سوالات متداول درمورد آزمون بین المللی ÖSD

 
سوالات متداول درمورد آزمون بین المللی ÖSD
اگر به تازگی با آزمون ÖSD زبان آلمانی آشنا شده اید و سوالت زیادی درمورد این آزمون دارید، این مطلب را بخوانید و بعد از شرکت در آن، با مدرک امتحان ÖSD به آلمان مهاجرت کنید.

شرکت در آزمون های بین المللی زبان آلمانی

اگر به هر دلیل قصد مهاجرت به یکی از کشور های آلمانی زبان را دارید، باید مدارک مورد نیاز خود را آماده کنید. همانطور که میدانید در هر جای دنیا آزمون های مختلف بین المللی برگزار میشود تا سطح زبان آلمانی شما را شناسایی کند. شما بعد از شرکت در این آزمون ها و دریافت نمره حد نساب میتوانید مدرک زبان آلمانی خود را دریافت کنید و تنها به مقصد خود فکر کنید.

آزمون ÖSD آلمانی

آزمون ÖSD یا امتحان زبان آلمانی اتریشی،  یکی از معتبرترین مدارک زبان آلمانی است که مورد پذیرش دانشگاه های و انواع مراکز کاری و تحصیلی کشور های آلمانی زبان است. این دیپلم زبان آلمانی از کشور اتریش (Österreichisches Sprachdiplom) در سطوح A1 الی C2 برگزار میشود. در این مطلب قرار است به سوالات متداولی که ممکن است برای شما پیش بیاید پاسخ دهیم. اما قبل از هر چیز لازم است تا درمورد این آزمون بیشتر بدانید پس مقاله « اطلاعاتی درمورد آزمون osd» را بخوانید و سپس به این مطلب برگردید.

سوالات متداول آزمون osd

وقتی در مورد چیزی اطلااتی کسب میکنید، ممکن است سوالات دیگری نیز در آن رابطه برای شما به وجود بیاید و در این مرحله باید دنبا پاسخ آن بگردید. اما اگر چنین حالتی درمورد آزمون های آلمانی زبان برای شما پیش آمد نگران نباشید. چون ما به سوالات متداول شما در مورد آزمون ecl پاسخ داده ایم و در این مطلب قرار است به پاسخ این سوالات در رابطه با آزمون ÖSD دست پیدا کنید.

1. این آزمون در چه فواصل زمانی برگزار میشود؟

برخی از مراکز آزمون ÖSD در ایران این آزمون را هر دو ماه یکبار و برخی دیگر به صورت ماهانه برگزار میکنند. بنابراین برای اطلاع از زمان برگزاری دقیق آزمون با مرکز آن تماس گرفته و یا این اطلاعات را از مراکز برگزاری این آزمون ها بپرسید.

آزمون زبان آلمانی_  آلمانی در رشت

2. اعتبار این آزمون چقدر و چطور است؟

امتحان بین المللی ÖSD آزمونی است که در تمامی دانشگاه ها و مراکز کاری و تحصیلی معتبر و مورد تایید است. علاوه بر این، بعضی از دانشگاه ها داشتن این مدرک را لازم و ضروری میدانند. لازم است بدانید که مدت اعتبار مدرک این آزمون نیز مادام العمر است و شما تا هر زمانی که دوست داشته باشید، میتوانید این مدرک را به مراکز گوناگون ارائه دهید. اما این نکته را هم مد نظر داشته باشید که بعضی از مراکز بعد از گذشت 2 سال از تاریخ دریافت، آن را معتبر نمیدانند.

3. هزینه شرکت در آزمون ÖSD چقدر است؟

پاسخ به این سوال بستگی به شما دارد که در چه سطحی از آزمون شرکت میکنید. هزینه شرکت در این امتحان، با توجه به سطح و مهارت های مختلفی که از شما سنجیده میشود، متغیر خواهد بود. برای اطلاع از رقم دقیق آن میتوانید با مرکز آزمون ها تماس حاصل کرده یا به آن مراجعه کنید.

4. نتیجه آزمون چگونه اعلام میشود؟

نتیجه آزمون شما بستگی به محلی دارد که در آن به آزمون خود پاسخ میدهید. اما معمولا بدین صورت است که نتایج حدودا یک هفته بعد از روز برگزاری در سایت برای شما بارگزاری خواهد شد.

5. اعتراض به آزمون ÖSD چگونه صورت میگیرد؟

اینکه در کدام مرکز آزمون خود را پشت سر میگذرانید، ربطی به محل برگزاری امتحان شما ندارد. چون اعتراض به نمره این آزمون، فقط توسط سازمان اصلی ÖSD در اتریش صورت میگیرد. شما میتوانید در صورت نارضایتی منطقی، اعتراض خود را در سایت osd.at ثبت کنید.

آزمون ÖSD زبان آلمانی

6. چگونه مدرک امتحان ÖSD خود را دریافت کنم؟

حدود 4 تا 6 هفته کاری بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون، مدارک قابل تحویل است. افراد باید به صورت حضوری در مرکز آزمون حاضر شوند و مدرک خود را دریافت کنند. اگر افراد شرایط حضور و دریافت مدرک خود را به هر دلیلی نداشته باشند، میتوانند در بعضی موارد شخص دیگری رابه عنوان نماینده خود بفرستند.

7. چگونه در آزمون موفق شوم؟

برای موفقیت در ازمون های بین المللی راهی جز تلاش کردن وجود ندارد. اما برای این کار لازم است تا به اندازه کافی تمرین داشته باشید و به مطالب مسلط باشید. قبل از تمرین کردن لازم است مطالب را به خوبی یاد گرفته باشید و تحت آموزش قرار گرفته باشید.

اگر در رشت یا هر کدام از شهرستان های دیگر استان گیلان زندگی میکنید، میتوانید با ثبت نام در آکادمی زبان آلمانی سپانو در رشت، آموزش زبان آلمانی خود را تضمین کنید. بعد باید به خودتان قول دهید تا به اندازه کافی تمرین کنید. در این صورت است که نمره عالی و سطح بالا در تمامی آزمون های زبان آلمانی در انتظار شماست.

برای ثبت نام در هر یک از دوره های سپانو باید به سایت مراجعه کنید یا به صورت حضوری به این آموزشگاه بیایید. اما اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما می توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشوید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید