مراکز برگزاری آزمون زبان آلمانی ecl

 
مراکز برگزاری آزمون زبان آلمانی ecl
برای شرکت درآزمون ecl به بهترین و معتبر ترین مرکز برگزاری آزمون ecl در رشت و ایران، یعنی سپانو مراجعه کنید. و مدرک آزمون زبان آلمانی خود را دریافت کنید.

مهاجرت به آلمان و کشور های آلمانی زبان

 اگر به فکر مهاجرت به آلمان یا کشورهای آلمانی زبان هستید، باید بدانید که شرکت در آزمون و دریافت مدرک زبان آلمانی برای شما لازم است. در غیر این صورت به نتیجه نهایی خود نمی رسید. چون تمامی دانشگاه ها و موسسات برای ادامه تحصیل و کار در آلمان و کشور های آلمانی زبان، برای پذیرش شما به چنین مدرکی احتیاج دارند. اما خوب است بدانید، اینکه در چه آزمونی شرکت می کنید، چندان اهمیتی ندارد اما در آن آزمون باید نمره خوبی دریافت کنید تا مدرک خود را دریافت کنید. 

آزمون معتبر ecl

این آزمون از اهمیت زیادی در کل دنیا برخوردار است. زیرا نهاد های بین المللی معتبر در حوزه زبان آلمانی مانند Goethe، Telc، ÖSD این آزمون را تایید کرده اند. همچنین این آزمون در انجمن آزمایش کنندگان زبان در اروپا ( ALTE ) نیز معتبر و مورد تایید است. آزمون ECL بخش های مختلفی را شامل می شود که می تواند به صورت دقیق سطح زبان آلمانی هر فرد را در هر مهارت مورد بررسی قرار دهد.

شرکت در آزمون ای سی ال

ECL آزمونی بین المللی است که به 15 زبان زنده دنیا وجود دارد. یکی از مهم ترین زبان هایی که مورد توجه این آزمون قرار می گیرد، زبان آلمانی است. همچنین این آزمون در کشور های مختلف زیادی هم برگزار می شود. ECL آزمونی بین المللی است و مهارت مختلف را برای سنجش سطح زبان آلمانی شما مورد ارزیابی قرار می دهد.

آزمون ecl آلمانی

مراکز برگزاری آزمون ای سی ال در ایران

سپانو تنها نماینده آزمون ecl در ایران است. این یعنی آموزشگاه سپانو در رشت، اولین برگزار کننده آزمون ecl در استان گیلان و حتی ایران است. بنابراین اگر قصد مهاجرت به آلمان و یا کشور های آلمانی زبان را دارید و یا به هر دلیل دیگری احتیاج به دریافت مدرک زبان آلمانی دارید، در آزمون ecl شرکت کنید. اما قبل از آن لازم است تا زبان آلمانی را به خوبی آموزش ببینید و در آن به تسلط کافی برسید.

دریافت مدرک آزمون ecl

برای دریافت مدرک آزمون، باید نمره مطلوب را به دست بیاورید. برای موفقیت در آزمون و کسب نمره عالی هم باید به مطالب مسلط باشید. برای مسلط شدن به مطالب باید دو نکته مهم را مد نظر داشته باشید. اول آموزش و دوم تمرین. همانطور که میدانید، تمرین بدون آموزش امکان پذیر نیست. پس باید به عنوان قدم اول زبان آلمانی را به خوبی یاد بگیرید. 

آموزش آلمانی رشت در سپانو

برای آموزش زبان آلمانی باید آموزشگاهی را انتخاب کنید که در زمینه آموزش آلمانی تجربه کافی داشته باشد. یعنی تجربه کافی برای آموزش این زبان به افراد را دارا باشد و بتواند کلاس ها را برای زبان آموزان با هر شرایطی برگزار کند. برای پیدا کردن چنین آموزشگاهی لازم نیست زمان زیادی صرف کنید چون آموزشگاه سپانو با برگزاری دوره های متنوع زبان آلمانی به افراد علاقه مند به این زبان، زبان‌آموزان را برای آزمون های آلمانی آماده میکند.

لوگوی سپانو

شرکت در دوره های زبان آلمانی سپانو

  سپانو در رشت برای آموزش زبان آلمانی دوره های مختلفی برگزار میکند تا افراد با هر شرایطی بتوانند به آموزش زبان آلمانی بپردازند. برای مثال، سپانو برای افرادی که زبان آلمانی را برای علاقه آموزش میبینن و فرصت محدودی برای آموزش ندارند، دوره های ترمیک برگزار کرده است. اما برای افرادی که برای آموزش زبان آلمانی و دریافت مدرک خود عجله دارند، دوره های فشرده برگزار می کند. همچنین افرادی که توانایی شرکت در این کلاس های نام برده را به هر دلیلی ندارند، میتوانند در کلاس های خصوصی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنند.

لازم است بدانید همه این دوره ها به سه صورت، آنلاین، حضوری و هیبرید ( تلفیقی از آنلاین و حضوری) برگزار میشود. در واقع شما با مراجعه به سپانو میتوانید برای آموزش زبان آلمانی با توجه به علاقه و شرایط خودتان، یک دوره مناسب را از بین این موارد انتخاب کنید و به آموزش زبان آلمانی بپردازید.

ثبت نام در سپانو

 برای ثبت نام در هر یک از دوره های سپانو باید به سایت مراجعه کنید یا به صورت حضوری به این آموزشگاه بیایید. اما اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما می توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

آزمون آلمانی ecl در گیلان

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید