تدریس خصوصی آلمانی در رشت

 
تدریس خصوصی آلمانی در رشت
برای شرکت در بهترین دوره آموزش زبان آلمانی در رشت، به سپانو مراجعه کنید. این آموزشگاه با کمک بهترین اساتید آلمانی رشت، شما را تا رسیدن به موفقیت در آزمون های بین المللی آماده می‌کند.

چرا آلمانی بیاموزم؟

بسیاری از افراد زبان آلمانی را به دلیل مهاجرت های کاری و تحصیلی می‌آموزند. از آنجا که آلمان با کمبود نیروی کار مواجه است، می‌تواند مقصد بسیار مناسبی برای افراد باشد. بسیاری از زبان آموزان آلمانی، به قصد مهاجرت به آلمان و کشور های آلمانی زبان، آن را آموخته و سپس با شرکت در آزمون های بین المللی زبان آلمانی مانند ecl و به دست آوردن نمره حد نصاب، مدرک خود را دریافت کرده و به مقصد خود می‌رسند. شما می‌توانید با یادگرفتن زبان المانی، علاوه بر مهاجرت، به تدریس و انجام کار های مترجمی نیز فکر کنید.

یادگرفتن زبان آلمانی، کاربرد های دیگری نیز دارد که شما به آموزش مشتاق می‌کند. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر را با خواندن مطلب «چرا زبان آلمانی بیاموزیم؟» به دست آورید.

آموزش زبان آلمانی در رشت

اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن ساکن هستید و قصد دارید زبان آلمانی بیاموزید، بهتر است هر چه سریع تر به موسسه زبان آلمانی سپانو مراجعه کنید. آموزشگاه سپانو، برای یادگرفتن این زبان از اساتید مجرب و حرفه ای رشت کمک گرفته است تا آموزش زبان را برای شما لذت بخش کند. پس اگر در یادگرفتن زبان آلمانی، به مدرس تان اهمیت می‌دهید، سپانو را برای آموختن انتخاب کنید.


آموزش در بهترین موسسه آلمانی رشت، سپانو

بهترین آموزشگاه آلمانی رشت، سپانو

اگر تصمیم به آموزش زبان آلمانی گرفته اید و قصد دارید که این زبان را بیاموزید، بهتر است که آموزشگاه مناسبی را برای تحصیل انتخاب کنید. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، پیشنهاد ما به شما این است که آلمانی را در سپانو یاد بگیرید. موسسه سپانو با برگزاری دوره های آموزشی آلمانی در رشت به صوت متنوع، افراد را برای آزمون های بین المللی آماده می‌کند. البته اگر به یادگرفتن زبان آلمانی فکر می‌کنید یا در حال آموختن این زبان هستید، باید بدانید که موسسه سپانو با برگزاری آزمون آلمانی ecl برای اولین بار در ایران و شهر رشت، به زبان آموزان کمک می‌کند تا به راحت ترین روش مدرک خود را دریافت کرده و هدف خود را از آموزش زبان آلمانی نهایی کنند.

برگزاری آزمون آلمانی ecl

 آزمون ECL، آزمونی بین المللی است که در کشور های مختلف و به زبان های متفاوتی از جمله زبان آلمانی برگزار می گردد. این آزمون اعتباری جهانی دارد و در انجمن آزمایش کنندگان زبان در اروپا ( ALTE ) نیز معتبر و مورد تایید است. بنابراین مدرک آن برای ارائه به موسسات مختلف کاری و تحصیلی در هر جای دنیا معتبر است. پس اگر به فکر مهاجرت به آلمان یا کشورهای آلمانی زبان هستید، باید بدانید که شرکت در آزمون ecl یکی از راه های دریافت مدرک زبان آلمانی برای شما است.

سپانو تنها نماینده آزمون ecl در ایران است. در واقع آموزشگاه سپانو در رشت، اولین برگزار کننده آزمون ecl در استان گیلان و حتی ایران است. پس اگر قصد مهاجرت به آلمان و یا کشور های آلمانی زبان را دارید و یا به هر دلیل دیگری احتیاج به دریافت مدرک زبان آلمانی دارید، در آزمون ecl شرکت کنید. از آنجا که مهلت اعتبار مدرک ecl مادام العمر است، شما می‌توانید تا مدت ها از مزایای این مدرک زبان آلمانی استفاده کنید.

 

بهترین اساتید آلمانی رشت در سپانو

دوره آموزش زبان آلمانی در رشت

 کلاس ها و دوره های آموزش زبان آلمانی در رشت به سه صورت مختلف برگزار می شود تا افراد با هر شرایطی بتوانند از آموزش بهره مند شوند. اگر زمان کمی برای یادگرفتن آلمانی دارید و قرار است این زبان را در مدت محدودی بیاموزید، نگران نباشید. چون در این حالت نیز در سپانو می‌توانید با شرکت در دوره های فشرده هر سطح را در کمتر از سه ماه آموزشی یادگرفته و مسلط شوید. علاوه بر این اگر به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی توانایی حضور در کلاس های گروهی آلمانی مانند ترمیک و فشرده را ندارید، دوره خصوصی برای شما مناسب است.

کلاس خصوصی آلمانی رشت در سپانو

 در دوره های خصوصی روز و ساعت کلاس های شما بر اساس تایم آزاد خودتان و اساتید تنظیم می شود. این در حالی است که در کلاس های ترمیک و فشرده شما باید تایم خودتان را با روز و ساعتی که موسسه برای شما در نظر می‌گیرد، تنظیم کنید. بنابراین اگر به دلیلی مشغله های کاری و تحصیلی قادر به شرکت در دوره های گروهی نیستید می‌توانید در دوره های خصوصی شرکت کنید. علاوه بر این در دوره های خصوصی شما مطالب را بسیار سریع تر از دوره های دیگر می آموزید و به خاطر می سپارید. پس اگر به هر دلیلی مثل مهاجرت برای دریافت مدرک زبان آلمانی خود عجله دارید، می توانید با شرکت در دوره های خصوصی هر چه سریع تر این زبان را بیاموزید و خود را برای هدف تان آماده کنید.

 

بهترین دوره آلمانی در رشت

فایده آموزش آلمانی خصوصی

 علت پیشرفت سریع تر شما در دوره های خصوصی این است که تعداد شما در کلاس بسیار کمتر از دیگر دوره هاست. علاوه بر این اگر مطلبی را قبلا آموخته اید و مسلط هستید، می توانید از استاد خواهش کنید تا از آن عبور کند و یا اگر مطلبی را متوجه نشدید، از استادتان بخواهید تا آن را چندین دفعه برای شما شرح دهد. در واقع این توضیحات بدان معناست که شما با شرکت در دوره های خصوصی آلمانی سپانو، می‌توانید آموزشی با کیفیت را تجربه کرده و پشت سر بگذارید.

شرکت در دوره های خصوصی سپانو در رشت

برای شرکت در دوره های ترمیک، فشرده و خصوصی سپانو لازم است تا ابتدا ثبت نام کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام منتظر شروع کلاس ها باشید. اگر قبلا زبان آلمانی را آموخته اید لازم است تا در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس به کلاس ها بپیوندید. اما قبل از انجام این کار بهتر است درمورد موفقیت زبان آموزان سپانو نیز بدانید تا با اطمینان در کلاس ها شرکت کنید.

اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد هر کدام از دوره و کلاس های سپانو دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما همچنین می توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ موسسه صحبت کنید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید