امتحان بین المللی ecl آلمانی در ایران

 
امتحان بین المللی ecl آلمانی در ایران
برای مهاجرت به آلمان و یا کشور های آلمانی زبان لازم است تا مدرک زبان آلمانی را داشته باشید. برای دریافت این چنین مدارکی باید در آزمون های زبان آلمانی شرکت کرده و نمره خوبی به دست آورید. شما میتوانید در این مطلب با آزمون آلمانی ECL آشنا شوید.

شرکت در امتحان بین المللی زبان آلمانی

برای مهاجرت به یکی از کشور های آلمانی زبان لازم است تا مدرک زبان آلمانی خود را دریافت کرده و آن را به مراکز کاری و تحصیلی مربوطه ارائه دهید. تنها راه دریافت مدرک زبان آلمانی این است که در یکی از آزمون های زبان آلمانی و نمره خوبی در آن به دست آورید. در این صورت است که میتوانید مدرک خود را دریافت کرده و هدف خود را نهایی کنید.

آزمون های زبان آلمانی

آزمون های متعددی هستند که به زبان آلمانی برگزار می شوند و مدرک معتبری را برای شما صادر میکنند. از نمونه های معروف این آزمون ها، goathe ، dsh، تست داف، ecl و ... است. در این مطلب میتوانید با یکی از این آزمون ها به طور کامل آشنا شوید و برای دریافت مدرک خود در آن شرکت کنید.

امتحان آلمانی ecl

آزمون ecl در سطح جهانی به بسیاری از زبان های زنده دنیا برگزار میشود. این آزمون در کشور های متعددی اجرا میشود که یکی از کشور های برگزار کننده آزمونecl ، ایران است. آزمون زبان آلمانی ecl برای اولین بار در ایران توسط آکادمی زبان سپانو در رشت برگزار می شود. سپانو نمایندگی کنسرسیوم آزمون های ecl را دارد و میتواند این امتحان را به صورت بین المللی با مدرک معتبر برگزار کند.

بنابراین شما میتوانید بعد از کسب اطلاعاتی درمورد آزمون ecl، با ورود به سایت سپانو در این آزمون ثبت نام کنید. اما ابتدا لازم است تا خود را برای این چنین امتحانی آماده کرده و سپس در جلسه آزمون حاضر شوید.

شرکت در آزمون های زبان آلمانی

درمورد آزمون ecl زبان آلمانی چه میدانید؟

اگر زبان آلمانی را تا حدی خوانده باشید و حالا هم قصد شرکت در آزمون های آلمانی دارید، پس حتما اسم این آزمون مهم را شنیده اید. شاید هم اطلاعات اندکی درمورد آن به دست آورده باشید. اما برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است این مطلب را تا انتها بخوانید.

همه چیز درمورد امتحان بین المللی آلمانی ای سی ال

آزمون آلمانی ecl در سطوح مختلفی برگزار میشود، سطوحی که بیشترین کاربرد را برای زبان آموزان آلمانی دارد. لازم است بدانید که این آزمون از سطح a2 تا سطح c1 برای شما عزیزان فراهم است تا بتوانید در آزمون سطح مورد نظر خود شرکت کرده و مدرک دریافت کنید. علاوه بر این موارد، ecl مهارت های مختلف را برای سطوح مختلف درجه بندی کرده است. یعنی برای سنجش بخش های مختلف هر کدام از این مقاطع، مدت زمان و تعداد سوالات محدود و مشخصی در نظر گرفته شده است. شما میتوانید اطلاعات بیشتر درمورد این مطلب را در مقاله « مهارت های آزمون ecl » به صورت نوشتاری و همچنین جدول بندی شده بخوانید.

شرایط سنی شرکت در آزمون آلمانی ecl

لازم است بدانید که طبق مقررات اعتبار بخشی مجارستان، افراد 14 ساله در سال درخواست می توانند برای آزمون زبان ECL ثبت نام کنند. این بدان معناست که در صورتی که سن تان از 14 سال پایین تر است، شرایط شرکت در هیچ سطحی از این آزمون را ندارید و باید تا این سن، صبر کنید.

تاریخ برگزاری امتحان ecl بین المللی

برای شرکت در آزمون ecl باید به تاریخ برگزاری آن بسیار دقت کنید. شما میتوانید برای مطلع شدن از تاریخ برگزاری به سایت آزمون ecl مراجعه کنید. بهتر است بدانید که در برخی از محل‌های امتحان، تاریخ امتحان شفاهی و مهارت‌های ارزیابی شده در نوشتار (درک خواندن و شنیدن و ارتباط نوشتاری) ممکن است متفاوت باشد.

آزمون های زبان آلمانی

اعتبار آزمون ecl

مدرک امتحان بین المللی زبان آلمانی برای ارائه به دانشگاه ها و انواع مراکز کاری و تحصیلی و همچنین برای شرکت در دوره های متنوع نظیر آوسبیلدونگ معتبر است. نهاد های بین المللی معتبر در حوزه زبان آلمانی مانند Goethe، Telc، ÖSD این آزمون را تایید کرده اند. همچنین این آزمون در انجمن آزمایش کنندگان زبان در اروپا ( ALTE ) نیز معتبر و مورد تایید است. لازم است بدانید که مهلت اعتبار این مدرک هم مادام العمر است. یعنی شما بعد از دریافت مدرک خود از این آزمون میتوانید آن را تا همیشه در اختیار داشته باشید و به مراکز متنوع ارائه دهید. اما ذکر این نکته نیز ضروری است که بعضی از مراکز بعد از حدود دو سال، آن را از شما قبول نخواهند کرد و گذشت این زمان را به منزله فراموشی مطالب می پندارند. پس بهتر است بعد از دریافت آن هر چه سریع تر نسبت به ارائه آن اقدام کنید.

شرکت در آزمون ecl زبان آلمانی

اگر قصد شرکت در آزمون را دارید، باید ابتدا ثبت نام کنید. از آنجا که این آزمون در ایران و رشت توسط موسسه سپانو برگزار میشود، شما میتوانید با ورود به صفحه ثبت نام آزمون ecl در سایت سپانو ثبت نام كرده و در روز آزمون در جلسه حاضر شوید. اما قبل از شرکت در آزمون بهتر است، خود را آماده کنید. برای انجام این کار میتوانید در دوره های آمادگی آزمون ecl در سپانو شرکت کرده و نمونه سوالات سطوح مختلف آزمون ecl را مطالعه کنید. برای ثبت نام این دوره یا هر کدام از دیگر دوره های زبان آلمانی در سپانو میتوانید به سایت سپانو وارد شده یا به صورت حضوری مراجعه کنید. اگر قبل از ثبت نام اگر سوالی درمورد کلاس ها دارید میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

همچنین میتوانید این شماره را نیز در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام دهید. 09215231719 و یا با یک کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام آکادمی سپانو، توییتر و  همچنین فیسبوک ما را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع شوید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید