چرا آلمانی یاد بگیریم؟ _ آلمانی در رشت

 
چرا آلمانی یاد بگیریم؟ _ آلمانی در رشت
اگه دوست داری بدونی که چرا یادگرفتن زبان آلمانی لازمه و ضروریه این مطلب رو بخون. برای یاد گرفتن آلمانی در رشت به سپانو مراجعه کن و زبان یاد بگیر.

چند ویژگی که ثابت میکنه لازمه آلمانی بلد باشین.

حتما تا به حال زیاد درمورد زبان آلمانی شنیدین، یا خیلی از افراد رو دیدین که در حال یادگرفتن زبان آلمانی هستن. اما علت این موضوع چی میتونه باشه؟ علتش فایده هایی هستش که این زبان برای شما داره. حتما با خودتون میگین که یه زبان چه فایده هایی میتونه برامون داشته باشه. بیا تا بهت بگم.

کاربردی ترین زبان اروپا:

آلمانی بیشترین استفاده کنندگان بومی رو در اتحادیه اروپا داره. این یعنی حتی تعداد این افراد بیشتر از زبان های انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی هستش. راستی این زبان جزو 10 زبان رایج دنیاست. اگه با خودتون میگین که :« یادگرفتن این زبان ضرورتی نداره چون توی کشور های آلمانی زبان هم افراد میتونن انگلیسی صحبت کنن» این فکرتون کاملا اشتباهه.

مهاجرت:

حدود 90 درصد افراد یه زبان رو یاد میگیرن تا با استفاده از اون بتونن توی آزمون های بین المللی موفق بشن. بعدش هم با اون مدرک به کشور مدنظرشون مهاجرت کنن، بعد اونجا کار یا تحصیل کنن. اما نکته اصلی اینجاست که حتی اگه شما برای تحصیل به اون کشور مهاجرت کنید، باز هم لازمه تا در اون کشور کاری پیدا کنید.

مهاجرت با زبان آلمانی
شما با مهاجرت به آلمان میتونین شغل های پردرآمد داشته باشین.

کار پیدا کردن هم بدون داشتن مدرک زبان و یا دونستن زبان اون کشور اصلا امکان پذیر نیست. پس اگه قراره به یه کشور آلمانی زبان مثل سوییس یا اتریش مهاجرت کنین، باید حتما به این زبان مسلط باشین.

زبان خوب، شغل خوب، کار خوب:

اگه قصد مهاجرت نداشته باشین هم با خوندن این مطلب به فکر مهاجرت می افتین. چون باید اینو بدونین که آلمان پر از شغل های پر درآمده. شغل هایی که شما فقط با داشتن مدرک زبان میتونین شروع به انجام شون کنین. یکی از اون موارد دوره فنی آوسبیلدونگ هستش.

آوسبیلدونگ

آوسبیلدونگ یه دوره کارآموزی فنی برای افراد جوون با سن حدود 18تا 30 ساله. این دوره ها یه راه عالی برای آموزش حرفه‌ای بدون پرداخت شهریه اس. شما در طول این دوره میتونین هم تحصیل کنین و هم بدون احتیاج به تحصیلات دانشگاهی توی آلمان کار کنین. فقط کافیه ویزای آوسبیلدونگ رو داشته باشین تا علاوه بر دریافت حقوق در طول دوره، بتونین اقامت کنین و همونجا هم مشغول به کار بشین. اما برای شرکت توی این دوره باید مدرک B1 و یا بالاتر این زبان رو داشته باشین.

مترجمی

راه های کسب درآمد از طریق زبان آلمانی زیاده. اما بعد از آوسبیلدونگ مهم ترین راهکار ترجمه اس. چون تعداد افرادی که به این زبان تسلط دارن کمه، پس شما با دونستن این زبان میتونین از راه های زیادی مثل ترجمه و تدریس درآمد کسب کنین.

با زبان آلمانی باهوش تر میشین.

خیلی جالبه اما میگن که زبان آلمانی باعث میشه ذهن شما نسبت به علم ریاضی و موسیقی بازتر بشه. چون ساختار زبان آلمانی نیاز داره که شما افعال خاصی رو قبل از استفاده کردن شون تا پایان اون جمله نگه دارین. این کار توانایی فضایی و همچنین حافظه شما رو تقویت میکنه. و در نهایت باعث باهوش تر شدن شما میشه چون ذهنتون رو مجبور به فکر کردن میکنه.

آموزش زبان آلمانی
یادگرفتن زبان آلمانی باعث افزایش هوش موسیقیایی و هوش ریاضی شما میشه.

آلمانی آسان :

یکی از دلایلی که اکثر افراد شروع به یاد گرفتن این زبان نمیکنن، اینه که با توجه به مواردی که از اطرافیان شون شنیدن، با خودشون فکر میکنن که یادگرفتن این زبان، سخته. اما در واقع خوندن و نوشتن به این زبان آسون تر از چیزی هستش که فکرشو میکنین. گاهی وقت ها هم با دیدن متن های طولانی و حروف مخصوص زبان آلمانی مثل ö, ü, ä و ß از یادگرفتن این زبان صرف نظر می کنین. اما آسون بودن این زبان رو زمانی متوجه میشین که یادش بگیرین و بهش مسلط بشین.

چطوری میتونم آلمانی یاد بگیرم؟

اگه شما هم قبلا زبان آلمانی رو یادگرفتین و دوست دارین که این زبان رو تا سطح پیشرفته ادامه بدین. یا اگه با خوندن این مطلب به یادگرفتن زبان آلمانی علاقه پیدا کردین، بهتون تبریک میگم. چون دارین توی مسیر درستی قدم میذارین. خوبه که بدونین دونستن زبان آلمانی علاوه بر اینکه یه راه عالی برای کسب درآمده، میتونه بسیار لذت بخش هم باشه. البته این حرف رو زمانی باور میکنین که خودتون این زبان رو یاد بگیرین و بهش مسلط بشین. فقط یادتون باشه که هر وقت تصمیم گرفتین زبان آلمانی رو یاد بگیرین به یه آموزشگاه معتبر مثل سپانو مراجعه کنین.

سپانو کجاست؟

اگه در رشت زندگی میکنی و میخوای آلمانی یاد بگیری، ما به شما سپانو رو معرفی میکنیم. چون سپانو در زمینه آموزش زبان آلمانی بیشتر از 10 سال تجربه داره و ویژگی های زیادی داره تا شما رو متقاعد کنه تا در این آموزشگاه در رشت آلمانی یادبگیرید. شما توی سپانو میتونین علاوه بر زبان آلمانی، انواع زبان ها از جمله ترکی استانبولی، انگلیسی، روسی، فرانسوی و حتی زبان های دیگه رو یادبگیرین. همچنین سپانو نماینده رسمی خانه آیلتس آفرینش هم هست و شما میتونین برای شرکت در کلاس های آمادگی آیلتس به ما مراجعه کنین. پس هر موقع تصمیم به یادگرفتن زبان آلمانی یا هر زبان دیگه ای گرفتین میتونین با خیال راحت به ما مراجعه کنین و توی کلاس های ما ثبت نام کنین. اما قبل از ثبت نام میتونین با این شماره تماس بگیری و سوالاتتون رو در مورد کلاس ها از ما بپرسین.

 33330595_013

32330596-7_013

شما میتونید این شماره رو در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشوید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید