یادگیری زبان آلمانی خصوصی در رشت

 
یادگیری زبان آلمانی خصوصی در رشت
دوره های آموزش زبان آلمانی در مرکز سپانو در رشت، به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود. این دوره ها به شما کمک می‌کند تا این زبان را آموخته و به آن مسلط شوید. تدریس آلمانی در رشت، توسط مدرسین خوب رشت صورت می‌گیرد.

بهترین موسسه آموزش آلمانی در رشت

اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، باید با بهترین مرکز زبان آلمانی رشت، آشنا شوید. آکادمی زبان آلمانی سپانو، با برگزاری دوره ها و کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت، به شما کمک می‌کند تا آلمانی را به خوبی و با بهترین کیفیت بیاموزید و خود را برای آزمون های بین المللی آماده کنید. دوره های آموزش زبان آلمانی در رشت، توسط بهترین دوره آلمانی در رشت، تدریس می‌شود.

برگزاری دوره های آلمانی سپانو در رشت

 سپانو برای افزایش کیفیت آموزش برای زبان آموزان علاقه مند به زبان آلمانی، دوره های متفاوتی برگزار می‌کنند. این دوره ها به شما کمک می‌کند تا در کنار دغدغه های روزمره و مشکلات کاری و تحصیلی زبان آلمانی را آموخته و خود را برای موفقیت در زبان آلمانی آماده کنید. این دوره ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود که شما می‌توانید با هدف آموزش و یا شرایط خودتان یکی از این موارد را انتخاب کنید.

 

زبان آلمانی در آکادمی سپانو در رشت

دوره های گروهی آلمانی رشت در موسسه برتر سپانو

کلاس های گروهی زبان آلمانی در کانون زبان سپانو بدین صورت است که به صورت ترمیک و فشرده برگزار می‌شود. در دوره های ترمیک شما هر سطح را در سه ترم دوماهه گذرانده و برای مثال سطح A1 آلمانی را در حدود 6 ماه می‌آموزید. اما دوره های فشرده برای افرادی مناسب است که برای آموزش عجله دارند. و باید این زبان را در مدت محدودی بیاموزند. زیرا افراد در این دوره ها، هر سطح را در یک ترم می‌آموزند. با این تفاوت که هر ترم حدود 3 ماه زمان می‌برد و کلاس ها 3 ساعته است. اگر به هر دلیلی شرایط حضور در دوره های گروهی را ندارید، در کلاس های خصوصی شرکت کنید.

کلاس خصوصی آلمانی در آموزشگاه زبان سپانو

  برای افرادی به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی زمان کافی برای هماهنگ شدن در کلاس های ترمیک و فشرده را ندارند، کلاس دیگری وجود دارد. برای افراد با چنین شرایطی کلاس های خصوصی مناسب افراد خواهد بود زیرا روز و ساعت دوره های خصوصی با توجه به تایم های آزاد زبان آموزان و اساتید تنظیم می شود. علاوه بر این، مطالب در کلاس های خصوصی، سریع تر از دیگر دوره ها به شما آموخته خواهد شد و می‌توانید برای تدریس مطالب با استاد خود هماهنگ کنید. لازم است بدانید که با ثبت نام در دوره های آموزش آلمانی خصوصی می‌توانید دوره خود را به صورت آنلاین، حضوری یا هیبرید بگذرانید.

زبان آلمانی را در بهترین کانون زبان آلمانی سپانو یاد بگیرید.

آزمون بین المللی ECL در ایران برگزار می‌شود.

 سپانو، اولین مرکز برگزار کننده آزمون بین المللی ecl در ایران است. این آزمون برای اولین بار در ایران و در رشت، با همکاری کنسرسیوم آزمون های بین المللی آلمانی و آکادمی سپانو برگزار شد. این امتحان بین المللی برای سطوح a2 , b1, b2, c1 وجود دارد. لازم است بدانید که مدرک آزمون ecl مورد تایید انجمن alte اروپا بوده و برای اراه به مراکز کاری و تحصیلی معتبر است. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد لینک مشاوره شوید و بعد از وارد کردن مشخصات خود منتظر تماس مشاور تخصصی سپانو باشید.

ثبت نام در دوره های آلمانی سپانو در رشت

برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ آموزشگاه پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید