سطح A2 آزمون زبان المانی ECL

 
سطح A2 آزمون زبان المانی ECL
اگر در سطح ابتدایی زبان آلمانی هستید و تصمیم دارید که مدرک آلمانی دریافت کنید، باید در آزمون سطح A2 ای سی ال شرکت کرده و مدرک خود را دریافت کنید. شما میتوانید با تمین و شرکت در دوره های سپانو موفقیت خود را در آزمون ECL تضمین کنید.

آزمون سطح a2 زبان آلمانی ecl

اگر به هر دلیلی مثلا دریافت ویزای پیوست و یا مهاجرت تصمیم دارید تا مدرک سطح a2 زبان آلمانی را بگیرید، این مطلب را بخوانید. برای انجام این کار میتوانید در سطح a2 از آزمون ecl شرکت کرده و بعد از دریافت نمره مد نظرتان، مدرک خود را بگیرید. شما با خواندن این مطلب میتوانید اطلاعات زیادی را در مورد این سطح از امتحان بین الملی ecl به دست آورید.

ابتدایی ترین سطح آزمون آلمانی ای سی ال

a2 ابتدایی ترین سطح آزمون ecl است. زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون این سطح را دارند، میتوانند به راحتی جملات و عبارات پرکاربرد مربوط به حوزه‌های مرتبط را متوجه شود.(مثلاً اطلاعات اولیه شخصی و خانوادگی، خرید، جغرافیای محلی، شغل). داوطلب می تواند در کارهای ساده و معمولی که نیاز به تبادل ساده و مستقیم اطلاعات در مورد مسائل آشنا و معمولی دارد، ارتباط برقرار کند. همچین توانایی این را دارد که جنبه‌هایی از پیشینه‌ی خود، محیط نزدیک و مسائل مربوط به حوزه‌های نیاز فوری را به زبان ساده توصیف کند.

در ادامه این مطلب قرار است به چگونگی و شرح سوالات و بخش های مختلف این آزمون بپردازیم. پس اگر مایل هستید اطلاعاتی از این قبیل به دست آورید، این مقاله را تا انتها بخوانید. شما همچنین میتوانید نمونه سوالات سطح a2 آزمون ecl زبان آلمانی را دانلود کرده و بخوانید تا خود را هر چه بیشتر برای روز آزمون آماده کنید.

آزمون lesen یا درک مطلب ecl آلمانی

فرد آزمون دهنده در این سطح می‌تواند متون کوتاه، ساده، ملموس یا کلی را در مورد موضوعات آشنا که شامل زبانی پرتکرار، روزمره یا مربوط به شغل است درک کند. این متون دارای بالاترین تعداد واژگان و نسبتی از اصطلاحات مشترک بین‌المللی است.

 امتحان Schreiben سطح a2 آزمون ecl

در این بخش داوطلب می تواند متن های کوتاهی بنویسد که اطلاعات اولیه را در موقعیت های مختلف منتقل کند. همچنین می تواند یک متن ساده و منسجم در رابطه با موضوعات در زمینه های مورد علاقه خود بنویسد. او قادر است سؤالات نسبتاً دقیقی در مورد مسائل تشکیل دهد یا چنین موضوعاتی را توضیح دهد. فرد آزمون دهنده باید از ساختارهای ساده استفاده کند. در این سطح اگر فرد اشتباهات گرامری و املایی داشته باش اما بیشتر اطلاعات نوشته شده توسط او قابل درک باشد، معمولا نمره این بخش را خواهد گرفت.

آزمون زبان آلمانیecl

بخش Hören آزمون آلمانی ای سی ال

 داوطلب در این بخش باید بتواند اعلان‌های عمومی ساده و مکالمات بین دو سخنران بومی را درک کند، مشروط بر اینکه آنها در مورد موضوعات کلی مرتبط با تجربیات شخصی نامزد صحبت کنند و گفتار آنها به وضوح و به آرامی بیان شود. این آزمون ارزیابی می کند که آیا داوطلب می تواند پیام اصلی را در رسانه های نیمه معتبر و ضبط های صوتی شناسایی کند و جزئیات واقعی آنها را درک کند یا خیر.

مکالمه سطح a2 یا Gespräch

 داوطلب می تواند در این سطح از آزمون مکالمه در موقعیت های روزمره که نیاز به تبادل اطلاعات ساده و فوری دارند، با استفاده از یک سری کوتاه از عبارات و جملات ساده در یک لیست، ارتباط برقرار کند.این شخص باید بتواند به طور مناسب به سؤالات واکنش نشان دهد و خواسته ها و احساسات اساسی خود را بیان کند. البته داوطلب دایره لغات آلمانی محدودی دارد و سرعت گفتار او کمتر از یک زبان مادری معمولی است و با مکث قطع می شود. در این سطح میتوان تأثیر زبان مادری او را می توان با توجه به تلفظ، لهجه و لحن او احساس کرد.

آلمانی صحبت کن.

چگونه این امتحان بین المللی موفق شوم؟

 برای موفقیت در آزمون و کسب نمره عالی باید به مطالب مسلط باشید. برای مسلط شدن به مطالب باید دو نکته مهم را مد نظر داشته باشید. اول آموزش و دوم تمرین زبان آلمانی. همانطور که میدانید، تمرین بدون آموزش امکان پذیر نیست. پس باید به عنوان قدم اول زبان آلمانی را به خوبی یاد بگیرید. 

آموزش آلمانی رشت در سپانو

برای آموزش زبان آلمانی باید آموزشگاهی را انتخاب کنید که در زمینه آموزش آلمانی تجربه کافی داشته باشد. یعنی تجربه کافی برای آموزش این زبان به افراد را دارا باشد و بتواند کلاس ها را برای زبان آموزان با هر شرایطی برگزار کند. برای پیدا کردن چنین آموزشگاهی لازم نیست زمان زیادی صرف کنید چون آموزشگاه سپانو با برگزاری دوره های متنوع زبان آلمانی به افراد علاقه مند به این زبان، زبان‌آموزان را برای آزمون های آلمانی آماده میکند.

 برای ثبت نام در هر یک از دوره های سپانو باید به سایت مراجعه کنید یا به صورت حضوری به این آموزشگاه بیایید. اما اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما می توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

ecl logo

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید