برگزاری دوره آلمانی فشرده در رشت

 
برگزاری دوره آلمانی فشرده در رشت
دوره های آموزشی زبان آلمانی به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی در رشت برگزار می‌شود. مطالب آموزشی آلمانی در این دوره ها توسط بهترین اساتید و مدرسین زبان آلمانی تدریس می‌شود.

آموزش زبان آلمانی در رشت

اگر تصمیم به آموزش زبان آلمانی گرفته اید و قصد دارید که این زبان را بیاموزید، بهتر است که آموزشگاه مناسبی را برای تحصیل انتخاب کنید. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، پیشنهاد ما به شما این است که آلمانی را در سپانو یاد بگیرید. موسسه سپانو با برگزاری دوره های متنوع آموزش زبان آلمانی در رشت به صوت متنوع، افراد را برای آزمون های بین المللی آماده می‌کند. البته اگر به یادگرفتن زبان آلمانی فکر می‌کنید یا در حال آموختن این زبان هستید، باید بدانید که موسسه سپانو با برگزاری آزمون آلمانی ecl برای اولین بار در ایران و شهر رشت، به زبان آموزان کمک می‌کند تا به راحت ترین روش مدرک خود را دریافت کرده و هدف خود را از آموزش زبان آلمانی نهایی کنند. اما قبل از شروع آموزش بهتر است، هدف خود را از آموزش آلمانی بدانید.

کاربرد های زبان آلمانی

بسیاری از افراد زبان آلمانی را به دلیل مهاجرت های کاری و تحصیلی می‌آموزند. از آنجا که آلمان با کمبود نیروی کار مواجه است، می‌تواند مقصد بسیار مناسبی برای افراد باشد. بسیاری از زبان آموزان آلمانی، به قصد مهاجرت به آلمان و کشور های آلمانی زبان، آن را آموخته و سپس با شرکت در آزمون های بین المللی زبان آلمانی مانند ecl و به دست آوردن نمره حد نصاب، مدرک خود را دریافت کرده و به مقصد خود می‌رسند. شما می‌توانید با یادگرفتن زبان المانی، علاوه بر مهاجرت، به تدریس و انجام کار های مترجمی نیز فکر کنید.

آموزش زبان آلمانی آسان در رشت در سپانو

بهترین روش برای آموزش آلمانی

 برای یادگرفتن زبان آلمانی بهترین راه حل این است که این زبان را در دوره های آموزشی موسسه آلمانی سپانو بیاموزید. این دوره ها به صورت مختلفی برگزار می‌شود تا افراد با هر شرایطی توانایی حضور در دوره ها را داشته باشند. یکی از دوره ای آموزش زبان آلمانی، ترمیک است. اگر برای آموزش زبان عجله ای ندارید، این دوره ها بهترین گزینه برای شماست. زیرا با شرکت در کلاس های ترمیک، زبان آلمانی را به آرامی و با تمرکز هر چه بیشتر می‌آموزید و شما با ثبت نام در این دوره ها، هر سطح از زبان آلمانی را در سه ترم دو ماهه یاد می‌گیرید. این بدان معناست که هر سطح زبان آلمانی برای آموزش در کلاس های ترمیک حدود 6 ماه آموزشی طول خواهد کشید.

کلاس زبان آلمانی فشرده در رشت

 در سپانو کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده هم برای شما وجود دارد. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان دوره های فشرده نیز می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور‌های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده زبان آلمانی منتظر شماست. کلاس های فشرده دو روز در هفته برگزار می‌شود و هر جلسه حدود 3 ساعت به طول می‌انجامد تا بتوانید در مدت سه ماه یک سطح آموزشی را بخوانید.

 

علت آموزش زبان آلمانی در رشت

برگزاری دوره فشرده آلمانی سپانو

  در حالت کلی،دوره های فشرده آلمانی سپانو در رشت، مناسب افرادی است که برای یادگرفتن عجله دارند و باید هر چه سریع تر این زبان را بیاموزند. این بدان معناست که اگر برای آموزش آلمانی هدف های زیر را دنبال می‌کنید، در این دوره در سپانو شرکت کنید.

_ قصد مهاجرت به آلمان و دیگر کشور های آلمانی‌زبان را دارید.

_ باید در آزمون بین المللی آلمانی شرکت کنید.

_ در آینده احتیاج به مدرک زبان آلمانی دارید.

_ باید هر چه سریع تر این زبان را بیاموزید.

اگر جزو این دسته از افراد هستید، هرچه سریع تر به سپانو مراجعه کنید و زبان آلمانی را در دوره فشرده توسط بهترین اساتید آلمانی رشت بیاموزید.

 

دوره فشرده زبان آلمانی در رشت در سپانو

کلاس آلمانی خصوصی در رشت

 اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگی با کلاس گروهی مانند ترمیک و فشرده برایتان سخت و یا حتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

برای ثبت نام در دوره های سپانو به مرکز آموزشگاه مراجعه کنید. در سپانو علاوه بر زبان آلمانی، زبان های ترکی استانبولی، فرانسوی، روسی، کره ای و زبان های خارجه دیگر تدریس می‌شود. همچنین سپانو، نماینده رسمی خانه آیلتس آفرینش تهران است و می‌تواند با کمک اساتید برتر زبان انگلیسی، و همچنین آزمون آزمایشی ماک، شما را برای آزون اصلی آیلتس آماده کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید یا وارد واتس اپ سپانو شوید.

   33330595_013

32330596-7_013

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید