سطح c1 آزمون بین الملی ecl آلمانی

 
سطح c1 آزمون بین الملی ecl آلمانی
بعضی از مراکز کاری و تحصیلی از شما مدرک سطح c1 را تقاضا میکنند. این سطح، بالاترین سطح آزمون است به همین خاطر مدرک c1 در تمامی دوره ها و مراکز کاری و تحصیلی مورد قبول است.

سطح c1 آزمون ecl

امتحان بین المللی زبان آلمانی ecl، در سطوح مختلفی برگزار میشود. c1 بالاترین سطح این آزمون است که شما میتوانید بعد از شرکت در آزمون و دریافت نمره حد نساب، مدرک سطح c1 را در دست بگیرید. داوطلب در این سطح می تواند طیف وسیعی از متون طولانی تر را درک کند و معنای ضمنی آن ها را تشخیص دهد. نامزد امتحان می تواند مطالب را بسیار روان و بدون جستجوی واضح برای عبارات بیان کند. داوطلب می تواند از زبان به صورت انعطاف پذیر و موثر برای اهداف اجتماعی، تحصیلی و حرفه ای استفاده کند. همچنین توانایی این را دارد که متنی واضح، با ساختار دقیق و با جزئیات را در مورد موضوعات پیچیده تولید کند که استفاده کنترل شده از الگوهای سازمانی، رابط ها و وسایل منسجم را نشان می دهد. این سطح از آزمون دارای سطح مختلفی است که افراد آزمون دهنده باید در هر کدام توانایی خود را به اندازه کافی نشان دهند تا بتوانند نمره خوی به دست آورند. البته هر کدام از این بخش ها دارای تعداد مشخصی سوال و همچنین مدت زمان محدودی است که شما میتوانید اطلاعات بیشتر را در مقاله «قسمت های مختلف ECl exam» بخوانید.

 

بخش lesen امتحان ecl

در این سطح از آزمون داوطلب دارای توانیی بالایی در زبان آلمانی است و به دلیل مهارت بالای خود، می‌تواند طیف گسترده‌ای از متون طولانی و پیچیده (در حوزه‌های اجتماعی، آموزشی، حرفه‌ای و حرفه‌ای) را که به مسائل جاری و حاوی عبارات اصطلاحی نیز می‌پردازد، با جزئیات درک کند. همچنین می تواند هم نکات اصلی و هم نکات ظریف را در موقعیت های ارتباطی ناآشنا شناسایی کند. داوطلب می تواند ژانر انواع متن نوشته شده برای خواننده معمولی از جمله مقاصد ضمنی آنها را تشخیص دهد.

آزمون writing ای سی ال

داوطلب می تواند در این بخش از آزمون متون استدلالی مفصل، منسجم و توصیفی را مطابق با هنجارهای زبان مقصد در موقعیت های ارتباطی شخصی، رسمی و عمومی بنویسد. با استفاده مؤثر از ارتباطات نوشتاری، داوطلب می تواند معنای ضمنی را بیان کند. حواستان باشد که هنگام شرکت در این بخش از آزمون باید به غلط های املایی و نکات نگارشی نیز توجه کنید.

آزمون ecl آلمانی

بخش شنیداری یا Hören امتحان ecl

نامزد آزمون در این بخش باید بتواند طیف گسترده ای از گفتگوها را در مورد موضوعات انتزاعی و پیچیده فراتر از رشته خود، از جمله مکالمات مختلف تولید شده توسط افراد بومی، دنبال کند. داوطلب می تواند اطلاعیه ها و سخنرانی ها را با جزئیات درک کند و نگرش های ضمنی را تشخیص دهد. در مکالمات ممکن است چندین نفر از زبان مادری باشند که با سرعت طبیعی صحبت کنند. پس باید با تمرین گوش خود را به شنیدن چنین جمله هایی عادت دهید.

مکالمه آزمون ecl زبان آلمانی

داوطلب می تواند به راحتی و بدون دردسر متون گفتاری واضح و ساختار یافته را مطابق با هنجارهای زبان مقصد تولید کند و بر نکات اصلی، نتیجه گیری و روابط منطقی تاکید و ارتباط برقرار کند. داوطلب می تواند به طور موثر از عبارات اصطلاحی و محاوره ای استفاده کند. استفاده کردن از چنین اصطلاحاتی هنگام مکالمه در آزمون، نمره خوبی برای شما به همراه خواهد داشت.

تمرین زبان آلمانی برای شرکت در آزمون

بهترین راه برای اینکه به مطالب مسلط شوید این است که هر روز زبان آلمانی را تمرین کنید. اما قبل از تمرین بهتر است ترفند های آموزشی را مثل ترفند یادگرفتن لغات آلمانی به خوبی بیاموزید. ششما همچنین میتوانید قبل از آزمون در دوره ها و کلاس های امادگی آزمون ecl شرکت کرده و به صورت تخصصی خود را برای دریافت مدرک بین الملی ecl آماده کنید.

  برای ثبت نام در هر یک از دوره های سپانو ( دوره های آموزش زبان آلمانی یا دوره های آمادگی آزمون و...) باید به سایت مراجعه کنید یا به صورت حضوری به این آموزشگاه بیایید. اما اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما می توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید