TOEFL در آموزشگاه زبان سپانو رشت

 
بهترین آموزشگاه زبان رشت بهترین را با کیفیت و نتایج بسنجیم تا به میزان و متر مناسبی بابت سنجش این سوال که بهترین آموزشگاه زبان رشت کجاست ؟ برسیم و پاسخ مناسبی بدهیم. برای این مسئله باید به این موضوع فکر کنیم ، آموزشگاه زبانی که در رشت صرفا شهرت دارد در مقایسه با موسسه زبانی که گمنام است بهتر است یا نه؟ یا موسسه زبانی که ناشناخته و چراغ خاموش حرکت می کند آیا برتر از آموزشگاه زبانی با شهرت کشوری است. خوب هیچ کدام از این مسائل نمی تواند به خودی خود دلیل خوبی برای انتخاب بهترین موسسه زبان در گیلان باشد بلکه باید به سوابق، اساتید، کتابها، روش های آموزشی و روشهای مدیریتی و کیفیت مکان و خدمات ارائه شده در آن موسسه اندیشید. و البته نتایجی که بر اثر جمع این موارد به دست می آید را به دقت بررسی کنیم. موسسه زبان سپانو تنها آموزشگاه بومی در استان گیلان و شهر رشت می باشد که دارای گواهی نامه ایزو 9001:2015 از موسسه دی ای اس از انگلستان می باشد و این به معنی تضمین کیفیت آموزش و تضمین کیفیت خدمات رسانی در بالاترین سطح می باشد. آلمانی در رشت : در آزمون گوته آلمانی آموزشگاه زبان سپانو بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی را در طی چند سال اخیر داشته به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 1300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت 100% می باشد. آیلتس در رشت : در زمینه آیلتس و تافل بالاترین نمره کسب شده در موسسه نمره 9 می باشد و 98% از زبان آموزان در آیلتس موفق به کسب نمره بالای 6.5 شده اند. فرانسوی در رشت : مهاجرت به کبک را با نام سپانو در رشت می شناسند و این نشان از موفقیت شاگردان سپانو در آزمون های مختلف فرانسوی می باشد. طبق نظر سنجی های مکرر و با شرکت بیش از 2500 نفر سپانو نمره 98 را از صد در درصد رضایت و رغبت کسب نمود و این نشان از بهترین کیفیت آموزش زبان در رشت دارد. با احترام به همه موسسات و آموزشگاه های زبان در گیلان و اساتید کلاس های خصوصی و عمومی در رشت باید خاطر نشان کرد که سپانو یکی از بهترین ها در گیلان است و می کوشد تا برای ارتقائ سطح علمی و آموزشی در استان گیلان و شهر رشت بهترین ها که همانا در خور شئان همشهریان و هم استانی ها و حتی مهمانان ما باشد را فراهم کند.

 

 

یک آزمون جامع زبان Test of English as a Foreign Language سرواژه کلمات TOEFL

انگلیسی برای سنجش توانایی افراد برای اهداف تحصیلات عالی و کاری است. این آزمون توسط موسسه     ETS   در دو نوع کاغذی و کامپیوتری برگزار می گردد.

 

آزمون کتبی تافل PBT 

تافل کتبی از 4 بخش تشکیل شده است:

بخش شنیداری Listening (مدت زمان: 35 دقیقه)

این بخش  50 سوال دارد که توانایی داوطلب در درک مکالمه های انگلیسی آمریکایی را مورد سنجش قرار می دهد و از 3 قسمت تشکیل شده است.

قسمت اول شامل مکالمه های کوتاه بین دو نفر و قسمت دوم مکالمه های طولانی تر بین دو یا چند نفر است. قسمت سوم شامل سخنرانی با موضوعات آکادمیک و دانشگاهی است.

بخش ساختار و نگارش Structure & Written expression (مدت زمان: 25 دقیقه)

این بخش 40 سوال دارد و شامل دو قسمت است. هر دو قسمت توانایی داوطلب در تشخیص ساختار صحیح را مورد سنجش قرار می دهد. در قسمت اول  structure ، داوطلب باید ساختار صحیح و ترتیب لغات را از بین 4 گزینه تشخیص دهد و در قسمت دوم Written expression، از بین 4 عبارت که زیر آنها خط کشیده شده، عبارت نادرست را شناسایی کند.

بخش درک مطلب Reading comprehension (مدت زمان: 55 دقیقه)

این بخش روی هم رفته 50 سوال دارد که شامل 5 متن در زمینه های علمی و دانشگاهی است و هر متن 10 سوال دارد.

بخش نوشتاری Writing (مدت زمان: 30 دقیقه)

در این بخش داوطلب باید در مورد موضوعی مشخص انشا بنویسد.

آزمون کامپیوتری تافل CBT

تافل کامپیوتری از 4 بخش تشکیل شده است:

بخش شنیداری  Listening (مدت زمان: 40-60 دقیقه)

این بخش 30-50 سوال دارد که روی مانیتور نمایش داده می شود و شرکت کنندگان گزینه صحیح را کلیک میکنند. ممکن است چند گزینه صحیح برای یک سوال وجود داشته باشد که به داوطلبین اعلام میشود. داوطلبین برای شنیدن این قسمت از هدفون استفاده می کنند. این بخش از دو قسمت تشکیل شده که بخش اول مکالمه های کوتاه و بخش دوم مکالمه های طولانی تر و سخنرانی است.

بخش ساختار و نگارش Structure & Written expression (مدت زمان: 15-20 دقیقه)

این بخش 20-25 سوال دارد و ساختار آن مشابه آزمون کتبی است با این تفاوت که داوطلب بر روی گزینه صحیح کلیک میکند.

بخش درک مطلب Reading comprehension (مدت زمان: 70-90 دقیقه)

این بخش 44-60 سوال دارد. داوطلب در این بخش داوطلب متنی را می خواند که معمولاً طولانی‌تر از آن است که همه آن در یک صفحه نمایش دیده شود. بنابراین باید از «نوار مرور» برای دیدن یا مرور بقیه متن استفاده کند و تا زمانیکه «مرور» متن را تمام نکرده باشد، کامپیوتر پرسشها را در اختیارشان نمی‌گذارد. در این مرحله باید روی گزینه Proceedکلیک کرد تا متن در سمت چپ و پرسش در سمت راست صفحه نمایش دیده شود. با کلیک روی گزینه Prev به پرسش قبلی برمی گردید.

بخش نوشتاری Writing (مدت زمان: 30 دقیقه)

در این بخش داوطلب باید در مورد موضوعی مشخص انشا بنویسد. این قسمت را می توان هم روی کاغذ نوشت و هم تایپ کرد.

تافل اینترنتی (IBT)

در آزمون تافل اینترنتی، بخش گفتاری Speaking اضافه شده است. همچنین بخش ساختار به کلی حذف شده و گرامر در بخش های دیگر به طور غیرمستقیم ارزیابی می شود. مکالمه ها و سخنرانی های قسمت شنیداری طولانی تر شده و سوالات بخش درک مطلب متنوع تر شده است. یادداشت برداری نیز در آزمون مجاز است.

تافل اینترنتی 4 بخش دارد:

بخش درک مطلب Reading comprehension

این بخش شامل 3 تا 5 متن بلند و سوالات مربوط به آن است. موضوع متن ها آکادمیک و دانشگاهی است.  نوع سؤالات نیز ترکیبی از نوع سؤالات تافل کاغذی(PBT)  و انواع جدیدتری از سؤالات است که در آن شرکت کنندگان باید جدولی را پر کنند یا یک نتیجه گیری روایی را تکمیل نمایند. دو ویژگی اضافه شده به این بخش، فهرست لغات و دیگری یک گزینه تجدید نظر (review option) می‌باشد. فهرست لغات این امکان را به داوطلب می‌دهد که معنی کلمات کلیدی موجود در متن را بیابد و با گزینه تجدید نظر می‌توان روی  پاسخها تجدید نظر کرد.

بخش شنیداری Listening comprehension

این بخش روی هم رفته 6 قسمت دارد که دو قسمت آن مکالمه دانشجویی و بقیه سخنرانی دانشگاهی و شبیه ساز کلاس درس است.

بخش گفتاری Speaking comprehension

این بخش از آزمون 6 قسمت دارد. دو قسمت اول به صورت مستقل (independent) می باشد که در داوطلب باید در مورد موضوعات روزمره با توجه به دانش و تجربه خود جهت گیری کرده و صحبت کند.

قسمت های بعد به صورت تلفیقی (Integrated) است که شرکت کنندگان از اطلاعات یک متن و یا صحبت کوتاه در جواب خود به کار می گیرند.

بخش نوشتاری Writing Comprehension

این بخش شامل 2 قسمت است. قسمت اول تلفیقی است و داوطلب باید یک متن آکادمیک را بخواند و به ادامه آن گوش دهد، و بعد نظرات خود را راجع به متن در 20 دقیقه و 150-225 کلمه بنویسد. قسمت دوم به صورت مستقل است و داوطلب باید در مورد موضوع داده شده، در 20 دقیقه یک مقاله  300 کلمه ای بنویسد.

 منبع : ieltstoday

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید