اساتید برتر زبان آلمانی گیلان، در رشت در سپانو

 
اساتید برتر زبان آلمانی گیلان، در رشت در سپانو
بهترن مدرسین و استاد زبان آلمانی در سپانو به تدریس آلمانی به زبان آموزان علاقه‌مند می‌پردازد. برای آموزش زبان آلمانی آسان و با کمک بهترین موسسه زبان آلمانی رشت و گیلان، به سپانو مراجعه کنید.

بهترین موسسه زبان آلمانی رشت

 اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، می‌توانید با مراجعه به موسسه زبان آلمانی متخصص سپانو، آلمانی را با کمک بهترین روش ها و برترین اساتید آلمانی بیاموزید. سپانو بهترین آموزشگاه زبان آلمانی رشت است و می‌تواند به شما در آموختن و مسلط شدن به این زبان کمک کند. برای بیشتر آشنا شدن با این موسسه موفق در زبان آلمانی، ادامه این مطلب را بخوانید.

استاد خوب زبان آلمانی رشت در سپانو

یکی از مهم ترین مواردی که باید برای آموزش زبان به آن دقت کنید، مدرس است. اما زمانی که در سپانو ثبت نام می‌کنید، خیالتان از این بابت راحت باشد. زیرا مدرسین آلمانی سپانو، بهترین اساتید آلمانی رشت هستند. این اساتید با تجربه چندین ساله ای که در زمینه آموزش زبان آلمانی دارند، می‌توانند شما را به این زبان علاقه‌مند کرده و با کمک گرفتن از منابع معتبر آموزشی به شما آلمانی بیاموزند.


یادگیری آلمانی در رشت

دریافت مدرک زبان آلمانی آزمون ECL در ایران

  بعد از آموزش زبان آلمانی باید مدرکی برای آن داشته باشید تا بتوانید هدف خود را نهایی کنید. برای دریافت مدرک باید در یکی از آزمون های زبان آلمانی شرکت کرده و نمره حد نصاب را در آن کسب کنید. آموزشگاه آلمانی سپانو برای اولین بار در ایران آزمون زبان آلمانی ecl  را برگزار می کند. این آزمون، بین المللی بوده و مدرک آن برای ارائه به دانشگاه ها و مراکز کاری و تحصیلی آلمانی، معتبر است. علاوه بر این، امتحان بین المللی ecl  جنبه های عملی و کاربردی آلمانی را شامل می‌شود که آن را تا حد زیادی برای آزمون دهندگان آسان تر می کند. شما می توانید در این آزمون ثبت نام کرده و در نزدیک ترین تاریخ برگزاری، شرکت کنید. از آنجا که این آزمون به تازگی در ایران در حال برگزاری است، بسیاری از افراد اطلاعات لازم درمورد آن را ندارند. بنابراین قبل از ثبت نام در این امتحان بین المللی می توانید بعد از ورود به سایت سپانو و تکمیل کردن فرم مشاوره، با مشاور تخصصی سپانو صحبت کرده و از نکات مهم آزمون ecl بهره مند شوید.

برگزاری دوره های متنوع آلمانی در رشت

در سپانو، دوره های زبان آلمانی به شکل های متنوعی برگزار می‌شود تا افراد در کنار مشغله های کاری و تحصیلی و ... بتوانند دوره آلمانی خود را بگذرانند و آلمانی بیاموزند. این دوره های ترمیک، فشرده و خصوصی با اساتید مجرب آلمانی برگزار می‌شود بنابراین لازم است نیست از این بابت نگران باشید. علاوه بر این، شما با ثبت نام در کلاس های خصوصی، می‌توانید تصمیم بگیرید. که دوره خوب را به صورت حضوری، آنلاین یا هیبیرد بگذرانید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید قبل از ثبت نام به صورت رایگان با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و سپس تصمیم بگیرید.

بهترین موسسه آموزش آلمانی رشت

مشاوره رایگان سپانو قبل از ثبت نام

 اگر به فکر آموزش زبان آلمانی در رشت باشید، بهترین روش این است که این زبان را در بهترین آموزشگاه این شهر ،سپانو بیاموزید. اگر مدتی به دنبال موسسه مناسبی برای آموزش باشید، احتمالا نام آکادمی زبان سپانو را شنیده اید. از آنجا که این آموزشگاه بهترین کانون زبان آلمانی رشت است، لازم است تا برای شروع آموزش آلمانی خود، هرچه سریع تر به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و خود را یادگرفتن زبان آلمانی اماده کنید. اما نکته مهم اینجاست که شما می‌توانید قبل از ثبت نام در دوره های سپانو، با مشاور آموزشگاه صحبت کرده تا بتوانید در بهترین دوره ثبت نام کنید.

منابع آموزشی معتبر آلمانی

سپانو برای افراد با سطوح متفاوت، کتاب های متفاوتی را برای آموزش پیشنهاد می‌دهد. از آنجا که کتاب زیشا زبان آلمانی، برای سطوح متوسط تا پیشرفته زبان آلمانی طراحی شده است، در سپانو برای تدریس سطح B2 از این کتاب استفاده می‌شود. اما زبان آموزان سطوح A1 و A2 و B1 از کتاب اشتارتن ویا آلمانی برای آموزش بهره می‌برند.

آموزش زبان آلمانی آسان در رشت در سپانو

ثبت نام در آکادمی آلمانی سپانو

  برای شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی بهترین آموزشگاه در رشت باید به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها باشید. اگر قبل از ثبت نام در مورد دوره ها و کلاس ها سوال دارید، می‌توانید با مرکز آموزشگاه تماس گرفته و یا به واتس اپ آکادمی پیام دهید و با ما صحبت کنید.

33330595_013

32330596-7_013

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید