تدریس زبان آلمانی به صورت خصوصی در رشت

 
تدریس زبان آلمانی به صورت خصوصی در رشت
اساتید خوب زبان آلمانی در سپانو، با کمک گرفتن از کتاب های آموزشی مناسب، زبان آلمانی را به شما می‌آموزند تا بتوانید در آزمون های بین المللی موفق شده و مدرک خود را دریافت کنید.

زبان آلمانی آسان در سپانو در رشت

 اگر قصد دارید یادگرفتن زبان آلمانی را بیاموزید اما اگر برای آموزش زبان، زمان محدودی دارید و باید هر چه سریع تر خود را به سطح مخصوصی از زبان برسانید، لازم است بدانید که در سپانو، دوره های متنوعی برگزار می‌شود تا شما این زبان را آموخته و از یادگرفتن لذت ببرید. در سپانو دوره های ترمیک، فشرده و خصوصی برای زبان آموازن علاقه مند وجود دارد و افراد با توجه به سلیقه خودشان می‌توانند در یکی از این دوره ها شرکت کنند.

برگزاری کلاس های آموزش زبان آلمانی سپانو

سپانو برای افزایش کیفیت آموزش برای زبان آموزان علاقه مند به زبان آلمانی، دوره های متفاوتی برگزار می‌کنند. این دوره ها به شما کمک می‌کند تا در کنار دغدغه های روزمره و مشکلات کاری و تحصیلی زبان آلمانی را آموخته و خود را برای موفقیت در زبان آلمانی آماده کنید. این دوره ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود که شما می‌توانید با هدف آموزش و یا شرایط خودتان یکی از این موارد را انتخاب کنید. لازم است بدانید که با ثبت نام در دوره های آموزش آلمانی به صورت خصوصی می‌توانید دوره خود را به صورت آنلاین، حضوری یا هیبرید بگذرانید.


کلاس های آموزش زبان آلمانی در بهترین آموزشگاه رشت، سپانو

کلاس ترمیک آلمانی چگونه برگزار می‌شود؟

  پژوهش ها نشان می دهد که افراد در جمع های خودمانی و چند نفره آموزش با کیفیت تری را تجربه میکنند. پس اگر با محدودیت های زمانی روبه رو نیستید، می توانید با شرکت در دوره های ترمیک آلمانی سپانو، به صورت پیوسته زبان بیاموزید. هر جلسه از کلاس ترمیک در سپانو 1 ساعت و 20 دقیقه است و کلاس ها 2 روز در هفته برگزار خواهد شد. این دوره هم برای نوجوانان و هم بزرگسالان مناسب است و در آموزشگاه سپانو برگزار می شود.

آلمانی فشرده مناسب توست.

 دوره های فشرده آلمانی سپانو در رشت، مناسب افرادی است که برای یادگرفتن عجله دارند و باید هر چه سریع تر این زبان را بیاموزند. این بدان معناست که اگر برای آموزش آلمانی هدف های زیر را دنبال می‌کنید، در این دوره در سپانو شرکت کنید.

_ قصد مهاجرت به آلمان و دیگر کشور های آلمانی‌زبان را دارید.

_ باید در آزمون بین المللی آلمانی شرکت کنید.

_ در آینده احتیاج به مدرک زبان آلمانی دارید.

_ باید هر چه سریع تر این زبان را بیاموزید.

 

آموزش آلمانی در بهترین موسسه زبان رشت

کلاس های خصوصصی را امتحان کنید.

 در حالت کلی، کلاس های خصوصی آلمانی برای زبان آموزانی مناسب است که به سختی با روز و ساعت کلاس های گروهی کنار می‌آیند و یا برای آموزش خود بسیار عجله دارند. چون در کلاس های آموزش زبان آلمانی خصوصی، روز و ساعت کلاس ها بر اساس تایم های آزاد شما برنامه ریزی شده و سرعت آموزش نیز بستگی به شما دارد. یعنی با توجه به هوش، تلاش و تمرین خودتان، هر چقدر که مطالب را سریع تر بیاموزید، می‌توانید آموزش خود را زودتر پیش ببرید. پس اگر جزو افراد زیر هستید، این کلاس ها مخصوص شماست:

_ به دلیل مشغله های کاری یا تحصیلی توانایی حضور در دوره های گروهی را ندارید.

_ تایم های آزاد بسیار کمی برای شرکت در کلاس ها دارید.

_ برای اموزش آلمانی عجله دارید و فرصت کمی برای یادگرفتن این زبان دارید.

_ قصد شرکت در آزمون های بین المللی آلمانی را در آینده ای نزدیک دارید.

_ تقویت یکی از مهارت های آلمانی برایتان از سایرین اهمیت بیشتری دارد.

_ و.....

 

آموزش زبان آلمانی در رشت

اساتید خوب زبان آلمانی در رشت

 از مهم ترین ویژگی های آموزش درست و اصولی زبان آلمانی این است که استاد خوبی داشته باشید. نیمی از موفقیت زبان آموزان سپانو به تلاش اساتید برتر آلمانی در سپانو بر می‌گردد. زبان آموزان با کمک مدرسین آلمانی خوب سپانو می‌توانند زبان آلمانی را به خوبی بیاموزند و سپس با تلاش و تمرین کافی، به تسلط در این زبان برسند. پس اگر برای یادگرفتن زبان آلمانی به دنبال استاد مناسبی برای آموزش می‌گردید، لازم است به سپانو مراجعه کنید. اساتید زبان آلمانی سپانو، بهترین مدرسین رشت هستند. مدرسین سپانو با بهره گیری از بهترین منابع زبان آلمانی به تدریس این زبان به افراد علاقه مند و مشتاق آموزش می‌پردازند. اساتید آلمانی سپانو تجربه کافی در زمینه آموزش داشته و توانایی تدریس در انواع دوره های زبان آلمانی را دارند. بنابراین اگر مایل هستید زبان آلمانی را توسط اساتید آلمانی توانمند بیاموزید، به سپانو مراجعه کنید.

ثبت نام در دوره های آموزش آلمانی سپانو

  برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ آموزشگاه آلمانی پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید