تدریس آلمانی در دوره های آلمانی سپانو رشت

 
تدریس آلمانی در دوره های آلمانی سپانو رشت
برای آموزش زبان آلمانی باید در یکی از دوره ها و کلاس های موسسه زبان آلمانی رشت شرکت کنید. یادگرفتن زبان آلمانی در رشت، به صورت خصوصی، ترمیک و فشرده در سپانو برگزار می شود.

آموزش زبان آلمانی در رشت در سپانو

یادگرفتن زبان آلمانی راه های مختلفی دارد که می تواند شما را به هدفتان برساند. اما قطعا بهترین راه برای آموزش زبان جدیدی مانند آلمانی این است که به آموزشگاه زبان آلمانی مراجعه کرده و تحت آموزش اساتید مجرب قرار بگیرید. در این صورت علاوه بر آموزش، با پرسش و پاسخ می توانید این زبان را به صورت با کیفیت تری بیاموزید.

یادگرفتن زبان آلمانی در رشت

اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می کنید، آموزشگاه زبان سپانو، بهترین راه برای یادگرفتن زبان آلمانی است. این موسسه با برگزاری دوره های متنوع اعم از ترمیک، فشرده و خصوصی به سه صورت آنلاین و حضوری و هیبرید شرایط آموزش را برای تمامی افراد علاقه مند مهیا می کند.

شرکت در دوره های آموزش آلمانی

شما برای شرکت در دوره های آموزشی زبان می توانید در نزدیک ترین زمان ممکن به مرکز آموزشگاه بیایید و یادگرفتن این زبان خارق العاده را شروع کنید. البته ذکر این نکته لازم است که در صورتی که زبان آلمانی را در موسسه ای آموخته باشید، باید در آزمون تعیین سطح شرکت کنید. سپس می توانید قبل از ثبت نام در دوره ها، با مشاور آموزشگاه صحبت کنید تا در بهترین دوره مناسب شرایط خودتان شرکت کنید. اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها و کلاس های سپانو دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

شما همچنین می‌توانید به ما درواتس اپ سپانو پیام دهید و سوالات خود را به صورت تایپ شده از ما بپرسید.

آموزش آلمانی در رشت

دوره فشرده آلمانی در رشت

یکی از مهم ترین دوره های آموزش آلمانی که در سپانو برگزار می‌شود، دوره های فشرده است. در کلاس های فشرده سپانو شما می‌توانید در کوتاه ترین زمان، بیشترین مطالب را بیاموزید و خود را برای آزمون های بین المللی آماده کنید. شما در این دوره ها می‌توانید در هر سه ماه آموزشی یک سطح از آلمانی را بخوانید و در کوتاه ترین زمان، خود را برای آزمون های بین المللی آماده کنید.

کلاس خصوصی زبان آلمانی رشت در سپانو

اگربه دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگ شدن با کلاس های گروهی برایتان سخت و یاحتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

تدریس آلمانی توسط بهترین اساتید رشت

دوره های نام برده شده در سپانو توسط بهترین اساتید شهر رشت و استان گیلان تدریس می شود. بنابراین اگر قصد دارید که زبان آلمانی را به بهترین نحو و به صورت با کیفیتی بگذرانید، در دوره های سپانو شرکت کنید.

لازم است بدانید که یادگرفتن زبان آلمانی کار چندان سختی نیست. البته در صورتی که در کانون زبان آلمانی سپانو، به آموزش و تحصیل آن بپردازید. شما می توانید بعد از یادگرفتن این زبان تا سطح معینی، خود را برای آزمون های بین المللی نیز آماده کنید و با شرکت در آزمون، مدرک خود را دریافت کنید.

دریافت مدرک زبان آلمانی در رشت

آکادمی زبان آلمانی سپانو در رشت، برای اولین بار در ایران آزمون بین المللی آلمانی ecl را برگزار میکند. سپانو با برگزاری این آزمون در ایران، امکان شرکت و دریافت مدرک را در شرایط راحت تری برای شما فراهم کرده است. همچنین شما می توانید قبل از شرکت در این امتحان بین المللی، با ثبت نام در دوره های آمادگی آزمون خود را برای دریافت بهترین نمره آماده کنید.

امتحانات بین المللی زبان آلمانی

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید