آموزش گرامر و دستور زبان آلمانی

 
آموزش گرامر و دستور زبان آلمانی
برای یادگرفتن هر زبانی، قدم اول این است که لغات مربوط به آن زبان را بیاموزید. بعد از آموختن کلمات و واژگان تا سطح ابتدایی، باید به گرامر و دستور زبان آلمانی مسلط شوید.

آموزش گرامر زبان آلمانی

اولین قدم برای یادگرفتن زبان آلمانی این است که لغات و کلمات آلمانی را بیاموزید. اما با یادگرفتن هزاران کلمه هم نمی‌توانید صحبت کنید و جمله بسازید. بنابراین لازم است علاوه بر مهارت واژگان، مهارت های دیگری نیز مانند گرامر را بدانید.

یادگرفتن گرامر در دوره های آلمانی سپانو

برای یادگرفتن گرامر زبان آلمانی فرقی ندارد که در چه دوره ای شرکت می کنید، اما باید به این نکته توجه کنی که برای یادگرفتن آلمان چه مدت زمان دارید و تا چه زمانی باید به سطح مورد نظر خود برسید. به همین خاطر باید از بین دوره های مختلف زبان آلمانی، بهترین را انتخاب کنید و آموزش خود را شروع کنید.

بهترین موسسه آلمانی در رشت

سپانو بهترین موسسه زبان آلمانی در رشت و استان گیلان است. علت این موضوع هم به موفقیت زبان آموزان این آموزشگاه بر می‌گردد. آکادمی سپانو برای تدریس زبان به علاقه مندان، دوره های مختلفی برگزار می‌کند.

دوره ترمیک آلمانی

  دوره های آموزش زبان آلمانی در سپانو هم برای بزرگسالان و هم نوجوانان برگزار می شود. اما نکته مهم تر اینجاست که این دوره ها مناسب تمامی افراد خواهد بود. برای مثال اگر زبان آلمانی را به دلیل علاقه مند بودن به آن می آموزید، دوره های ترمیک مناسب شماست. همچنین اگر برای آموزش و رسیدن به سطح خاصی از آلمانی عجله ندارید، شرکت در کلاس های ترمیک کمک زیادی به شما خواهد کرد. چون این دوره ها به صورت آهسته، مطالب را به شما می آموزند و جلو می برند.

کلاس های آموزش زبان آلمانی در بهترین آموزشگاه رشت، سپانو

کلاس های فشرده زبان آلمانی سپانو

علاوه بر دوره های ترمیک، در سپانو کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده هم برای شما وجود دارد. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان در کلاس های فشرده می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. (بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده آلمانی منتظر شماست.)

کلاس خصوصی آموزش آلمانی

اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگ شدن با کلاس های گروهی برایتان سخت و یا حتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

موفقیت زبان آموزان سپانو

بیشتر زبان آموزان آلمانی سپانو در حال حاضر در یکی از کشور های آلمانی‌زبان در حال تحصیل یا آموزش هستند. این موضوع نشان‌دهنده این است که آن ها بعد از یادگرفتن این زبان توسط اساتید مجرب سپانو، توانسته اند به آلمانی مسلط شده و در آزمون ها نمره حد نصاب را به دست بیاورند. در این حالت مدرک خود را دریافت کرده و به مقصد خود می رسند. علت این اتفاق خوشایند این است که مدرسین سپانو با برگزاری دوره های آمادگی آزمون آلمانی شما را برای امتحانات بین المللی آماده میکند.

تدریس زبان آلمانی رشت در سپانو

برگزاری آزمون بین المللی ECL آلمانی در رشت

موسسه زبان سپانو، با برگزاری امتحان بین المللی آلمانی ecl برای اولین بار در ایران و رشت، امکان شرکت در آزمون را برای شما فراهم آورده است. در غیر اینصورت برای شرکت در آزمون مجبور بودید تا به کشور های برگزار کننده ، سفر می‌کردید.

برای ثبت نام و شرکت در دوره ها و کلاس ها و همچنین شرکت در آزمون به صورت حضور به مرکز آموزشگاه مراجعه کنید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

شما همچنین میتوانید در واتس اپ سوالات خود را از ما بپرسید و یا به شماره 09215231719 در واتس اپ به ما پیام دهید.

فراموش نکنید که اینستاگرام موسسه آلمانی سپانو را هم دنبال کنید و از پست های ما دیدن کنید. 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید