مدرس خوب برای آموزش زبان آلمانی به صورت خصوصی در رشت

 
مدرس خوب برای آموزش زبان آلمانی به صورت خصوصی در رشت
آموزش زبان آلمانی در رشت، به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی در رشت، توسط اساتید مجرب رشت در سپانو صورت می‌گیرد و شما می‌توانید زبان آلمانی را به بهترین نحو در سپانو بیاموزید.

آموزش زبان آلمانی در موسسه برتر سپانو

بهترین روش برای آموزش زبان آلمانی، مراجعه به آموزشگاه های زبان آلمانی و یادگرفتن آن توسط اساتید برتر آموزش آلمانی است. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، می‌توانید با مراجعه به بهترین کانون زبان آلمانی در رشت، سپانو این زبان یاد بگیرید. برای آموزش زبان المانی در رشت دلایل متفاوتی وجود دارد که شما را مشتاق به یادگرفتن هر گونه زبانی می‌کند. لازم است بدانید، با اینکه سپانو بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت و استان گیلان است، اما می‌تواند در کنار آلمانی، اکثر زبان های خارجه را مثل زبان فرانسوی، ترکی استانبولی، ایتالیایی، روسی و.... را به شما آموزش دهد و شما را برای شرکت در آزمون های بین المللی آماده کند.

برگزاری آزمون بین المللی زبان آلمانی در ایران

اگر قصد دارید که در آزمون زبان آلمانی ecl شرکت کنید و مدرک زبان آلمانی دریافت کنید، لازم است بدانید که سپانو تنها نماینده و مرکز برگزاری آزمون ecl در ایران است. این یعنی آموزشگاه سپانو در رشت، اولین برگزار کننده آزمون ecl در استان گیلان و حتی ایران است. بنابراین اگر قصد مهاجرت به آلمان و یا کشور های آلمانی زبان را دارید و یا به هر دلیل دیگری احتیاج به دریافت مدرک زبان آلمانی دارید، در آزمون ecl شرکت کنید. اما قبل از آن لازم است تا زبان آلمانی را به خوبی آموزش ببینید و در آن به تسلط کافی برسید.


آلمانی در رشت در سپانو

دوره های آموزشی آلمانی در سپانو

سپانو برای افزایش کیفیت آموزش، برای زبان آموزان، دوره های متفاوتی را در نظر گرفته است. در این صورت، افراد با شرایط زندگی، کاری و تحصیلی متفاوت می‌توانند در کلاس ها حضور پیدا کنند و زبان آلمانی را بیاموزند. این دوره ها به صورت فشرده، ترمیک و خصوصی برگزار می‌شود. توجه کنید که شما می‌توانید قبل از ثبت نام در دوره های سپانو، با مشاور آموزشگاه صحبت کرده تا بتوانید در بهترین دوره ثبت نام کنید. البته برای کسب اطلاعات مختصری درمورد این دوره ها ادامه مطلب را بخوانید.

برگزاری دوره ترمیک آلمانی رشت

 اگر برای یادگرفتن زبان آلمانی  با محدودیت های زمانی روبه رو نیستید و فرصت کافی برای آموزش این زبان دارید، می توانید با شرکت در دوره های ترمیک آلمانی سپانو، به صورت پیوسته زبان بیاموزید. برای آموزش هر سطح از زبان آلمانی در دوره های ترمیک، 6 ماه زمان احتیاج دارید. چون هر جلسه از کلاس ترمیک در سپانو 1 ساعت و 20 دقیقه است و کلاس ها 2 روز در هفته برگزار خواهد شد. این دوره هم برای نوجوانان و هم بزرگسالان مناسب است و در آموزشگاه سپانو در روز ها و ساعت های مختلف و برای سطوح متفاوت برگزار می شود.

 

دوره های آموزش زبان آلمانی در رشت

آلمانی را فشرده آموزش ببینید.

علاوه بر دوره های ترمیک، در سپانو کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده هم برای شما وجود دارد. این دوره ها در موسسه سپانو با استقبال بی نظیر زبان آموزان رو به روست. زیرا دوره فشرده زبان آلمانی سپانو، مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان دوره های فشرده نیز می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور‌های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده زبان آلمانی منتظر شماست. دوره های فشرده سپانو بدین صورت است که شما می‌توانید هر سطح از زبان آلمانی را درکمتر از سه ماه آموزشی بخوانید و بعد از کسب نمره حد نصاب در آزمون جامع همان سطح به سطح بعدی راه پیدا کنید.

زبان آلمانی خصوصی در آموزشگاه سپانو رشت

اگر به هر دلیل توانایی شرکت در دوره های گروهی (ترمیک و فشرده) را ندارید، پیشنهاد ما به شما، شرکت در کلاس های خصوصی سپانو با حضور اساتید برتر است. برای افرادی به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی زمان کافی برای هماهنگ شدن در کلاس های ترمیک و فشرده را ندارند، کلاس دیگری وجود دارد. در چنین شرایطی کلاس های خصوصی مناسب افراد خواهد بود زیرا روز و ساعت دوره های خصوصی با توجه به تایم های آزاد زبان آموزان و اساتید تنظیم می شود. علاوه بر این، مطالب در کلاس های خصوصی، سریع تر از دیگر دوره ها به شما آموخته خواهد شد و می‌توانید برای تدریس مطالب با استاد خود هماهنگ کنید. لازم است بدانید که با ثبت نام در دوره های آموزش آلمانی خصوصی می‌توانید دوره خود را به صورت آنلاین، حضوری یا هیبرید بگذرانید.

آموزش زبان آلمانی آسان در بهترین موسسه آلمانی رشت، سپانو

استاد آلمانی خوب در مرکز سپانو در رشت

از مهم ترین ویژگی های آموزش درست و اصولی زبان آلمانی این است که استاد خوبی داشته باشید. نیمی از موفقیت زبان آموزان سپانو به تلاش اساتید برتر آلمانی در سپانو بر می‌گردد. زبان آموزان با کمک مدرسین آلمانی خوب سپانو می‌توانند زبان آلمانی را به خوبی بیاموزند و سپس با تلاش و تمرین کافی، به تسلط در این زبان برسند. پس اگر برای یادگرفتن زبان آلمانی به دنبال استاد مناسبی برای آموزش می‌گردید، لازم است به سپانو مراجعه کنید. اساتید زبان آلمانی سپانو، بهترین مدرسین رشت هستند. مدرسین سپانو با بهره گیری از بهترین منابع زبان آلمانی به تدریس این زبان به افراد علاقه مند و مشتاق آموزش می‌پردازند. اساتید آلمانی سپانو تجربه کافی در زمینه آموزش داشته و توانایی تدریس در انواع دوره های زبان آلمانی را دارند. بنابراین اگر مایل هستید زبان آلمانی را توسط اساتید آلمانی توانمند بیاموزید، به سپانو مراجعه کنید.

ثبت نام در موسسه آموزش آلمانی سپانو

برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ کانون سپانو پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید