کلاس فرانسوی خصوصی در رشت

 
کلاس فرانسوی خصوصی در رشت
بهترین دوره آموزش زبان فرانسوی در رشت، در استان گیلان به صورت ترمیک و خصوصی، آنلاین و حضوری برگزار می‌شود و شما میتوانید این زبان را در کنار اساتید برتر رشت بیاموزید.

چگونه فرانسوی یاد بگیرم؟

یادگرفتن زبان فرانسوی برای خیلی از افراد لذت بخش است و روزانه تعداد زیادی از افراد تصمیم می‌گیرند تا این زبان را آموزش ببینند و از یادگرفتن فرانسوی لذت ببرند. بعضی از افراد هم به دلایلی غیر از علاقه مند بودن به این زبان، تصمیم به آموزش می‌گیرند. مثلا گاهی اوقات افراد به دلیل مسافرت کردن به فرانسه سعی می‌کنند تا در حد ابتدایی این زبان را بیاموزند تا از سفر خود نهایت لذت را ببرند. اما عده ای بسیاری از زبان آموزان به قصد مهاجرت در کلاس ها ثبت نام کرده و زبان فرانسوی را می‌آموزند.

فایده آموزش زبان فرانسوی ؟؟

 امروزه زبان فرانسه تقریبا در 50 کشور مختلف به عنوان یک زبان رسمی است. بیشتر از 200 میلیون نفر در پنج قاره با استفاده از این زبان با هم صحبت می کنند. همچنین این زبان، زبان رسمی سازمان ملل، صلیب سرخ و بسیاری دیگر از سازمان  های بین  المللی  است. پس اگر در حال یادگرفتن زبان فرانسه هستید و قصد مهاجرت، کار یا تحصیل در یکی از کشورهای فرانسه زبان را دارید، شرکت در آزمون بین المللی DELF برای شما لازم است.


بهترین موسسه آموزش زبان فرانسوی در رشت، سپانو

برگزاری دوره های آموزش فرانسوی در رشت

سپانو برای آموزش زبان فرانسوی به زبان آموزان دوره های متنوعی در نظر گرفته است تا افراد بدون محدودیت بتوانند در دوره های شرکت کرده و به هدف نهایی خود از اموزش زبان فرانسوی برسند. در سپانو، دوره های آموزش فرانسوی به صورت ترمیک و خصوصی برگزار میشود که می‌توانید درمورد آن در ادامه مطلب بخوانید. با شرکت در کلاس خصوصی نیز می‌توانید کلاس خود را به صورت آنلاین، حضوری و یا هیبرید بگذرانید.

آموزش ترمیک زبان فرانسوی در سپانو

 یکی از دوره هایی که سپانو برای آموزش به افراد پیشنهاد می دهد، ترمیک است. از آنجا که آموزش به صورت گروهی بهتر صورت می گیرد، کلاس های ترمیک آموزش فرانسوی برای زبان آموزان مناسب است. افراد در جمع دوستان با تمرین و تکرار بیشتر مطالب سریع تر یاد می گیرند و آموخته ها را مدت طولانی تری در ذهن خود نگه می دارند. اما بعضی از افراد به دلایل متفاوتی مانند شرایط کاری و تحصیلی یا کمبود وقت برای دریافت مدرک شان، توانایی شرکت در کلاس های ترمیک فرانسوی را ندارند. به اینگونه از افراد دوره های خصوصی پیشنهاد می‌شود.

 

آموزشگاه برتر زبان فرانسوی در رشت، سپانو

فرانسوی خصوصی در رشت

حتما برایتان پیش آمده که بعد از ثبت نام در دوره ای، به دلیل محدودیت زمان و یا دغدغه های متعدد روزمره، از شرکت در کلاس جا مانده باشید. اما نگران نباشید. در سپانو  برای افرادی که به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی زمان کافی برای  هماهنگ شدن در کلاس  های ترمیک را ندارند، کلاس دیگری وجود دارد. برای افراد با چنین شرایطی، کلاس های خصوصی مناسب خواهد بود زیرا روز و ساعت دوره های خصوصی با توجه به تایم های آزاد زبان آموزان و اساتید تنظیم می شود. علاوه بر این، مطالب در کلاس های خصوصی، سریع تر از دیگر دوره ها به شما آموخته خواهد شد و می‌توانید  برای تدریس مطالب با استاد خود هماهنگ کنید.

استاد زبان فرانسوی مجرب در سپانو

 از مهم ترین مواردی که در آموزش از اهمیت بالایی برخوردار است، آموزش زبان توسط مدرس خوب فرانسوی است. مدرس حرفه ای و مسلط، شما را به آموزش علاقه مند کرده و مطالب را به خوبی به شما آموخته و راه تمرین درست مطالب را نیز به شما نشان می‌دهد. با ثبت نام در دوره های سپانو، نگران استاد زبان فرانسوی خود نباشید. اساتید زبان فرانسوی سپانو از بهترین مدرسین این حرفه در رشت بوده که با به کار گیری شیوه های متفاوت آموزشی و همچنین کمک گرفتن از منابع معتبر، به شما این زبان را می‌آموزند.


بهترین دوره آموزش زبان فرانسوی در رشت

ثبت نام در دوره فرانسوی در رشت

 برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان فرانسوی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان فرانسوی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ موسسه آموزش فرانسوی سپانو پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید