آموزش زبان آلمانی به صورت فشرده در رشت

 
آموزش زبان آلمانی به صورت فشرده در رشت
برگزاری دوره های آموزش زبان آلمانی در رشت به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی است. دوره های فشرده زبان آلمانی توسط اساتید مجرب آلمانی در رشت صورت می‌گیرد.

بهترین آموزشگاه آلمانی رشت، آکادمی سپانو

برای یادگرفتن زبان آلمانی در رشت، روش های متفاوتی وجود دارد. اما بهترین روش که در کوتاه ترین زمان ممکن، بیشترین مطالب را با کیفیت عالی به شما می‌آموزد، شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی موسسه سپانو است. آکادمی زبان آلمانی سپانو، با برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی به صورت متنوع شما را به آموزش علاقه مند می‌کند و باعث می‌شود که این زبان را به صورت تخصصی آموخته و به آن مسلط شوید.

دوره های آموزش آلمانی در رشت

سپانو برای افزایش کیفیت آموزش برای زبان آموزان علاقه مند به زبان آلمانی، دوره های متفاوتی برگزار می‌کنند. این دوره ها به شما کمک می‌کند تا در کنار دغدغه های روزمره و مشکلات کاری و تحصیلی زبان آلمانی را آموخته و خود را برای موفقیت در زبان آلمانی آماده کنید. این دوره ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود که شما می‌توانید با هدف آموزش و یا شرایط خودتان یکی از این موارد را انتخاب کنید. لازم است بدانید که با ثبت نام در دوره های آموزش آلمانی خصوصی می‌توانید دوره خود را به صورت آنلاین، حضوری یا هیبرید بگذرانید.

کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت

آموزش آلمانی ترمیک در رشت

 یکی از دوره هایی که سپانو برای آموزش به افراد پیشنهاد می دهد، ترمیک است. از آنجا که آموزش به صورت گروهی بهتر صورت می گیرد، کلاس های ترمیک آموزش آلمانی برای زبان آموزان مناسب است. افراد در جمع دوستان با تمرین و تکرار بیشتر مطالب سریع تر یاد می گیرند و آموخته ها را مدت طولانی تری در ذهن خود نگه می دارند. اما بعضی از افراد به دلایل متفاوتی مانند شرایط کاری و تحصیلی یا کمبود وقت برای دریافت مدرک شان، توانایی شرکت در کلاس های ترمیک را ندارند. برای اینگونه از افراد دوره های دیگر آلمانی در نظر گرفته شده است.

یادگرفتن زبان آلمانی به صورت فشرده در رشت در سپانو

 یکی از دوره هایی که با استقبال بسیار زیاد افراد رو به روست، کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده است. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان دوره های فشرده نیز می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور‌های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده زبان آلمانی منتظر شماست. کلاس های فشرده دو روز در هفته برگزار می‌شود و هر جلسه حدود 3 ساعت به طول می‌انجامد تا بتوانید در مدت سه ماه یک سطح آموزشی را بخوانید.


بهترین استاد زبان آلمانی در رشت

دوره خصوصی زبان آلمانی در رشت

 برای افرادی به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی زمان کافی برای هماهنگ شدن در کلاس های ترمیک و فشرده را ندارند، کلاس دیگری وجود دارد. برای افراد با چنین شرایطی کلاس های خصوصی مناسب خواهد بود زیرا روز و ساعت دوره های خصوصی با توجه به تایم های آزاد زبان آموزان و اساتید تنظیم می شود. علاوه بر این، مطالب در کلاس های خصوصی، سریع تر از دیگر دوره ها به شما آموخته خواهد شد و می‌توانید برای تدریس مطالب با استاد خود هماهنگ کنید.

بهترین استاد آلمانی رشت، در سپانو

از مهم ترین مواردی که باید برای شروع آموزش زبان آلمانی در نظر بگیرید، انتخاب استاد آلمانی است. اگر در سپانو به آموزش زبان آلمانی می‌پردازید، از این بابت نگران نباشید. چون اساتید سپانو، همگی از مدرسین برتر استان گیلان هستند و با به کارگیری شیوه های مختلف آموزشی و با کمک منابع معتبر آلمانی، این زبان را به شما آموخته و شما را برای آزمون های بین المللی آماده می‌کند.

دوره فشرده زبان آلمانی در رشت در سپانو

برگزاری آزمون بین المللی ecl در ایران

سپانو، اولین مرکز برگزار کننده آزمون بین المللی ecl در ایران است. این آزمون برای اولین بار در ایران و در رشت، با همکاری کنسرسیوم آزمون های بین المللی آلمانی و آکادمی سپانو برگزار شد. این امتحان بین المللی برای سطوح a2 , b1, b2, c1 وجود دارد. لازم است بدانید که مدرک آزمون ecl مورد تایید انجمن alte اروپا بوده و برای اراه به مراکز کاری و تحصیلی معتبر است. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد لینک مشاور شوید و بعد از وارد کردن مشخصات خود منتظر تماس مشاور تخصصی سپانو باشید.

موفقیت در زبان آلمانی با سپانو

شما می‌توانید نقد و نظر زبان آموزان سپانو را در صفحه اول سایت سپانو بخوانید. اما علاوه بر این لازم است بدانید که این آموزشگاه، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون های زبان آلمانی ECL ، OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf و گوته را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت95% است. همچنین تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند

برگزاری دوره فشرده آلمانی در رشت در سپانو

ثبت نام در مرکز آموزش آلمانی رشت، در سپانو

  برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ موسسه پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید