بهترین مرکز آموزش آلمانی رشت، سپانو

 
بهترین مرکز آموزش آلمانی رشت، سپانو
سپانو بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت است که به برگزاری دوره ها و کلاس های آموزش آلمانی به افراد کمک می‌کند تا این زبان را به بهترین نحو و احت ترین روش بیاموزند و از آموزش زبان آلمانی در رشت در سپانو لذت ببرند.

آموزش زبان آلمانی در بهترین آموزشگاه رشت

اگر می‌خواهید زبان آلمانی را بیاموزید و برای انجام این کار زمان کافی دارید، بهتر است به اندازه کافی بررسی کنید بهترین راه را برای آموزش در نظر بگیرید. اما راه حل نهایی شما این است که به آموزشگاه معتبری مراجعه کرده و زبان آلمانی را با شرکت در دوره ها و کلاس های آن بیاموزید. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، حتما نام آکادمی زبان سپانو را شنیده اید. سپانو، بهترین کانون زبان آلمانی در شهر رشت است بنابراین می‌تواند یاری‌گر شما در امر آموزش صحیح و درست باشد. برای آشنایی بیشتر با آکادمی زبان آلمانی سپانو، ادامه این مطلب را بخوانید.

بهترین موسسه آموزش آلمانی رشت، سپانو

آموزشگاه زبان آلمانی سپانو، بهترین موسسه آموزش زبان در امر تدریس زبان آلمانی است. این آموزشگاه با تجربه بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش آلمانی و برگزاری دوره ها و کلاس های متنوع ترمیک فشرده، خصوصی و همچین دوره های آمادگی آزمون به افراد کمک می‌کند تا در آزمون های بین المللی موفق شده و بهترین عملکرد را از خود نشان دهند.

یادگرفتن آلمانی در بهترین کانون زبان آلمانی رشت

موفقیت آلمانی را با سپانو در رشت تجربه کنید.

 تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

افراد موفق در زبان آلمانی، با شرکت در دوره ها و کلاس های سپانو، این زبان را آموخته اند و سپس برای آماده شدن در آزمون های آلمانی در کلاس های آمادگی آزمون شرکت کرده اند. لازم است بدانید که سپانو اولین نماینده آزمون بین المللی ecl در ایران است بنابراین شما بعد از آموزش این زبان می‌توانید با شرکت در این آزمون بین المللی، مدرک زبان آلمانی خود را دریافت کنید.

دوره های آموزش آلمانی رشت در سپانو

در کانون زبان آلمانی سپانو، دوره های آموزش زبان آلمانی به صورت های متنوعی برگزار می‌شود تا افراد بتوانند با هر شرایطی و با توجه به دغدغه ها و مشکلات زندگی شخصی خود در این دوره ها شرکت کرده و زبان آلمانی را به بهترین نحو ممکن بیاموزند. این دوره ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود. البته لازم است بدانید که با ثبت نام در کلاس خصوصی سپانو، شما می‌توانید آموزش خود را به صورت آنلاین، حضوری و یا هیبرید « تلفیقی از آنلاین و حضوری» بیاموزید. البته اگر قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه های دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید.

تدریس آلمانی توسط بهترین مدرس رشت

برگزاری آزمون تعیین سطح آلمانی

اگه قبلا زبان آلمانی را آموزش ندیده اید و قصد دارید این زبان را از ابتدا شروع کنید، بهتر است که به سپانو مراجعه کنید تا از پایه به صورت تخصصی و حرفه ای به تحصیل آلمانی بپردازید. اما اگر زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگری آموزش دیده اید یا مدت ها قبل در سپانو این زبان را یاد گرفته اید و  قصد ادامه دادن آموزشتان را دارید، به سپانو مراجعه کنید. چون سپانو به عنوان بهترین آکادمی زبان آلمانی در استان گیلان و شهر رشت، قبل از حضور افراد سر جلسه و آموزش، تعیین سطح های بسیار دقیق زبان آلمانی برای افراد برگزار می‌کند.در این صورت افراد از سطح زبان آلمانی خود مطلع خواهند شد و می توانند بدون فوت وقت و آموزش مطالب تکراری به آموختن ادامه آنچه یادگرفته بودند، بپردازند.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ پیام ارسال کنید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید