از چه کارهایی باید داوطلبان آیلتس خودداری کنند؟

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

 

از چه کارهایی باید داوطلبان آیلتس خودداری کنند؟

بدون تحقیق و مطالعه درباره ی شیوه ی  آزمون آیلتس، ثبت نام کردن. 

اگر میخواهید در آزمون آیلتس شرکت کنید یا حتی به کلاس های آمادگی آیلتس بروید، باید حتما با خود امتحان آشنا شوید تا وقت و هزینه خود را هدر نداده باشید.   

ثبت نام در کلاس های آیلتس بدون اینکه حتی یک بار نسخه ای از آزمون را دیده باشید. 
قبل از اینکه کلاس های خود را شروع کنید، به وب سایت های معتبر آیلتس سر زده ( ( مانند سایت رسمی British Counsel  یا ielts.org )  و  نمونه هایی از آزمون آیلتس  را بررسی کنید.  


استفاده از اولین وب سایتی که در موتور جست وجو گر خود میابید. 
وقتی نام آیلتس را در سایتی مانند گوگل مینویسید و نتیجه ها را مشاهده میکنید، ممکن است وب سایت ها شبیه به هم به نظر برسند اما شاید هرکدام محتویاتی بسیار متفاوت دربرداشته باشند. برخی از وب سایت ها  از منابع معتبر مطلب تهیه میکنند و گاهی برخی اطلاعات ناصحیح در اختیار کاربران قرار میدهند. 

نادیده گرفتن مطالب مفید آیلتس 
بعضی از وب سایت هایی که در فضای اینترنت پیدا میکنید ممکن است بسیار معروف نباشند اما مطالبی بسیار مفید و کمک بخش در اختیار شما قرار دهند. از این منابع آموزشی نیز غافل نشوید. 

بهره بردن از تنها یک منبع
آزمون آیلتس، آزمونی جامع و بزرگ است و هرچه قدر از مطالب بیشتری استفاده کنید، به نفع شما است. یک وبسایت یا یک کتاب کافی نیست، از منابع مختلف استفاده کنید تا استاد آیلتس شما  وقت کلاس را صرف توضیح های ساده نکند. 

آیلتس را آزمونی برای انگلیسی بریتیش فرض کردن. 
درست است که در آزمون آیلتس انگلیسی بریتیش بسیار دیده میشود اما واقعیت این است که در آیلتس لهجه های مختلف حضور دارند. در مصاحبه لزوما نباید انگلیسی بریتیش صحبت کنید اما در مهارت لیسنینگ ممکن است از هر لهجه معیار انگلیسی صحبت بشنوید.

منبع :  ieltstoday

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید