​سوالات متداول در مورد آزمون ecl _ آموزش ای سی ال آلمانی رشت

 
​سوالات متداول در مورد آزمون ecl _ آموزش ای سی ال آلمانی رشت
چرا باید در آزمون ecl شرکت کنم؟ این آزمون چگونه برگزار می شود؟ چگونه در آزمون ای سی ال موفق شوم؟ برای یافتن پاسخ پرسش هایتان این مطلب را بخوانید.

آزمون ecl :


آزمون ECL، آزمونی بین المللی است که در کشور های مختلف و در زبان های مختلف برگزار می شود. یکی از مهم ترین زبان هایی که مورد توجه این آزمون قرار گرفته، زبان آلمانی است. در آزمون زبان آلمانی ECL انواع مهارت های شفاهی و نوشتاری مورد بررسی قرار می گیرد تا در نهایت بتواند سطح دقیق زبان آلمانی شما را اندازه گیری کند.

شرکت در آزمون های آلمانی

 قبل از هر چیز لازم است بدانید که برای مهاجرت تحصیلی یا کاری به کشور های آلمانی زبان باید مدرک زبان آلمانی داشته باشید. برای این کار می توانید در یکی از آزمون های زبان آلمانی شرکت کنید تا سطح زبانتان مشخص شود. سپس مدرک خود را دریافت کنید. حالا این سوال پیش می آید که در کدام آزمون باید شرکت کنم؟

آزمون های زبان آلمانی

برای دریافت مدرک زبان آلمانی، آزمون های متعددی نظیر گوته، TestDaf و آزمون DSH وجود دارد. که هر کدام مزیت ها و معایب خود را دارد. یکی دیگر از این آزمون ها که برای سنجش سطح زبان آلمانی شما مناسب است، آزمون ECL می باشد. بسیاری از افراد با آزمون ECL چندان آشنایی ندارند. بنابراین با خواندن مطالبی در مورد این آزمون، سوالاتی برایشان پیش می آید. پس با توجه به این موضوع تصمیم داریم تا به سوالات متداولی که ممکن است برایتان رخ بدهد، پاسخ دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

آزمون آلمانی ecl در گیلان

پاسخ به سوالاتی درمورد آزمون ECL :

چرا آزمون ecl؟؟

ابتدا باید بدانید که چرا باید از بین آزمون های مهم، این آزمون را انتخاب کنید. در واقع این آزمون از اهمیت زیادی در کل دنیا برخوردار است. زیرا نهاد های بین المللی معتبر در حوزه زبان آلمانی مانند Goethe، Telc، ÖSD این آزمون را تایید کرده اند. همچنین این آزمون در انجمن آزمایش کنندگان زبان در اروپا ( ALTE ) نیز معتبر و مورد تایید است. بنابراین میتواند گزینه مناسبی برای انتخاب شما باشد.

هزینه آزمون ecl

معمولا بزرگترین مجهولات افراد، درمورد هزینه آزمون هاست. اما باید به شما بگویم که متاسفانه ما نمیتوانیم عدد مشخصی را برای مبلغ آزمون شناسایی و به شما ارائه کنیم. زیرا هزینه آزمون ECL توسط سازمان های مربوطه مشخص می شود و شما برای اطلاع از این مبلغ باید با دفتر محلی CareLend تماس بگیرید. زیرا هزینه آزمون ها با توجه به شرایط و سال آزمون شما ممکن است متفاوت باشد.

سطح نمرات آزمون ای سی ال آلمانی 

برای قبول شدن در کل آزمون ECL باید حداقل میانگین 60 درصد از کل مهارت های آزمون را کسب کنید. مثلا اگر در چهار مهارت 80، 80، 50 و 40 درصد امتیاز را بگیرید، میانگین آن 62.5 درصد می شود و شما آزمون را پشت سر گذاشته اید. این شرایط، آزمون ECL را تا حدی از از بقیه آزمون های هم تراز خود آسان تر خواهد کرد.

در صورت رد شدن در یک بخش تکلیف آزمونم چه میشود؟

نگران نباشید. در آزمون ECL مهارت ها را در 2 گروه مختلف، دسته بندی می کنند. مهارت های WRITING و READING در یک گروه قرار می گیرند. در حالی که مهارت های LISTENING و SPEAKING در گروه دیگری هستند. زمانی که شما نتوانید یکی از مهارت ها را در یک گروه پاس کنید و قبول شوید، باید هر دو مهارت آن گروه را دوباره تکرار کنید. مثلا اگر در بخش WRITING شکست بخورید، باید هم WRITING و هم READING را دوباره آزمون دهید.

آزمون ECL 

تصحیح ورقه های امتحانی آزمون ای سی ال آلمانی

این پرسشی است که همیشه ذهن افراد را درگیر میکند. اینکه آیا افرادی که آزمون من را تصحیح میکنند، مورد اعتماد هستند؟ ممکن است نمره ها اشتباها داده شود؟ باز هم باید به شما بگویم که نگران نباشید. زمانی که یک آزمون تا این حد معتبر و مورد اطمینان است، پس تصحیح آن هم درست و توسط شخص کاربلدی صورت خواهد گرفت.

اما در هر صورت باید بدانید که نتیجه تمام امتحانات در اروپا مشخص خواهد شد. بخش صحبت کردن توسط ممتحنان محلی تعیین می شود. اما با این حال، همه ضبط‌ها در اروپا برای اطمینان از منصفانه بودن نمره‌ها مورد ارزیابی مجدد قرار می گیرد. در بخش نوشتاری و گفتاری هم، نمرات توسط 2 نفر مختلف در اروپا تصحیح می شود. سپس برای جلوگیری از هرگونه سوگیری ارزیابی شخصی، میانگین گرفته می شود.

اعتراض به نمره آزمون ecl

زمانی که شما درخواست ارزیابی مجدد بدهید، این کار برای شما انجام خواهد شد. اما هزینه آزمون مجددا از شما گرفته می شود. همچنین اگر بخواهید میتوانید پاسخ های خود را بررسی و نمره هایتان را چک کنید. اما مجددا هزینه از شما گرفته می شود. برای این کار شما باید در یکی از دفاتر CareLend حضور داشته باشید. شما نمی توانید هیچ سوالی را ضبط یا تایپ کنید. شما فقط می توانید یادداشت برداری کنید. جلسه نقد و بررسی 45 دقیقه است. معلمی از CareLend در این جلسه بررسی حضور خواهد داشت تا به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

این آزمون چند بار در سال برگزار می شود؟

هر ساله امتحان ECL (B1 و B2) هر دو ماه یکبار برگزار خواهد شد. یعنی امتحانات در ماه های فوریه، آوریل، ژوئن، اوت، اکتبر و دسامبر برگزار می شود. با این توضیحات اگر کسی در یک ماه شکست بخورد، لازم نیست مدت زیادی تا امتحان بعدی صبر کند.

مدت اعتبار آزمون زبان آلمانی ECL

مدرک بسیاری از آزمون های زبان خارجه، اعتباری محدود دارند. اما یکی دیگر از ویژگی های مثبت این آزمون این است که مدرک آن اعتباری نامحدود دارد. یعنی اعتبار آن مادام العمر است و شما تا هر زمانی که بخواهید می توانید مدرکتان را به دانشگاه، موسسه یا محل کار مربوطه ارائه دهید.

موفقیت در آزمون ECL

برای موفقیت در هر آزمون باید مهارت کافی در آن را به دست آورید. برای کسب مهارت و تسلط در هر زبانی لازم است تا آن را فرا بگیرید. سپس تمرین و تکرار کنید. برای قدم اول یادگرفتن، باید در کلاس های آموزش زبان شرکت کنید. کلاس هایی که بتواند انواع مهارت ها را به شما بیاموزد و در شما تقویت کند. برای این کار به شما آموزشگاه سپانو را معرفی می کنیم.

آموزش آلمانی در رشت

سپانو آموزشگاهی در استان گیلان و شهر رشت است که می تواند به شما برای آموزش هر زبانی کمک کند تا در هر آزمونی که خودتان تصمیم گرفتید موفق شوید. شما در سپانو می توانید انواع زبان ها از جمله زبان آلمانی، فرانسوی، ترکی استانبولی، چینی، کره ای و... را آموزش ببینید. لازم است بدانید که سپانو نماینده رسمی خانه آیلتس آفرینش است و به موفقیت شما در آزمون آیلتس هم کمک زیادی خواهد کرد. فقط کافی است که به سپانو مراجعه کنید. اگر سوالی در مورد انواع دوره ها و کلاس های ما دارید، با شماره زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما میتونید این شماره رو در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشوید.

اینستاگرام سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید