بهترین مرکز آموزش آلمانی در رشت

 
بهترین مرکز آموزش آلمانی در رشت
آکادمی زبان آلمانی سپانو، بهترین آموزشگاه زبان رشت است که با برگزاری دوره های متنوع و با کمک اساتید برتر آلمانی، به شما در موفقیت در آموزش زبان آلمانی کمک می‌کند.

آلمانی را در سپانو بیاموزید.

اگر بنا به هر دلیلی قصد یادگرفتن زبان آلمانی را دارید و می خواهید در مدت زمان محدودی مدرک آلمانی دریافت کنید، می‌توانید با مراجعه به موسسه سپانو، هدف خود را نهایی کنید. لازم است بدانید که کانون زبان آلمانی سپانو برای اولین بار در ایران، آزمون بین المللی ECL را برگزار می‌کند. شما می‌توانید علاوه بر یادگرفتن آلمانی در سپانو، در آزمون بین المللی ecl آلمانی شرکت کرده و مدرک خود را دریافت کنید. مدرک ECL کاملا معتبر بوده و شما می‌توانید آن را به مراکز کاری و تحصیلی آلمانی‌زبان ارائه دهید. چون این آزمون توسط کنسرسیوم زبان آلمانی تایید شده است و دارای گواهی نامه ALTE اروپایی می باشد.

دریافت مدرک زبان آلمانی ECL در رشت

برای دریافت مدرک زبان آلمانی باید در یکی از آزمون های مربوطه نظیر امتحان بین المللی ecl که در قسمت بالا توضیح داده شد، شرکت کنید. اما قبل از آن باید زبان آلمانی را به صورت کامل یادگرفته و به آن مسلط شوید. شما در صورتی می‌توانید به این زبان مسلط شوید که آن را در یکی از بهترین موسسات کشور و در کنار اساتید مجرب بیاموزید.

 

بهترین اساتید آلمانی رشت در سپانو

بهترین موسسه آموزش آلمانی رشت، سپانو

 اگر در رشت یا شهرستان های اطراف ان زندگی می‌کنید، می‌توانید با مراجعه به بهترین کانون زبان آلمانی در رشت، سپانو این زبان یاد بگیرید. برای اموزش زبان المانی در رشت دلایل متفاوتی وجود دارد که شما را مشتاق به یادگرفتن هر گونه زبانی می‌کند. در سپانو زبان های متفاوتی تدریس می‌شود اما لازم است بدانید که موسسه سپانو تخصص ویژه ای در آموزش زبان آلمانی دارد. پس اگر می‌خواهید زبان آلمانی بیاموزید، سپانو بهترین گزینه برای شماست.

زبان آموزان موفق در گذشته سپانو

شما می‌توانید نظر زبان آموزان سپانو را در صفحه اصلی سایت بخوانید و از آن مطلع شوید. اما لازم است بدانید که آموزشگاه زبان سپانو، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون زبان آلمانی ECL ، OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf و گوته را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت 95% است. این بدان معناست که تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.


شرکت در دوره های آموزشی آلمانی در رشت

اساتید برتر آلمانی سپانو در رشت

 از مهم ترین ویژگی های یادگرفتن اصولی زبان آلمانی این است که استاد خوبی داشته باشید. نیمی از موفقیت زبان آموزان سپانو به تلاش اساتید برتر آلمانی در سپانو بر می‌گردد. زبان آموزان با کمک مدرسین خوب سپانو می‌توانند زبان آلمانی را به خوبی بیاموزند و سپس با تلاش و تمرین کافی، به تسلط در این زبان برسند. پس اگر برای یادگرفتن زبان آلمانی به دنبال استاد مناسبی برای آموزش می‌گردید، لازم است به سپانو مراجعه کنید. اساتید زبان آلمانی سپانو، بهترین مدرسین رشت هستند. مدرسین سپانو با بهره گیری از بهترین منابع زبان آلمانی به تدریس این زبان به افراد علاقه مند و مشتاق آموزش می‌پردازند. اساتید آلمانی سپانو تجربه کافی در زمینه آموزش داشته و توانایی تدریس در انواع دوره های زبان آلمانی را دارند. بنابراین اگر مایل هستید زبان آلمانی را توسط اساتید آلمانی توانمند بیاموزید، به سپانو مراجعه کنید.

برگزاری دوره های متنوع آلمانی در رشت

 دوره های آموزشی زبان آلمانی در رشت در سپانو به صورت متنوعی برگزار می‌شود تا افراد بتوانند در این دوره ها شرکت کرده و با توجه به شرایط و موقعیت زندگی شخصی خود، آلمانی بیاموزند. این دوره ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی در سپانو برگزار می‌شود. لازم به ذکر است که شما با ثبت نام در دوره های خصوصی، می‌توانید کلاس های خود را به صورت حضوری، آنلاین و نیمه حضوری «هیبرید» هماهنگ کنید. شما می‌توانید در مورد این دوره ها درمطلب «دوره های آموزش  زبان آلمانی در رشت» اطلاعاتی به دست آورید.


دوره های آموزش آلمانی رشت در سپانو

شرکت در دوره های زبان آلمانی رشت

اگر قصد دارید که در دوره های آموزش آلمانی سپانو در رشت شرکت کنید، باید ابتدا ثبت نام کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها باشید. البته اگر زبان آلمانی را قبلا آموخته اید، باید ابتدا در آزمون تعیین سطح شرکت کنید تا سطح تان مشخص شود و بتوانید ادامه آموخته هایتان را بخوانید.

اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها و کلاس های آلمانی سپانو دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پاسخ هایتان به واتس اپ آکادمی زبان آلمانی سپانو پیام دهید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید