تدریس آلمانی در سپانو با بهترین اساتید آلمانی رشت

 
تدریس آلمانی در سپانو با بهترین اساتید آلمانی رشت
اگر قصد آموزش زبان آلمانی را دارید، بهتر است موسسه سپانو را برای آموزش انتخاب کنید. سپانو، بهترین آموزشگاه آلمانی رشت است و می‌تواند شما را برای آموزش آلمانی آماده کند.

بهترین آموزشگاه آلمانی رشت

اگر در رشت ساکن هستید و به دنبال آموزشگاهی مناسب برای یادگرفتن زبان آلمانی می‌گردید، این مطلب را تا انتها بخوانید. در این مطلب شما می‌‌توانید با بهترین و متخصص ترین موسسه آلمانی رشت آشنا شده و در صورت ثبت نام و شرکت در کلاس ها از مزایای آن بهره مند شوید. اما قبل از هر اطلاعاتی لازم است تا در مورد موفقیت زبان آموزان پیشین سپانو بدانید تا بتوانید با تلاش و تمرین شما هم در آینده کوتاهی یکی از آن ها باشید.

موفقیت زبان آموزان آلمانی سپانو در رشت

تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

افراد موفق در زبان آلمانی، با شرکت در دوره ها و کلاس های سپانو، این زبان را آموخته اند و سپس برای آماده شدن در آزمون های آلمانی در کلاس های آمادگی آزمون شرکت کرده اند. لازم است بدانید که سپانو اولین نماینده برگزارکننده آزمون ecl در ایران است بنابراین شما بعد از آموزش این زبان می‌توانید با شرکت در این آزمون بین المللی، مدرک زبان آلمانی خود را دریافت کنید.

بهترین آموزشگاه آلمانی در رشت

برگزاری آزمون ecl آلمانی در ایران

سپانو اولین نماینده برگزاری آزمون ecl در ایران است و شما می‌توانید از این پس بدون هیچگونه زحمتی و بدون سفر به کشور به کشور های برگزار کننده این آزمون، در ایران در این امتحان بین المللی شرکت کرده و مدرک آن را دریافت کنید. این آزمون ویژگی های مثبتی دارد که دریافت نمره حد نصاب را برای آزمون دهندگان راحت تر می‌کند. برای مثال برای پرسش سوالات آزمون، سعی کرده است تا از کاربرد زبان آلمانی در زندگی روزمره استفاده بیشتری داشته باشد و افراد را برای زندگی، کار و گاهی تحصیل در یکی از کشور های آلمانی‌زبان آماده کند.

بهترین اساتید آلمانی در سپانو

اگر به دنبال بهترین اساتید آلمانی رشت و استان گیلان هستید، می‌توانید آن ها را در سپانو بیابید. مدرسین سپانو، در زمینه آموزش آلمانی تجربه زیادی دارند و می‌توانند با کمک گرفتن از ترفند های آموزشی و با استفاده از بهترین منابع و کتب زبان آلمانی، شما را تا رسیدن به سطح مورد نظرتان همراهی می‌کنند. بنابراین اگر برایتان اهمیت زیادی دارد که زبان آلمانی را توسط چه کسی بیاموزید، به سپانو مراجعه کنید.

دوره های فشرده و ترمیک آموزش آلمانی سپانو

کلاس های آموزشی آلمانی

دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در رشت در سپانو، به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به شرایط تحصیلی و کاری خودتان در یکی از این دوره ها به آموزش آلمانی بپردازید. لازم است بدانید که هر کدام از این دوره ها و کلاس ها به صورت آنلاین، حضوری و نیمه حضوری «هیبرید» نیز برگزار خواهد شد.

ثبت نام در موسسه سپانو در رشت

برای ثبت نام و شرکت در کلاس ها باید به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام و وارد کردن اطلاعات خود، منتظر تشکیل کلاس ها باشید. اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما همچنین می‌توانید برای یافتن پاسخ پرسش هایتان با ما در واتس اپ آموزشگاه صحبت کنید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید