شرکت در کلاس زبان آلمانی در رشت، در آکادمی سپانو

 
شرکت در کلاس زبان آلمانی در رشت، در آکادمی سپانو
برای آموزش زبان آلمانی و مهاجرت به آلمان، لازم است که زبان آلمانی را به خوبی در دوره های آموزش آلمانی آموخته و به آن مسلط شوید. دوره های فشرده، ترمیک و خصوصی آلمانی در سپانو در رشت در اختیار شماست.

آموزش زبان آلمانی، راحتی آب خوردن

اگر قصد دارید زبان آلمانی را بیاموزید، قبل از هر چیز لازم است درمورد این زبان بین المللی اطلاعات لازم را به دست آورید و سپس آموزش را با اشتیاق شروع کنید. اما ابتدا باید برای خود هدف مشخص کنید و بدانید که چرا می‌خواهید این زبان را یاد بگیرید.

چرا باید آلمانی بیاموزم؟

بسیاری از افراد زبان آلمانی را به دلیل مهاجرت های کاری و تحصیلی می‌آموزند. از آنجا که آلمان با کمبود نیروی کار مواجه است، می‌تواند مقصد بسیار مناسبی برای افراد باشد. بسیاری از زبان آموزان آلمانی، به قصد مهاجرت به آلمان و کشور های آلمانی زبان، آن را آموخته و سپس با شرکت در آزمون های بین المللی زبان آلمانی مانند ecl و به دست آوردن نمره حد نصاب، مدرک خود را دریافت کرده و به مقصد خود می‌رسند. شما می‌توانید با یادگرفتن زبان المانی، علاوه بر مهاجرت، به تدریس  و انجام کار های مترجمی نیز فکر کنید.

آشنایی بیشتر با زبان آلمانی الزامی است.

بعد از اینکه هدف خود را مشخص کردید، باید درمورد این زبان بیشتر بدانید و اطلاعات کلی درمورد آن به دست آورید تا مطلع باشید که قرار است چگونه این زبان بیاموزید. شما می‌توانید چندمورد از ویژگی های زبان آلمانی و کاربرد آن را در ادامه بخوانید و علاقه خود را نسبت به این زبان افزایش دهید. بعد از آن اقدام به شروع آموزش نمایید.

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی رشت

ویژگی های جالب زبان آلمانی

  • اولین نکته در زبان آلمانی این است که صحبت کردن به این زبان در کشور های آلمانی‌زبان عمدتا به صورت کتابی و رسمی صورت می‌گیرد. به همین دلیل برعکس زبان فارسی و انگلیسی است که لهجه در آن ها اهمیت دارد. پس با یادگرفتن زبان آلمانی نگران این موضوع نباشید.
  • هر کلمه ای در زبان آلمانی یا مونث است یا مذکر و یا خنثی. این قانون در مورد افراد، اشیا و هر چیزی که فکرش را می‌کنید وجود دارد.
  • صحبت کردن در زبان آلمانی بسیار راحت تر از نوشتن در آن است. پس اگر می‌خواهید زبان آلمانی را شروع کنید، نگران مکالمه نباشید اما از ابتدای امر مهارت نوشتاری خود را تقویت کنید.
  • و.....

روش های آموزش آلمانی آسان در رشت

برای یادگرفتن زبان آلمانی روش های متفاوتی وجود دارد. شما با پیش گرفتن هر روشی می‌توانید این زبان را بیاموزید و از آموزش لذت ببرید. اما لازم است بدانید که استفاده کردن از روش های نامناسب برای آموزش، ممکن است نتیجه مطلوبی برای شما نداشته باشد و بسیار زیاد تر از حد معمول طول بکشد. در این صورت شما از یادگرفتن خسته خواهید شد و نمی‌توانید هدف خود را دنبال کنید. پس بهتر است، از ابتدا روشی مناسب را انتخاب کرده و آن را تا انتها ادامه دهید.


بهترین دوره آلمانی در رشت

بهترین راه آموزش آلمانی، شرکت در کلاس بهترین موسسه زبان رشت

برای یادگرفتن زبان آلمانی بهترین روش این است که به بهترین مرکز اموزشی آلمانی در رشت مراجعه کرده و این زبان را در بهترین موسسه آلمانی آنجا بیاموزید. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، پیشنهاد ما به شما این است که با مراجعه به آکادمی زبان آلمانی سپانو در رشت، این زبان را آموخته و با شرکت در دوره ها و کلاس های آموزشی، به این مسلط شوید.

دوره های آموزش آلمانی در رشت، سپانو

سپانو برای افزایش کیفیت آموزش برای زبان آموزان علاقه مند به زبان آلمانی، دوره های متفاوتی برگزار می‌کنند. این دوره ها به شما کمک می‌کند تا در کنار دغدغه های روزمره و مشکلات کاری و تحصیلی زبان آلمانی را آموخته و خود را برای موفقیت در زبان آلمانی آماده کنید. این دوره ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود که شما می‌توانید با هدف آموزش و یا شرایط خودتان یکی از این موارد را انتخاب کنید. لازم است بدانید که با ثبت نام در دوره های آموزش آلمانی به صورت خصوصی می‌توانید دوره خود را به صورت آنلاین، حضوری یا هیبرید بگذرانید. برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب «دوره های آلمانی در سپانو » را بخوانید.

آموزش زبان آلمانی در رشت

بهترین مدرس آلمانی رشت را در سپانو بیابید.

اگر می‌خواهید زبان آلمانی خود را توسط اساتید برتر آلمانی در رش بیاموزید، هر چ سریع تر به سپانو مراجعه کنید. مدرسین آلمانی و سایر زبان ها مانند فرانسوی، ترکی استانبولی، روسی و .... همگی از بهترین اساتید استان گیلان و شهر رشت هستند. پس بعد از ثبت نام در موسسه سپانو، نگران استاد و آموزش خود نباشید.

برگزاری آزمون تعیین سطح

اگر قبل از مراجعه به سپانو، زبان آلمانی را آموخته اید، باید ابتدا در آزمون تعیین سطح شرکت کنید. در این صورت آموزشگاه از سطح زبان آلمانی شما آگاه خواهد شد و شما بعد از مشاوره شدن، در بهترین دوره مناسب با شرایط تان قرار خواهید گرفت و آموزش را شروع می‌کنید.

لازم است بدانید که آزمون بین المللی آلمانی ECL برای اولین بار در ایران توسط موسسه سپانو برگزار می‌شود و شما می‌توانید برای دریافت مدرک خود، به راحتی در این آزمون شرکت کرده و آن را به سفارت برای مهاجرت های کاری و تحصیلی ارائه دهید.

 

یادگیری زبان آلمانی در رشت

برگزاری آزمون جامع آلمانی در سپانو

در انتهای هر سطح از آموزش ( انتهای سطحa1 و a2 و... ) باید در آزمون جامع شرکت کنید. دریافت نمره حد‌نصاب در این آزمون نشان دهنده این است که شما، مطالب را به خوبی آموخته اید و می‌توانید آموزش خود را دامه دهید. اما اگر نمره مطلوب را به دست نیاورید، یا باید مجدد در آزمون شرکت کنید و یا در صورتی که نمره شما از نمره حد نصاب بسیار پایین تر باشد، باید سطح گذشته را دوباره بگذرانید و یا طی چند جلسه مطالب را مرور کنید و دوباره آزمون دهید.

ثبت نام در آکادمی سپانو در رشت

 برای اینکه در کلاس ها و دوره های زبان آلمانی سپانو شرکت کنید، باید با مراجعه به مرکز مشاوره ثبت نام کرده و تا شروع کلاس ها منتظر بمانید. اگر سوالی درمورد دوره ها و کلاس های ما دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

شما می‌توانید سوالات خود را به صورت تایپی در واتس اپ نیز از ما بپرسید و همچنین به شماره 09215231719 به واتس اپ ما پیام دهید.

فراموش نکنید که اینستاگرام مرکز زبان سپانو را نیز دنبال کنید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید