معرفی کتاب زبان آلمانی برای سطوح a1 و a2 و b1

 
معرفی کتاب زبان آلمانی برای سطوح a1 و a2 و b1
زبان آلمانی را باید در بهترین آموزشگاه شهر خود بگذرانید. سپانو در رشت به شما در یادگرفتن زبان آلمانی کمک بسیاری می‌کند. اما مطالعه کتاب داستان زبان آلمانی مناسب سطح خودتان بسیار مهم و ضروری است.

آموزش زبان المانی با خواندن کتاب و داستان کوتاه

حالا که در حال خواندن این مطلب هستید، به احتمال زیاد زبان آلمانی را تا حدی آموخته اید و حالا به این فکر می‌کنید که چگونه می‌توانید به تقویت این مهارت بپردازید. برای تقویت مهارت های زبان آلمانی راهکار های متفاوتی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند. مثلا می‌توانید چند مورد از راهکار های تقویت مهارت شنیداری یا مکالمه را بیاموزید و تمرین کنید. اما در این مطلب قرار است متوجه شوید که چگونه می‌توانید با خواندن چند داستان کوتاه، مهارت خوانداری، مکامله، جمله سازی و گرامر خود را تقویت کنید.

معرفی چند داستان کوتاه زبان آلمانی

در ابتدای این مطلب میخواهیم چند مورد از کتاب ها و داستان های کوتاه زبان آلمانی را به شما معرفی کنیم تا با خواندن و آموختن کلمات مهم آن ها مهارت های زبان المانی خود را مخصوصا مهارت lesen را در خود تقویت کنید. نکته مهمی که باید مد نظر داشته باشید این است که هر کدام از این کتاب ها با توجه به سطح زبانی شما متفاوت است. بنابراین باید هنگام انتخاب کتاب به اندازه کافی دقت کنید.

برگزاری کلاس زبان آلمانی در رشت

کتاب داستان Der Cchatz von Hiddensee آلمانی

اگر سطح a2 زبان آلمانی هستید، این کتاب برای شما مناسب است. موضوع این کتاب درمورد تعطیلات تابستانی است و طی این مدت، اتفاتی برای کشف جواهرات در یک محیط تاریخی صورت می‌گیرد که جالب و خواندنی هستند. اگر به موضوعات ماجراجویی و همچنین تاریخی علاقه مند هستید، پس از این کتاب لذت خواهید برد.

داستان آلمانی Spannende Tour im Schwarzwald

این کتاب توسط آندرا ماریا ونگر نوشته است و در آن داستان یک تور گردشگری با دوچرخه به دل جنگل روایت می‌شود. این کتاب برای زبان آموزان در سطح a1 مناسب است زیرا داستان آن بسیار روان، ساده و گویا نوشته شده است و برای زبان آموزان تازه کار قابل فهم و مناسب است.

کتاب آلمانی Blinder Passagier برای سطح A1

برای خواندن و متوجه شدن این کتاب باید زبان آلمانی را تا سطح a1 خوانده باشید. در این داستان، قصه یک خانواده برایتان روایت می‌شود که به سفری خانوادگی با کشتی به رود راین در آلمان می‌روند. اگر در نوشتن مطالب توصیفی اندکی ضعیف هستید، این کتاب به شما توصیه خواهد شد. چون در این داستان، مناظر اطراف، طبیعت، رودخانه و... به صورت زیبایی روایت می‌شود و قطعا از آن لذت خواهید برد.

داستان آلمانی Wild Pferde im Munsterland مناسب سطح A2

این کتاب، برای افرادی که به تازگی وارد سطح B2 شده اند بسیار مناسب است. داستان کتاب مورد نظر، درمورد دانش آموزی است که به اسب سواری علاقه زیادی دارد. به همین خاطر در ایام تعطیلات آخر هفته با برنامه ریز تلاش میکند تا این تعطیلات را به اسب سواری اختصاص دهد. اگر شما هم به اسب سواری و همچنین هیجان علاقه مند هستید، این کتاب را از دست ندهید.

کتاب خواندن_ آموزش آلمانی در رشت

داستان کوتاه بری سطوح مبتدی آلمانی

اگر زبان آلمانی را به تازگی آموخته اید اما فرصت کمی برای تمرین مهارت خوانداری و همچنین مطالعه کتاب آلمانی دارید، به شما پیشنهاد می‌کنم تا داستان های کوتاه زبان آلمانی را بخوانید. کتاب German Short Stories for Beginners برای سطوح A1 تا B1 مناسب است. در این کتاب داستان های کوتاه متفاوتی وجود دارد که برای افراد برای هر سطح و هر سلیقه ای مناسب است. داستان‌های این کتاب از سطح A1 در ابتدای کتاب شروع شده، در میانه کتاب به سطوح A2 آلمانی می‌پردازد و در انتها به داستان های مناسب سطح B1 می‌سد. 

همچنین داستان های نوشته شده در کتاب به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که در هرکدام از آن‌ها تعدادی لغت جدید به خواننده آموزش می‌دهند. علاوه بر این، یک بخش درک مطلب در انتهای هر داستان آورده شده است که با طرح چند سؤال میزان درک مطلب داستان توسط خواننده را به چالش می‌کشد.

کتاب Homo Faber سطح B1

این کتاب که برای سطوح B1 طراحی شده است، توسط نوسنده سوئیسی، ماکس فریش نوشته شده است. کتاب Homo Feber داستان زندکی مهندسی را روایت می‌کند که به تفکر منطقی و عملی بسیار اهمیت می‌دهد. اما در طی این داستان اتفاقات و حوادث مهیجی که برای وی رخ می‌دهد او را مجبور می‌کنند که طرز تفکر خود را تا حد زیادی تغییر دهند.

اگر تصمیم به خواندن این کتاب گرفته اید، لازم است بدانید که گرامر این کتاب چندان پیچیده نیست و نویسنده در آن بسیار سعی کرده است تا تمرکز خود را بر روی لغات و دایره واژگانی شما قرار دهد.

کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت

آموزش زبان آلمانی

این کتاب ها و داستان ها فقط به شما کمک خواهند کرد تا آلمانی را تمرین کنید. اما کتاب خواندن به تنهایی کمکی به یادگرفتن زبان آلمانی شما نخواهد کرد. بنابراین لازم است تا ابتدا این زبان را در آموزشگاهی مناسب بیاموزید و سپس تمرین کنید. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، به بهترین موسسه زبان آلمانی رشت یعنی سپانو مراجعه کنید. سپانو با تجربه زیادی که در زمینه آموزش آلمانی دارد، می تواند این زبان را با کمک بهترین اساتید رشت به شما آموز داده و موفقیت شما را در صورت تلاش و تمرین خودتان تضمین کند.

اگر قصد دارید تا در دوره ها و کلاس های سپانو ثبت نام کنید، به مرکز آموزشگاه مراجعه کنید. اگر هر گونه سوال و ابهامی در مورد کلاس ها و موسسه دارید، می توانید با شماره زیر تماس گرفته یا به ما در واتس اپ کانون زبان آلمانی سپانو پیام دهید.

  33330595_013

32330596-7_013

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید