چگونگی آموزش زبان آلمانی در رشت _ موسسه سپانو

 
چگونگی آموزش زبان آلمانی در رشت _ موسسه سپانو
برای یادگرفتن زبان آلمانی در رشت، باید به آموزشگاهی مناسب مانند سپانو مراجعه کرده و این زبان را در کلاس ها و دوره های آموزشی آنجا بیاموزید. بهترین اساتید رشت در سپانو به شما آلمانی می‌آموزند.

یادگرفتن زبان آلمانی در رشت با بهترین روش

اگر قصد دارید زبان آلمانی را بیاموزید، لازم است بدانید که برای آموزش زبان راه های متفاوتی وجود دارد. اما شما باید به دنبال بهترین راه بگردید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه به هدف خود برسید. برای آشنا شدن با بهترین روش برای آموزش زبان آلمانی ادامه این مطلب را بخوانید. اما باید قول بدهید که برای موفقیت خود تلاش کرده و راه درست را انتخاب کنید.

بهترین انتخاب برای آموزش آلمانی، سپانو

برای یادگرفتن زبان آلمانی در رشت بهترین روش این است که به موسسه زبان آلمانی مراجعه کرده و این زبان را در دوره ها و کلاس ها بیاموزید. در آموزشگاه های زبان، شما می‌توانید از لحاظ کیفیت منابع آموزشی و اساتید اطمینان کامل داشته و با تمرین و تکرار به زبان مورد علاقه خود مسلط شوید. سپانو، کانون زبان آلمانی در رشت است و می‌تواند با برگزاری دوره های متنوع آلمانی به شما در آموزش زبان کمک کند. این کانون زبان، با تجربه بیشتر از 10 ساله ای که در زمینه آموزش آلمانی دارد، به شما کمک می‌کند تا به صورت تخصصی برای آزمون های بین المللی آماده شده و نمرات خوبی به دست آورید.

آموزش آلمانی در گیلان

برگزاری دوره های آموزش آلمانی در رشت

 سپانو برای افزایش کیفیت آموزش دوره های مختلفی را برای افراد برگزار می‌کند. در این صورت افراد علاقه مند به زبان با توجه به شرایطی مثل داشتن محدودیت زمانی، فرصت کافی برای آموزش و موارد دیگر تصمیم می‌گیرند که چه دوره ای برایشان مناسب تر است و باید در کدام دوره ثبت نام کنند. شما می توانید قبل از ثبت نام در دوره ها با مشاور آموزشگاه صحبت کنید تا  بهترین دوره آلمانی با توجه به شرایط تان به شما پیشنهاد شود و بتوانید آموزشی صحیح و باکیفیت را تجربه کنید.

کلاس ترمیک، فشرده و خصوصی سپانو

اگر برای آموزش عجله ای ندارید و این زبان را به دلیل علاقه ای که دارید، می‌آموزید، دوره های ترمیک مناسب شماست. در این دوره ها در سه ترم دو ماهه یک سطح (برای مثال سطح a1 ) به شما تدریس می‌شود و این زبان را به آرامی و با تمرکز هرچه تمام تر می‌آموزید. اما اگر قصد مهاجرت به آلمان و دیگر کشور های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده به شما پیشنهاد می‌شود. زیرا در دوره های فشرده هر سطح را در کمتر از 3 ماه آموزشی می‌آموزید. (در حالی که در دوره های ترمیک این سطح 6 ماه طول میکشد.)

شرکت در کلاس های آموزش آلمانی رشت

اگر به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی توانایی شرکت در کلاس های گروهی یعنی ترمیک و فشرده را ندارید، کلاس های خصوصی سپانو در اختیار شماست. در این صورت می‌توانید با توجه به روز و ساعت های آزاد خودتان و استادتان، در دوره ها شرکت کرده و مطالب را سریع تر از دیگر دوره ها بیاموزید. علاوه بر این موارد، شما با ثبت نام در دوره های آموزش آلمانی خصوصی، می‌توانید بنابر سلیقه و درخواست خودتان این زبان را به صورت حضوری یا آنلاین بگذرانید.

ثبت نام در کلاس های سپانو در رشت

 برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ آموزشگاه سپانو پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید