن نیست، بلکه در این زمان، حتما باید کاری انجام دهید که خستگی روانی شما برطرف شود.

v     خشونت با خود را کنار بگذارید.

هنگام آماده شدن برای آزمون آیلتس بیش از حد به خودتان سخت نگیرید. سخت گیری بیش از اندازه با خودتان فایده ای ندارد و شاید تاثیر معکوس داشته باشد، به جای خشونت( به معنای استراحت نکردن، ورزش و تفریح نکردن) سعی کنید در ساعاتی که درس می خوانید مفید و موثر و جدی و طبق برنامه ریزی کار کنید.

v     بر عدم موفقیت هایتان تمرکز نکنید.

یادآوری نقاط ضعف باعث می شود روحیه خود را از دست بدهید و استرس و فشار بیشتری بر خودتان احساس کنید. اگر در موردی مانند speaking  یا  writing آیلتس ضعیف بودید یا پیشرفت تان کند بود، فقط تلاش تان را در آن زمینه بیشتر کنید. نیازی نیست که به طور مرتب عدم موفقیت خود را در ذهن مرور کنید و احساسات منفی در خودتان ایجاد کنید. فقط تلاش کنید از برنامه ریزی عقب نمانید.

v     با اشخاص مثبت معاشرت کنید که کمک تان کنند روحیه خود را تقویت کنید.

در زمانهایی که برای استراحت در نظر گرفته اید، متن های مثبت درباره موفقیت بخوانید یا فیلم های انگیزشی ببینید.

v     موسیقی منفی و غمگین ممنوع.

اگر برای زمان استراحت یا هنگام رانندگی یا طی مسیر و ... موسیقی گوش می دهید، به موسیقی مثبت و شاد گوش بدهید. از شنیدن موسیقی هایی که غم و اندوه را به شما منتقل می کنند یا یادآور خاطرات بد هستند خودداری کنید.

v     بازدارنده ها را حذف کنید.

ابتدا باید شناسایی کنید که چه عواملی شما را از کار جدی و سخت، هنگام آماده سازی برای آزمون آیلتس بازمی دارد، سپس سعی کنید این عوامل را حذف کنید. برای نمونه اگر از کامپیوتر یا موبایل زیاد استفاده می کنید، برای استفاده از این وسایل محدودیت قائل شوید و از روی ساعت این ابزار را به کار ببرید.

v     ورزش کنید.

دو بار در روز حداقل به مدت 15 دقیقه (روزانه 30 دقیقه) فعالیت بدنی شدید بکنید. ورزش بر حالات روحی تان تاثیر مثبت می گذارد باعث می شود فعال تر و با انرژی تر درس بخوانید و کمتر احساس خمودگی و افسردگی به شما دست بدهد.

v     خودتان را غافلگیر کنید.

کارهایی مانند آماده شدن برای آزمون آیلتس که ممکن است برای هفته ها یا ماه ها طول بکشد، فرساینده هستند و ممکن است حتی افراد با انگیزه قوی را به دام بی عملی و بی حالی بیاندازد. با ترتیب کارهای پیش بینی نشده این یکنواختی را بشکنید. برای نمونه:

·         صرف ناهار در یک محل خوش منظره و زیبا خارج از منزل

·         بازی فوتبال یا والیبال با دوستان یا همکاران

·         گذراندن یک روز با دوستان و خانواده

منبغ : ieltstoday.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید