آموزشگاه موفق زبان آلمانی رشت، سپانو

 
آموزشگاه موفق زبان آلمانی رشت، سپانو
موسسه زبان سپانو در رشت، به شما کمک می‌کند تا زبان آلمانی را به بهترین نحو و با کیفیت توسط اساتید برتر آلمانی رشت بیاموزید. دوره های آلمانی ترمیک، فشرده و خصوصی آلمانی در سپانو برگزار می‌شود.

بهترین موسسه آموزشی زبان آلمانی در رشت

اگر قصد دارید زبان آلمانی را بیاموزید، بهترین راه حل این است که به موسسه زبان آلمانی معتبری مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در یکی از دوره های مربوطه، این زبان را بیاموزید. چنانچه در رشت زندگی می‌کنید، پیشنهاد ما به شما این است که با مراجعه به مرکز آموزشگاه سپانو در رشت و تکمیل فرم ثبت نام، با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و در بهترین دوره متناسب با شرایط زندگی خود، در دوره ها، شرکت کنید. کلاس های آموزش زبان آلمانی سپانو به صورت های متنوعی برگزار می‌شود و شرایط آموزش را برای تمامی افراد فراهم می‌کند.

آزمون تعیین سطح زبان آلمانی در سپانو

اگر چیزی از زبان آلمانی نمی‌دانید و قصد دارید این زبان را بیاموزید، می‌توانید به راحتی و با مراجعه به سپانو، در کوتاه ترین زمان ممکن در یکی از دوره ها شرکت کرده و آموزش را شروع کنید. اما اگر زبان آلمانی را قبلا آموخته اید و تا جایی این زبان رو آموزش دیده اید، باید در تعیین سطح مهارت های مختلف زبان آلمانی شرکت کنید. چون در این صورت متوجه سطح خودتان خواهید شد و می‌توانید به صورت دقیق نقاط ضعف ها و قوت های خود را بشناسید. سپانو برای شما عزیزان، دوره های متفاوتی برگزار می‌کند تا بتوانید این زبان را به راحتی آموخته و کلاس های زبان آلمانی خود را در کنار برنامه های خود ادامه دهید.


زبان آلمانی آسان در رشت در سپانو

دوره های گروهی زبان آلمانی در رشت (ترمیک و فشرده آلمانی)

مشاور آموزشگاه سپانو به کسانی که آلمانی را به علت علاقه ای که به آن دارند، می آموزند این است که، بهتر است در دوره های ترمیک شرکت کنند. چون در این صورت علاوه بر یادگرفتن این زبان می‌توانند در مدت طولانی تری از آن لذت ببرند و مطالب را به صورت آهسته بیاموزند.

علاوه بر دوره های ترمیک، آلمانی در دوره های فشرده نیز به زبان آموزان علاقه مند تدریس خواهد شد. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان در کلاس های فشرده می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشورهای آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده آلمانی منتظر شماست.

آلمانی را  خصوصی در سپانو بیاموزید.

 اگربه دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگ شدن با کلاس های گروهی برایتان سخت و یاحتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

 

آموزش زبان آلمانی با اساتید مجرب در رشت

زبان آموزان موفق آلمانی رشت در سپانو

   تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

 

در آزمون ECL شرکت کنید.

آزمون زبان آلمانی ecl امتحانی بین المللی است که در کشور های متعددی برگزار می شود. این آزمون برای اولین بار در ایران توسط موسسه آلمانی سپانو در رشت برگزار شده و به زبان‌آموزان کمک کرده است تا به راحتی بتوانند در این آزمون شرکت کرده و مدرک معتبر خود را دریافت کنند. ECL سطوح مختلفی را شامل می شود تا افراد به تفکیک در سطوح متفاوت شرکت کرده و مدرک سطح مورد نظر خود را دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب «برگزاری آزمون آلمانی ecl در ایران» را بخوانید و یا بعد از وارد کردن اطلاعات خود در لینک مشاوره، منتظر تماس مشاور تخصصی آموزشگاه بمانید.

علت آموزش زبان آلمانی در رشت

بهترین اساتید زبان آلمانی رشت در مرکز سپانو

از مهم ترین ویژگی های یادگرفتن اصولی زبان آلمانی این است که استاد خوبی داشته باشید. نیمی از موفقیت زبان آموزان سپانو به تلاش اساتید برتر آلمانی در سپانو بر می‌گردد. زبان آموزان با کمک مدرسین برتر زبان سپانو می‌توانند زبان آلمانی را به خوبی بیاموزند و سپس با تلاش و تمرین کافی، به تسلط در این زبان برسند. پس اگر برای یادگرفتن زبان آلمانی به دنبال استاد مناسبی برای آموزش می‌گردید، لازم است به سپانو مراجعه کنید. اساتید زبان آلمانی سپانو، بهترین مدرسین رشت هستند. مدرسین سپانو با بهره گیری از بهترین منابع زبان آلمانی به تدریس این زبان به افراد علاقه مند و مشتاق آموزش می‌پردازند. اساتید آلمانی سپانو تجربه کافی در زمینه آموزش داشته و توانایی تدریس در انواع دوره های زبان آلمانی را دارند. بنابراین اگر مایل هستید زبان آلمانی را توسط اساتید توانمند آلمانی بیاموزید، به سپانو مراجعه کنید. 

ثبت نام در موسسه سپانو

 اگر قصد دارید که در دوره های آموزش آلمانی سپانو در رشت شرکت کنید، باید ابتدا ثبت نام کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها باشید. البته اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها و کلاس های آلمانی سپانو دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پاسخ هایتان به ما در واتس اپ آموزشگاه آلمانی سپانو پیام دهید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید