موسسه برتر زبان آلمانی در رشت

 
موسسه برتر زبان آلمانی در رشت
برای یادگرفتن زبان آلمانی در رشت، به بهترین آموزشگاه زبان در رشت مراجعه کنید. در سپانو، دوره های آموزش زبان آلمانی توسط اساتید برتر آلمانی صورت می‌گیرد. سپانو شما را به آموزش زبان آلمانی علاقه‌‌مند می‌کند.

چرا لازم است آلمانی بیاموزیم؟

برای یادگرفتن زبان آلمانی دلایل متفاوتی وجود دارد. بسیاری از افراد به دلیل مهاجرت های کاری و تحصیلی به آلمان و دیگر کشور های آلمانی زبان، تصمیم به آموزش این زبان می‌گیرند. بعضی دیگر از افراد هم به دلیل علاقه ای که به این زبان دارند، آموزش آلمانی را پیش می‌گیرند. اما علاوه بر این موارد، ممکن است دلایل دیگری نیز برای یادگرفتن زبان آلمانی وجود داشته باشد. پس باید بهترین راه آموزش زبان آلمانی را بدانید و راه خود را با کمک این روش ادامه دهید.

مهاجرت به آلمان را تجربه کنید.

اگر در فکر مهاجرت به آلمان هستید و قرار است به یکی از کشور های آلمانی‌زبان مهاجرت کنید، لازم است تا ابتدا خود را برای انجام دادن این کار آماده کنید. در واقع شما باید ابتدا مدارک لازم را برای مهاجرت آماده کرده و زبان خود را نیز تقویت کنید. یکی از مهم ترین مدارکی که باید داشته باشید، مدرک یکی از آزمون های زبان آلمانی است. حتما می‌دانید که بدون داشتن این مدرک، باید هدف خود را به کلی فراموش نکنید. اما نگران نباشید؛ چون شما می‌توانید زبان آلمانی را در سپانو به راحتی و با بالاترین کیفیت آموزش ببینید.

آموزش زبان آلمانی در سپانو در رشت

دریافت مدرک زبان آلمانی در رشت

شما می‌توانید با شرکت در آزمون زبان آلمانی ECL در رشت، مدرک زبان آلمانی خود را دریافت کنید. آزمون زبان آلمانی ecl برای اولین بار در ایران و در شهرستان رشت در حال اجراست. ecl، امتحانی بین المللی است که توسط آموزشگاه سپانو در رشت و به واسطه مرکز آزمون ecl برگزار می‌شود. بنابراین شما می‌توانید بدون سفر کردن به یکی از کشور های برگزار کننده در سپانو در آزمون شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد لینک مشاوره تخصصی ECL شده و فرم را پر کنید تا با شما در اسرع وقت تماس گرفته شود.

برگزاری دوره های آموزش زبان آلمانی در سپانو

دوره ها و کلاس های زبان آلمانی در سپانو توسط بهترین اساتید استان گیلان و شهر رشت برگزار می‌شود. این دوره ها به صورت های متنوعی برگزار می‌شود تا افراد بتوانند با هر شرایطی و با توجه به دغدغه ها و مشکلات زندگی شخصی خود در کلاس ها شرکت کرده و زبان آلمانی را به بهترین نحو ممکن بیاموزند. این دوره ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود. البته لازم است بدانید که با ثبت نام در کلاس خصوصی سپانو، شما می‌توانید آموزش خود را به صورت آنلاین، حضوری و یا هیبرید « تلفیقی از آنلاین و حضوری» بیاموزید.

کلاس های آموزش زبان آلمانی در بهترین آموزشگاه رشت، سپانو

زبان آموزان موفق در دوره های آلمانی سپانو در رشت

 لازم است بدانید که آکادمی سپانو، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون های زبان آلمانی ECL ، OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf و گوته را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت95% است. همچنین  تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

شرکت در موسسه آموزشی، سپانو

 برای شرکت در دوره ها و کلاس های آموزشی آلمانی در سپانو باید ابتدا ثبت نام کنید. البته اگر قبلا زبان آلمانی آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده تا بتوانید ادامه آموخته هایتان را فرا بگیرید. در غیر این‌صورت می‌توانید با مشاور آموزشگاه صحبت کرده تا بهترین دوره به شما پیشنهاد شود و یادگرفتن را شروع کنید. اگر قبل از ثبت نام سوالی دارید، می‌توانید با شماره های زیر تماس گرفته یا به واتس اپ آموزشگاه زبان آلمانی سپانو پیام دهید.

 33330595_013

32330596-7_013

منتظر دیدار شما در کانون زبان سپانو هستیم.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید