دوره ترمیک و خصوصی آلمانی رشت _ آموزشگاه سپانو

 
دوره ترمیک و خصوصی آلمانی رشت _ آموزشگاه سپانو
دوره های آموزش زبان آلمانی در رشت به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود. علاوه بر این در ساپانو شما می‌توانید در کلاس های خصوصی به صورت آنلاین و حضوری شرکت کنید.

تدریس زبان آلمانی در رشت

برای یادگرفتن زبان آلمانی باید به بهترین مرکز آموزشی زبان در رشت مراجعه کنید. همانطور که می‌دانید بهترین مولفه برای آموزش زبان آلمانی، یادگرفتن با کمک استاد خوب است. پس برای اینکه آموزش با کیفیتی را تجربه کنید، باید مدرسین برتر زبان آلمانی در شهر خود را بیابید و از ایشان بخواهید تا به شما زبان بیاموزند. اما این روش بسیار پیچیده است و برای شما راه های ساده تری نیز وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن ها به سمت موفقیت حرکت کنید. برای اطلاع از یکی از این روش ها، ادامه مطلب را تا انتها دنبال کنید.

بهترین راه برای آموزش آلمانی کدام است؟

بهترین روش برای آموزش زبان آلمانی، مراجعه به آموزشگاه های زبان آلمانی و یادگرفتن آن توسط اساتید خوب آموزش آلمانی است. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، می‌توانید با مراجعه به بهترین کانون زبان آلمانی در رشت، سپانو این زبان یاد بگیرید. برای آموزش زبان المانی در رشت دلایل متفاوتی وجود دارد که شما را مشتاق به یادگرفتن هر گونه زبانی می‌کند. لازم است بدانید، با اینکه سپانو بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت و استان گیلان است، اما می‌تواند در کنار آلمانی، اکثر زبان های خارجه را مثل زبان فرانسوی، ترکی استانبولی، ایتالیایی، روسی و.... را به شما آموزش دهد و شما را برای شرکت در آزمون های بین المللی آماده کند.

شرکت در دوره های آموزشی آلمانی در رشت

برگزاری آزمون آلمانی ecl اولین بار در ایران

آزمون زبان آلمانی ecl، آزمونی بین المللی است که برای اولین با در ایران و در شهر رشت توسط آکادمی سپانو برگزار می‌شود. مدرک این آزمون بسیار معتبر بوده و به شما کمک می‌کند تا به هدف خود از آموزش آلمانی برسید. اما از آنجا که این آزمون به تازگی در ایران در حال برگزاری است، شما می‌توانید با ورود به سایت سپانو و تکمیل فرم برای مشاوره آزمون، منتظر بمانید تا مشاور تخصصی آزمون ecl در سپانو با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم درمورد این امتحان بین المللی را در اختیار شما قرار دهد.

تدریس آلمانی توسط بهترین استاد رشت

از مهم ترین ویژگی های آموزش درست و اصولی زبان آلمانی این است که استاد خوبی داشته باشید. نیمی از موفقیت زبان آموزان سپانو به تلاش اساتید برتر آلمانی در سپانو بر می‌گردد. زبان آموزان با کمک مدرسین آلمانی خوب سپانو می‌توانند زبان آلمانی را به خوبی بیاموزند و سپس با تلاش و تمرین کافی، به تسلط در این زبان برسند. پس اگر برای یادگرفتن زبان آلمانی به دنبال استاد مناسبی برای آموزش می‌گردید، لازم است به سپانو مراجعه کنید. اساتید زبان آلمانی سپانو، بهترین مدرسین رشت هستند. مدرسین سپانو با بهره گیری از بهترین منابع زبان آلمانی به تدریس این زبان به افراد علاقه مند و مشتاق آموزش می‌پردازند. اساتید آلمانی سپانو تجربه کافی در زمینه آموزش داشته و توانایی تدریس در انواع دوره های زبان آلمانی را دارند. بنابراین اگر مایل هستید زبان آلمانی را توسط اساتید آلمانی توانمند بیاموزید، به سپانو مراجعه کنید.

 

بهترین استاد زبان آلمانی در رشت

کلاس های آلمانی سپانو در رشت

کلاس های زبان آلمانی سپانو در رشت به صورت های متنوعی برگزار می‌شود تا افراد بتوانند در کنار دغدغه ها و مشکلات کاری و تحصیلی این زبان را آموخته و از یادگرفتن لذت ببرند. این کلاس ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار خواهد شد و شما می‌توانید با توجه به موقعیت کاری و تحصیلی و تایم های آزاد خودتان در هر کدام از این دوره ها شرکت کرده و هر چه سریع تر آموزش را شروع کنید. برای مثال اگر برای آموزش عجله ای ندارید و این زبان را به دلیل علاقه که دارید، می‌آموزید، دوره های ترمیک مناسب شماست. اما اگر قصد مهاجرت به آلمان و دیگر کشور های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده به شما پیشنهاد می‌شود.

همچنین اگر به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی توانایی شرکت در کلاس های گروهی را ندارید، کلاس های خصوصی سپانو در اختیار شماست. در این صورت می‌توانید با توجه به روز و ساعت های آزاد خودتان و استادتان، در دوره ها شرکت کرده و مطالب را سریع تر از دیگر دوره ها بیاموزید. علاوه بر این موارد، شما با ثبت نام در دوره های آموزش آلمانی خصوصی، می‌توانید بنابر سلیقه و درخواست خودتان این زبان را به صورت حضوری یا آنلاین بگذرانید.

شرکت در کلاس آلمانی سپانو

برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ موسسه پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید