چطوری آلمانی یاد بگیرم؟ آموزش آلمانی در رشت در سپانو

 
چطوری آلمانی یاد بگیرم؟ آموزش آلمانی در رشت در سپانو
برای یادگرفتن زبان آلمانی روش های متفاوتی وجود دارد تا آموزش را برای شما لذتبخش تر کند. اما بهترین روش این است که به بهترین موسسه آلمانی رشت، سپانو مراجعه کرده و در دوره های آموزشی آلمانی، این زبان را بیاموزید.

 

آموزش زبان آلمانی را آسان تجربه کنید.

اگر قصد دارید زبان آلمانی را بیاموزید، قبل از هر چیز لازم است درمورد این زبان بین المللی اطلاعات لازم را به دست آورید و سپس آموزش را با اشتیاق شروع کنید. اما ابتدا باید برای خود هدف مشخص کنید و بدانید که چرا می‌خواهید این زبان را یاد بگیرید.

چرا آموزش آلمانی؟

بسیاری از افراد زبان آلمانی را به دلیل مهاجرت های کاری و تحصیلی می‌آموزند. از آنجا که آلمان با کمبود نیروی کار مواجه است، می‌تواند مقصد بسیار مناسبی برای افراد باشد. بسیاری از زبان آموزان آلمانی، به قصد مهاجرت به آلمان و کشور های آلمانی زبان، آن را آموخته و سپس با شرکت در آزمون های بین المللی زبان آلمانی مانند ecl و به دست آوردن نمره حد نصاب، مدرک خود را دریافت کرده و به مقصد خود می‌رسند. شما می‌توانید با یادگرفتن زبان المانی، علاوه بر مهاجرت، به تدریس و انجام کار های مترجمی نیز فکر کنید.

با زبان آلمانی بیشتر آشنا شوید.

بعد از اینکه هدف خود را مشخص کردید، باید درمورد این زبان بیشتر بدانید و اطلاعات کلی درمورد آن به دست آورید تا مطلع باشید که قرار است چگونه این زبان بیاموزید. شما می‌توانید چندمورد از ویژگی های زبان آلمانی و کاربرد آن را در ادامه بخوانید و علاقه خود را نسبت به این زبان افزایش دهید. بعد از آن اقدام به شروع آموزش نمایید.

بهترین مدرس زبان آلمانی در رشت در سپانو

ویژگی های زبان آلمانی جالب است.

  • اولین نکته در زبان آلمانی این است که صحبت کردن به این زبان در کشور های آلمانی‌زبان عمدتا به صورت کتابی و رسمی صورت می‌گیرد. به همین دلیل برعکس زبان فارسی و انگلیسی است که لهجه در آن ها اهمیت دارد. پس با یادگرفتن زبان آلمانی نگران این موضوع نباشید.
  • هر کلمه ای در زبان آلمانی یا مونث است یا مذکر و یا خنثی. این قانون در مورد افراد، اشیا و هر چیزی که فکرش را می‌کنید وجود دارد.
  • صحبت کردن در زبان آلمانی بسیار راحت تر از نوشتن در آن است. پس اگر می‌خواهید زبان آلمانی را شروع کنید، نگران مکالمه نباشید اما از ابتدای امر مهارت نوشتاری خود را تقویت کنید.
  • و.....

چگونگی آموزش زبان آلمانی به آسانی

برای یادگرفتن زبان آلمانی روش های متفاوتی وجود دارد. شما با پیش گرفتن هر روشی می‌توانید این زبان را بیاموزید و از آموزش لذت ببرید. اما لازم است بدانید که استفاده کردن از روش های نامناسب برای آموزش که در مورد آن ها در ادامه مطلب می‌خوانید، ممکن است نتیجه مطلوبی برای شما نداشته باشد و بسیار زیاد تر از حد معمول طول بکشد. در این صورت شما از یادگرفتن خسته خواهید شد و نمی‌توانید هدف خود را دنبال کنید. پس بهتر است، از ابتدا روشی مناسب را انتخاب کرده و آن را تا انتها ادامه دهید.

یکی از این روش ها این است آلمانی را توسط کتاب های خود آموز بیاموزید. علاوه بر این می‌توانید با کمک اپلیکیشن های نصب شده بر روی تلفن همراه خود و یا با کمک استاد خصوصی این زبان را یاد بگیرید. اما این روش ها چندان کارساز نیست و پیشرفت شما را تضمین نخواهند کرد. پس بهترین روش را انتخاب کنید.

دوره های آموزش آلمانی در رشت

بهترین نحوه آموزش زبان آلمانی در مرکز سپانو

اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، پیشنهاد ما به شما این است که آلمانی را در سپانو یاد بگیرید. آکادمی سپانو برترین موسسه زبان آلمانی و سایر زبان ها در شهر رشت که با برگزاری دوره های آموزشی آلمانی در رشت به صوت متنوع، افراد را برای آزمون های بین المللی آماده می‌کند. البته اگر به یادگرفتن زبان آلمانی فکر می‌کنید یا در حال آموختن این زبان هستید، لازم است بدانید که موسسه سپانو با برگزاری آزمون آلمانی ecl برای اولین بار در ایران و شهر رشت، به زبان آموزان کمک می‌کند تا به راحت ترین روش مدرک خود را دریافت کرده و هدف خود را از آموزش زبان آلمانی نهایی کنند.

برگزاری آزمون ecl آلمانی توسط سپانو

آزمون زبان آلمانی ecl امتحانی بین المللی است که در کشور های متعددی برگزار می شود. این آزمون برای اولین بار در ایران توسط موسسه آلمانی سپانو در رشت برگزار شده و به زبان‌آموزان کمک کرده است تا به راحتی بتوانند در این آزمون شرکت کرده و مدرک معتبر خود را دریافت کنند. ECL سطوح مختلفی را شامل می شود تا افراد به تفکیک در سطوح متفاوت شرکت کرده و مدرک سطح مورد نظر خود را دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب «آزمون آلمانی بین المللی ecl در ایران» را بخوانید.

 

زبان آلمانی را در بهترین کانون زبان آلمانی سپانو یاد بگیرید.

آزموش آلمانی در دوره های ترمیک، فشرده و خصوصی سپانو در رشت

سپانو برای افزایش کیفیت آموزش برای زبان آموزان علاقه مند به زبان آلمانی، دوره های متفاوتی برگزار می‌کنند. این دوره ها به شما کمک می‌کند تا در کنار دغدغه های روزمره و مشکلات کاری و تحصیلی زبان آلمانی را آموخته و خود را برای موفقیت در زبان آلمانی آماده کنید. این دوره ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود که شما می‌توانید با هدف آموزش و یا شرایط خودتان یکی از این موارد را انتخاب کنید. لازم است بدانید که با ثبت نام در دوره های آموزش آلمانی به صورت خصوصی می‌توانید دوره خود را به صورت آنلاین، حضوری یا هیبرید بگذرانید.

ثبت نام در آکادمی سپانو در رشت

 برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ مرکز سپانو پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید