کلاس زبان آلمانی در گیلان

 
کلاس زبان آلمانی در گیلان
دوره ها و کلاس های آموزش زبان آلمانی سپانو به صورت ترمیک، حضوری، فشرده، ترمیک و خصوصی برگزار می‌شود. تدریس آلمانی در سپانو توسط اساتید برتر آلمانی صورت می‌گیرد.

ترفند آموزش آلمانی با بهترین روش

اگر به فکر آموزش زبان آلمانی هستید و قصد دارید تا در این زبان به تسلط برسید، لازم است بدانید که برای انجام این کار روش های متفاوتی وجود دارد. اما قطعا بهترین راه آموزش زبان آلمانی در رشت این است که این زبان را در بهترین کانون زبان آلمانی شهر خود بیاموزید. در آموزشگاه های زبان، شما می‌توانید از لحاظ کیفیت منابع آموزشی و اساتید اطمینان کامل داشته و با تمرین و تکرار به زبان مورد علاقه خود مسلط شوید. سپانو، کانون زبان آلمانی در رشت است و می‌تواند با برگزاری دوره های متنوع آلمانی به شما در آموزش زبان کمک کند. این کانون زبان، با تجربه بیشتر از 10 ساله ای که در زمینه آموزش آلمانی دارد، به شما کمک می‌کند تا به صورت تخصصی برای آزمون های بین المللی آماده شده و نمرات خوبی به دست آورید.

 برگزاری آزمون بین المللی ECL در رشت

اگر در حال آموختن این زبان هستید، باید بدانید که موسسه سپانو با برگزاری آزمون زبان آلمانی ecl برای اولین بار در ایران و شهر رشت، به زبان آموزان کمک می‌کند تا به راحت ترین روش مدرک خود را دریافت کرده و هدف خود را از آموزش زبان آلمانی نهایی کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این آزمون می‌توانید با تکمیل فرم مشاور آزمون ecl، منتظر بمانید تا مشاور تخصصی آموزشگاه سپانو با شما تماس گرفته و به سوالات شما در این باره پاسخ دهد.

آزمون زبان آلمانی ecl

دوره های آموزش آلمانی در رشت در سپانو

 دوره های آلمانی در رشت برای زبان آموزان سپانو در نظر گرفته شده است تا افراد بتوانند با هر شرایطی در دوره ها و کلاس ها شرکت کرده و این زبان را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت هر چه تمام تر بیاموزند. لازم است بدانید که دوره های آموزش زبان آلمانی سپانو، به صورت حضوری، آنلاین و هیبرید برگزار می‌شود تا افراد بتوانند از آن برای آموزش بهتر استفاده کنند.

کلاس ترمیک آلمانی رشت

  یکی از دوره ای آموزش زبان آلمانی، ترمیک است. اگر برای آموزش زبان عجله ای ندارید، این دوره ها بهترین گزینه برای شماست. زیرا با شرکت در کلاس های ترمیک، زبان آلمانی را به آرامی و با تمرکز هر چه بیشتر می‌آموزید و شما با ثبت نام در این دوره ها، هر سطح از زبان آلمانی را در سه ترم دو ماهه یاد می‌گیرید. این بدان معناست که هر سطح زبان آلمانی برای آموزش در کلاس های ترمیک حدود 6 ماه آموزشی طول خواهد کشید.


آموزش زبان آلمانی آسان در رشت در سپانو

کلاس فشرده آلمانی رشت در سپانو

علاوه بر دوره های ترمیک، در سپانو کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده هم برای شما وجود دارد. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان دوره های فشرده نیز می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور‌های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده زبان آلمانی منتظر شماست. دوره های فشرده سپانو بدین صورت است که شما می‌توانید هر سطح از زبان آلمانی را درکمتر از سه ماه آموزشی بخوانید و بعد از کسب نمره حد نصاب در آزمون جامع همان سطح به سطح بعدی راه پیدا کنید.

دوره آموزش زبان آلمانی خصوصی در رشت

اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگی با کلاس گروهی برایتان سخت و یا حتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

 

تدریس آلمانی توسط بهترین مدرس رشت

شرکت در دوره های آلمانی رشت در سپانو

 برای شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی بهترین موسسه المانی رشت باید به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها باشید. اگر قبل از ثبت نام در مورد دوره ها و کلاس ها سوال دارید، می‌توانید با مرکز آموزشگاه تماس گرفته و یا به واتس اپ سپانو، کانون زبان آلمانی پیام دهید و با ما صحبت کنید.

33330595_013

32330596-7_013

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید