7 توصیه برای دریافت نمره لیسنینگ بالاتر

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

 

توصیه اول

قبل از پخش شدن هر فایل صوتی در آیلتس، به شما این فرصت را می‌دهند که سوالات آن بخش را بخوانید. تمام دقت خود را به‌کار گیرید چرا که هر فایل در لیسنینگ آیلتس را تنها یک بار می‌شنوید. با خواندن سوالات، با موضوع صحبت و موارد خواسته شده آشنا خواهید شد و آمادگی بهتری خواهید داشت.

توصیه دوم

همزمان با گوش دادن، پاسخ ها را در برگه سوالات بنویسید و بعد جواب ها را به پاسخ نامه لیسنینگ آیلتس منتقل کنید. بعد از اتمام چهار بخش، 10 دقیقه زمان خواهید داشت تا جواب ها را در پاسخ دهید پس با دقت زیادی این کار را انجام دهید و در همین حین املای کلمات و نکات نگارشی/دستوری را دوباره بررسی کنید تا به راحتی نمره از دست ندهید.

توصیه سوم

در لیسنینگ آیلتس اگر همه‌ی آن‌چه که می‌شنوید را متوجه نشدید، نگران نباشید. به دنبال واژگان کلیدی باشید و تنها روی اطلاعات خواسته شده در سوال تمرکز کنید.

توصیه چهارم

اگر پاسخ سوالی را پیدا نکردید،روی آن متوقف نشوید و فراموشش کنید. در لیسنینگ آیلتس اگر فکرتان درگیر سوال قبلی باشد ممکن است سوالات بعدی را نیز از دست بدهید و همانطور که می دانید، فرصت جبران نخواهید داشت.

توصیه پنجم

حتما توضیح سوالات را بخوانید و به محدودیت واژه ها توجه کنید. برای مثال ممکن است در پرسش های جای خالی نوشته باشند:  No more than one word در این صورت اگر در لیسنینگ  the train را بشنوید فقط باید train را بنویسید و اگر نه نمره تان را از دست میدهید.

توصیه ششم

در آزمون آیلتس نمره منفی وجود ندارد و جواب غلط و پاسخ خالی هر دو صفر نمره دارند. اگر سوالی را جا انداختید بعدا جوابش را حدس بزنید.

توصیه هفتم

در سوالات چند گزینه‌ای همیشه از روش خط زدن گزینه های غلط استفاده کنید.

منبع : ieltstoday.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید