سپانو، آموزشگاه زبان آلمانی برتر در خمام

 
سپانو، آموزشگاه زبان آلمانی برتر در خمام
برای اینکه در شهرستان های اطراف رشت و استان گیلان، مانند انزلی، صومعه سرا، لاهیجان، لنگرود، آستانه و... زبان آلمانی را بیاموزید، لازم است با شرکت در دوره های خصوصی آلمانی سپانو، این زبان را به صورت آنلاین و حضوری و یا هیبرید بیاموزید.

راهکار مناسب برای آموزش زبان آلمانی

حتما مدتی است که به فکر یادگرفتن زبان آلمانی هستید اما به دلیل شرایط و مشکلات روزمره توانایی شرکت در دوره های آموزشی را ندارید. و یا اینکه در حال یافتن راهکار جدید و آسانی برای آموزش می‌گردید. در این صورت لازم است تا این مطلب را تا انتها بخوانید و تا با روشی مناسب برای یادگرفتن زبان آلمانی آشنا شوید و هر چه سریع تر آموزش خود را شروع کنید.

شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی سپانو در خمام

بهترین راه برای یادگرفتن زبان آلمانی این است که با مراجعه به یک موسسه متخصص در زمینه آموزش آلمانی، و ثبت نام در دوره ها و کلاس های آن زبان آلمانی را یاد بگیرید. آکادمی زبان آلمانی سپانو، با کمک اساتید برتر استان گیلان و شهر رشت، به زبان آموزان علاقه مند کمک می‌کند تا زبان مورد علاقه خود مانند زبان آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، روسی، فرانسوی، ترکی استانبولی و.... را بیاموزند و از یادگرفتن زبان لذت ببرند.

کلاس آموزش زبان آلمانی سپانو در رشت

زبان آلمانی در دوره ترمیک در رشت

 دوره های گروهی سپانو در رشت، به صورت ترمیک و فشرده برگزار می‌شود. اگر برای یادگرفتن زبان آلمانی  با محدودیت های زمانی روبه رو نیستید و فرصت کافی برای آموزش این زبان دارید، می توانید با شرکت در دوره های ترمیک آلمانی سپانو، به صورت پیوسته زبان بیاموزید. برای آموزش هر سطح از زبان آلمانی در دوره های ترمیک، 6 ماه زمان احتیاج دارید. چون هر جلسه از کلاس ترمیک در سپانو 1 ساعت و 20 دقیقه است و کلاس ها 2 روز در هفته برگزار خواهد شد. این دوره هم برای نوجوانان و هم بزرگسالان مناسب است و در آموزشگاه سپانو در روز ها و ساعت های مختلف و برای سطوح متفاوت برگزار می شود.

یادگرفتن زبان آلمانی فشرده در خمام توسط سپانو

 علاوه بر دوره های ترمیک، در سپانو کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده هم برای شما وجود دارد. این دوره ها در موسسه سپانو با استقبال بی نظیر زبان آموزان رو به روست. زیرا دوره فشرده زبان آلمانی سپانو، مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان دوره های فشرده نیز می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. هر سطح در دوره فشرده آلمانی، کمتر از سه ماه آموزشی طول می‌کشد.

سپانو، آموزشگاه زبان آلمانی ممتاز در رشت

کلاس خصوصی آلمانی در خمام

  اگر به هر دلیل توانایی شرکت در دوره های گروهی (ترمیک و فشرده) را ندارید، پیشنهاد ما به شما، شرکت در کلاس های خصوصی سپانو با حضور اساتید برتر است. برای افرادی به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی زمان کافی برای هماهنگ شدن در کلاس های ترمیک و فشرده را ندارند، کلاس دیگری وجود دارد. در چنین شرایطی کلاس های خصوصی مناسب افراد خواهد بود زیرا روز و ساعت دوره های خصوصی با توجه به تایم های آزاد زبان آموزان و اساتید تنظیم می شود. علاوه بر این، مطالب در کلاس های خصوصی، سریع تر از دیگر دوره ها به شما آموخته خواهد شد و می‌توانید برای تدریس مطالب با استاد خود هماهنگ کنید. لازم است بدانید که با ثبت نام در دوره های آموزش آلمانی خصوصی می‌توانید دوره خود را به صورت آنلاین، حضوری یا هیبرید بگذرانید.

استاد زبان آلمانی رشت و خمام

اساتید زبان  آلمانی از بهترین مدرسین استان گیلان هستند و می‌توانند در کنار آموزش، شما را به یادگرفتن مشتاق و علاقه مند کنند. از آنجا که از مهم ترین ویژگی های آموزش درست و اصولی زبان آلمانی این است که استاد خوبی داشته باشید.، نیمی از موفقیت زبان آموزان سپانو به تلاش اساتید برتر آلمانی در سپانو بر می‌گردد.

بهترین استاد زبان آلمانی در رشت

زبان آموزان با کمک مدرسین آلمانی خوب سپانو می‌توانند زبان آلمانی را به خوبی بیاموزند و سپس با تلاش و تمرین کافی، به تسلط در این زبان برسند. پس اگر برای یادگرفتن زبان آلمانی به دنبال استاد مناسبی برای آموزش می‌گردید، لازم است به سپانو مراجعه کنید. مدرسین سپانو با بهره گیری از بهترین منابع زبان آلمانی به تدریس این زبان به افراد علاقه مند و مشتاق آموزش می‌پردازند. اساتید آلمانی سپانو تجربه کافی در زمینه آموزش داشته و توانایی تدریس در انواع دوره های زبان آلمانی را دارند. بنابراین اگر مایل هستید زبان آلمانی را توسط اساتید زبان آلمانی توانمند بیاموزید، به سپانو مراجعه کنید.

ثبت نام در مرکز آموزش آلمانی سپانو

 برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ موسسه سپانو پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

 لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید