تدریس زبان آلمانی به صورت فشرده در رشت

 
تدریس زبان آلمانی به صورت فشرده در رشت
زبان آلمانی به صورت فشرده در رشت، توسط بهترین اساتید رشت صورت می‌گیرد. دوره های ترمیک، فشرده و خصوصی در سپانو برای زبان آموزان برگزار میشود.

چگونه آموزش زبان آلمانی را شروع کنیم؟

اگر مدتی است که به یادگرفتن زبان آلمانی به صورت تخصصی فکر می‌کنید، لازم است از همین ابتدا به دنبال آموزشگاهی مناسب و مطمئن برای یادگرفتن این زبان بگردید. تشخیص اینکه کدام موسسه زبان برای شروع یادگرفتن مناسب تر و بهتر است، نیازمند این است که حداقل چند ترم این زبان را در آن آموزشگاه آموخته باشید تا از شیوه آموزشی و اساتید آن، اطمینان حاصل کنید. اما یک راه میانبر هم در این مسیر وجود دارد. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، با مطالعه این مطلب دیگر نگران موسسه مناسب برای آموزش نباشید. چون قرار است با بهترین آموزشگاه آلمانی رشت آشنا شوید و ثبت نام کنید تا بتوانید آموزش خود را در آن پشت سر بگذارید. شما می‌توانید در همین آموزشگاه در دوره های آمادگی آزمون شرکت کرده و سپس با ثبت نام و شرکت در آزمون جهانی آلمانی ecl مدرک زبان خود را دریافت کنید.

برگزاری کلاس های آموزشی زبان آلمانی در رشت

در کانون زبان آلمانی سپانو، دوره های آموزش زبان آلمانی به صورت های متنوعی برگزار می‌شود تا افراد بتوانند با هر شرایطی و با توجه به دغدغه ها و مشکلات زندگی شخصی خود در این دوره ها شرکت کرده و زبان آلمانی را به بهترین نحو ممکن بیاموزند. این دوره ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود. البته لازم است بدانید که با ثبت نام در کلاس خصوصی سپانو، شما می‌توانید آموزش خود را به صورت آنلاین، حضوری و یا هیبرید « تلفیقی از آنلاین و حضوری» بیاموزید.

 

آلمانی در رشت در سپانو

دوره فشرده آلمانی در سپانو

 یکی از دوره هایی که با استقبال بسیار زیاد افراد رو به روست، کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده است. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان دوره های فشرده نیز می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور‌های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده زبان آلمانی منتظر شماست. کلاس های فشرده دو روز در هفته برگزار می‌شود و هر جلسه حدود 3 ساعت به طول می‌انجامد تا بتوانید در مدت سه ماه یک سطح آموزشی را بخوانید. پس اگر جزو این دسته از افراد هستید، در سپانو، آلمانی را فشرده بیاموزید:

_ قصد مهاجرت به آلمان و دیگر کشور های آلمانی‌زبان را دارید.

_ باید در آزمون بین المللی آلمانی شرکت کنید.

_ در آینده احتیاج به مدرک زبان آلمانی دارید.

_ باید در مدت کوتاه مدنظرتان و هر چه سریع تر این زبان را بیاموزید.

کلاس ترمیک آموزش زبان آلمانی

 یکی از دوره هایی که سپانو برای آموزش به افراد پیشنهاد می دهد، ترمیک است. از آنجا که آموزش به صورت گروهی بهتر صورت می گیرد، کلاس های ترمیک آموزش آلمانی برای زبان آموزان مناسب است. افراد در جمع دوستان با تمرین و تکرار بیشتر مطالب سریع تر یاد می گیرند و آموخته ها را مدت طولانی تری در ذهن خود نگه می دارند. اما بعضی از افراد به دلایل متفاوتی مانند شرایط کاری و تحصیلی یا کمبود وقت برای دریافت مدرک آلمانی شان، توانایی شرکت در کلاس های ترمیک را ندارند. برای اینگونه از افراد دوره های دیگر آلمانی در نظر گرفته شده است.

سپانو، آموزشگاه زبان آلمانی ممتاز در رشت

دوره خصوصی زبان آلمانی در رشت

 اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگی با کلاس آلمانی گروهی برایتان سخت و یا حتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

مدرس خوب زبان آلمانی رشت در سپانو

 از مهم ترین مواردی که در آموزش از اهمیت بالایی برخوردار است، آموزش زبان توسط مدرس خوب است. مدرس حرفه ای و مسلط، شما را به آموزش علاقه مند کرده و مطالب را به خوبی به شما آموخته و راه تمرین درست مطالب را نیز به شما نشان می‌دهد. با ثبت نام در دوره های سپانو، نگران استاد زبان آلمانی خود نباشید. اساتید زبان آلمانی سپانو از بهترین مدرسین این حرفه در رشت بوده که با به کارگیری شیوه های متفاوت آموزشی و همچنین کمک گرفتن از منابع معتبر، به شما آلمانی می‌آموزند.


بهترین استاد زبان آلمانی در رشت

سپانو را برای آموزش آلمانی انتخاب کنید.

برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ آموزشگاه سپانو پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید