برگزاری دوره خصوصی زبان آلمانی در رشت

 
برگزاری دوره خصوصی زبان آلمانی در رشت
در کلاس های خصوصی زبان آلمانی در سپانو شما می‌توانید روز و ساعت کلاس های خود را بر اساس تایم های آزاد خود انتخاب کنید و آموزش زبان آلمانی را با کیفیت تجربه کنید.

بهترین کانون زبان آلمانی رشت، سپانو

 آموزشگاه سپانو، بهترین موسسه زبان آلمانی رشت است که با برگزاری دوره ها و کلاس های متنوع، شرایط لازم را برای آموزش زبان به افراد فراهم می‌کند. علاوه بر این، مدرسین سپانو، بهترین اساتید آلمانی رشت بوده و از تجربه و توانایی بالایی در امر آموزش برخوردارند. بنابراین اگر دوست دارید که این زبان را با لذت بیاموزید و از انتخاب آموزشگاه خود پشیمان نشوید، هر چه سریع تر به سپانو مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام منتظر شروع کلاس های آلمانی و آموزش باشید.

کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت

دوره های زبانی در سپانو به صورت متنوع برگزار می‌شود. دوره های آموزش زبان آلمانی در رشت در سپانو، به صورت ترمیک ،فشرده و خصوصی برگزار می‌شود. البته این دوره بنابر درخواست شما به صورت حضوری، آنلاین و هیبرید ( تلفیقی از آنلاین و حضوری) برگزار خواهد شد و شما می‌توانید از آموزش خود نهایت لذت را ببرید و آلمانی را با کیفیت بیاموزید.

آلمانی خصوصی در سپانو

در دوره های خصوصی روز و ساعت کلاس های شما بر اساس تایم آزاد خودتان و اساتید تنظیم می شود. این در حالی است که در کلاس های ترمیک شما باید تایم خودتان را با روز و ساعتی که موسسه برای شما در نظر می‌گیرد، تنظیم کنید. بنابراین اگر به دلیلی مشغله های کاری و تحصیلی قادر به شرکت در دوره های ترمیک نیستید می‌توانید در دوره های خصوصی شرکت کنید.

دوره های خصوصی آلمانی

علاوه بر این در دوره های خصوصی شما مطالب را بسیار سریع تر از دوره های دیگر می آموزید و به خاطر می سپارید. پس اگر به هر دلیلی مثل مهاجرت برای دریافت مدرک زبان آلمانی خود عجله دارید، می توانید با شرکت در دوره های خصوصی هر چه سریع تر این زبان را بیاموزید و خود را برای هدف تان آماده کنید. علت پیشرفت سریع تر شما در دوره های خصوصی این است که تعداد شما در کلاس بسیار کمتر از دیگر دوره هاست. علاوه بر این اگر مطلبی را قبلا آموخته اید و مسلط هستید، می توانید از استاد خواهش کنید تا از آن عبور کند و یا اگر مطلبی را متوجه نشدید، از استاد آلمانی تان بخواهید تا آن را چندین دفعه برای شما شرح دهد. در واقع این توضیحات بدان معناست که شما با شرکت در دوره های خصوصی آلمانی سپانو، می‌توانید آموزشی با کیفیت را تجربه کرده و پشت سر بگذارید.

دوره فشرده زبان آلمانی در رشت

 علاوه بر دوره های ترمیک، در سپانو کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده هم برای شما وجود دارد. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان در دوره فشرده می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. (بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده آلمانی منتظر شماست.) این دوره ها بدین صورت هستند که شما با شرکت در آن ها می‌توانید هر سطح از زبان آلمانی را در کمتر از سه ماه آموزشی بخوانید و به سطح بعدی راه بیابید. برای مثال در کمتر از سه ماه سطح a1 را تمام کرده و به سطح a2 می‌روید.

آلمانی ترمیک سپانو

دوره های ترمیک سپانو در سه ترم دو ماهه هر سطح را به شما می‌آموزند. این دوره ها مناسب افرادی است که آلمانی را بدون هر گونه عجله ای یاد می‌گیرند و مدت زمان محدودی برای آموزش ندارند. اگر به دلیل علاقه مند بودن به زبان آلمانی آن را می‌آموزید، دوره های ترمیک پیشنهاد ما به شماست.

برگزاری کلاس زبان آلمانی در رشت

ثبت نام درموسسه زبان آلمانی سپانو

 سپانو برای اولین بار در ایران امتحان بین المللی زبان آلمانی ECL را برگزار می کند. این آزمون توسط موسسه سپانو و با همکاری کنسرسیوم زبان آلمانی ecl در رشت برگزار می شود. بنابراین شما می توانید در این آزمون شرکت کرده و مدرک خود را دریافت کنید. لازم است بدانید از آنجا که ecl آزمونی بین المللی است، مدرک آن بسیار معتبر بوده و شما می توانید این مدرک را به سفارت و همچنین موسسات کاری و تحصیلی زبان آلمانی ارائه دهید و هدف خود را نهایی کنید. شما می توانید قبل از شرکت در آزمون وارد سایت سپانو شده و برای مشاوره ecl  ثبت نام کنید. اگر سوالی درمورد آزمون ecl یا هر کدام از دوره های سپانو دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما همچنین می توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ کانون آلمانی سپانو صحبت کنید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید