کلاس گروهی (ترمیک و فشرده ) زبان آلمانی رشت

 
کلاس گروهی (ترمیک و فشرده ) زبان آلمانی رشت
اگر قصد دارید زبان آلمانی را در دوره های گروهی بیاموزید، می توانید با مراجعه به مرکز تخصصی زبان آلمانی در رشت، سپانو، یادگرفتن آلمانی را شروع کرده و با بهترین کیفیت آلمانی را دوره های فشرده و ترمیک بیاموزید.

آلمانی را در بهترین موسسه زبان بیاموزید.

اگر قصد دارید زبان آلمانی را بیاموزید و کیفیت آموزش برایتان اهمیت بالایی دارد، بهترین روش این است که به موسسات و مراکز آموزش زبان مراجعه کرده و با شرکت در کلاس های آموزشی، دوره یادگیری خود را به خوبی پشت سر بگذارید. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن در استان گیلان زندگی میکنید، لازم است ادام مطلب را بخوانید تا با بهترین آموزشگاه زبان آلمانی آشنا شوید.

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت

سپانو آموزشگاه برتر زبان آلمانی در رشت است . این آموزشگاه با بیشتر از 10 سال سابقه در زمینه تدریس زبان آلمانی به علاقه مندان این زبان را به افراد آموخته و آن ها به سمت هدف آن ها در آموزش آلمانی سوق داده است. کانون زبان آلمانی سپانو با کمک اساتید مجرب رشت و استان گیلان و با بهره گیری از منابع و کتاب های معتبر و مورد قبول مراکز بین المللی، شما را زبان آلمانی علاقه مند کرده و این زبان را به شما می‌آموزد. موسسه سپانو، در این راستا دوره های متنوعی نیز برگزار می‌کند تا افراد با شرایط متفاوت توانایی حضور در کلاس ها را داشته باشند. برای آشنایی با دوره های سپانو، ادامه مطلب را دنبال کنید.

زبان آلمانی را در بهترین کانون زبان آلمانی سپانو یاد بگیرید.

دوره های آموزشی زبان آلمانی سپانو

سپانو برای افزایش کیفیت آموزش برای زبان آموزان علاقه مند به زبان آلمانی، دوره های متفاوتی برگزار می‌کنند. این دوره ها به شما کمک می‌کند تا در کنار دغدغه های روزمره و مشکلات کاری و تحصیلی زبان آلمانی را آموخته و خود را برای موفقیت در زبان آلمانی آماده کنید. این دوره ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود که شما می‌توانید با هدف آموزش و یا شرایط خودتان یکی از این موارد را انتخاب کنید. لازم است بدانید که با ثبت نام در دوره های آموزش آلمانی به صورت خصوصی می‌توانید دوره خود را به صورت آنلاین، حضوری یا هیبرید بگذرانید.

آموزش آلمانی ترمیک در رشت

اگر برای آموزش زبان عجله ای ندارید، بهترین دوره ای می‌توانید در آن شرکت کنید، دوره آلمانی ترمیک است. زیرا با شرکت درکلاس های ترمیک، زبان آلمانی را به آرامی و با تمرکز هر چه بیشتر می‌آموزید. خوب است بدانید که شما با ثبت نام در این دوره ها، هر یک سطوح از زبان آلمانی را در سه ترم دو ماهه یاد می‌گیرید. این بدان معناست که هر سطح آموزشی آلمانی در کلاس های ترمیک حدود 6 ماه آموزشی طول خواهد کشید.

آموزش زبان آلمانی آسان در بهترین موسسه آلمانی رشت، سپانو

آلمانی فشرده در سپانو

  در سپانو کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده هم برای شما وجود دارد. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان دوره های فشرده نیز می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور‌های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده زبان آلمانی منتظر شماست. کلاس های فشرده دو روز در هفته برگزار می‌شود و هر جلسه حدود 3 ساعت به طول می‌انجامد تا بتوانید در مدت سه ماه یک سطح آموزشی را بخوانید. پس اگر : 

 _ قصد مهاجرت به آلمان و دیگر کشور های آلمانی‌زبان را دارید.

_ باید در آزمون بین المللی آلمانی شرکت کنید.

_ در آینده احتیاج به مدرک زبان آلمانی دارید.

_ باید هر چه سریع تر این زبان را بیاموزید.

یادگرفتن زبان آلمانی در رشت

اساتید زبان آلمانی مجرب رشت در سپانو

از مهم ترین ویژگی های یادگرفتن اصولی زبان آلمانی این است که استاد خوبی داشته باشید. نیمی از موفقیت زبان آموزان سپانو به تلاش اساتید برتر آلمانی در سپانو بر می‌گردد. زبان آموزان با کمک مدرسین آلمانی خوب سپانو می‌توانند زبان آلمانی را به خوبی بیاموزند و سپس با تلاش و تمرین کافی، به تسلط در این زبان برسند. پس اگر برای یادگرفتن زبان آلمانی به دنبال استاد مناسبی برای آموزش می‌گردید، لازم است به سپانو مراجعه کنید. اساتید زبان آلمانی سپانو، بهترین مدرسین رشت هستند. مدرسین سپانو با بهره گیری از بهترین منابع زبان آلمانی به تدریس این زبان به افراد علاقه مند و مشتاق آموزش می‌پردازند. اساتید آلمانی سپانو تجربه کافی در زمینه آموزش داشته و توانایی تدریس در انواع دوره های زبان آلمانی را دارند. بنابراین اگر مایل هستید زبان آلمانی را توسط اساتید آلمانی توانمند بیاموزید، به سپانو مراجعه کنید.

ثبت نام در مرکز آموزشی آلمانی سپانو

برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ مرکز سپانو پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید