شبیه سازی پرسش های Mündliche Kommunikation سطح A2 آزمون ecl

شبیه سازی پرسش های Mündliche Kommunikation سطح A2 آزمون ecl
اگر میخواهید نمونه سوال سطح A2 آزمون ecl را بخوانید، اینجا کلیک کنید. شما میتوانید در آزمون ای سی ال المانی شرکت کنید و موفق شوید.

مکالمه زبان آلمانی در رشت

برای موفق شدن در آزمون ecl باید به تمامی مهارت های زبان آلمانی از جمله speaking یا Mündliche Kommunikation مسلط باشید. برای انجام این کار باید در دوره های خصوصی زبان آلمانی شرکت کنید. شما با شرکت در دوره های فشرده، خصوصی و ترمیک آلمانی سپانو میتوانید به آموزش زبان بپردازید. اما اگر در همه مهارت ها حسابی قوی هستید و میخواهید به تقویت یکی از مهارت های آلمانی بپردازید، پیشنهاد سپانو به شما، کلاس خصوصی زبان آلمانی است. لازم است بدانید که تمامی این دوره ها در سپانو به سه صورت آنلاین، حضوری و هیبرید (تلفیقی از آنلاین و حضوری ) برگزار میشود. بنابراین شما به راحتی میتوانید در هر کدام از این دوره ها شرکت کنید و از آموزش زبان آلمانی لذت ببرید.

 برای ثبت نام کافی است به ما مراجعه کنید یا وارد سایت سپانو شوید. اما قبل از ثبت نام اگر سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها دارید میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

شما میتوانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یک کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

آزمون  ecl آلمانی در ایران

سپانو برای اولین بار در ایران، آزمون بین المللی زبان آلمانی ecl را برگزار میکند تا شما زبان آموزان عزیز به راحتی بتوانید در سپانو به تحصیل زبان آلمانی پرداخته و بعد از شرکت در آزمون مدرک خود را دریافت و مهاجرت کنید. پس هر زمان که تصمیم گرفتید در آزمون ecl شرکت کنید، با شماره رو به رو تماس گرفته و ثبت نام کنید. 09120079048

اما این نکته را مد نظر داشته باشید که برای موفق شدن در آزمون بهتر است بعد از تمرین زبان آلمانی، نمونه سوالات را بررسی کرده و به خوبی مطالعه کنید. بهتر است بدون توجه به جواب ها، سعی کنید خودتان پاسخ مناسبی برای نمونه سوالات آزمون پیدا کنید. سپس جواب های خود را با جواب های درست مقایسه کنید. شما میتوانید با کلیک، مطلب «listening سطح A2 » و «Schreiben سطح A2 » را بخوانید و با آزمون ecl آشنا شوید.

شما همچنین میتوانید با ورود به آپارات سپانو ویدیویی از نمونه آزمون مکالمه ببینید و آزمون را برای خود شبیه سازی کنید. علاوه بر این میتوانید نمونه سوالات را از سایت ecl دانلود کنید یا با کلیک بر روی لینک زیر نمونه سوال بخش speaking یا Mündliche Kommunikation آلمانی را دانلود و مطالعه کنید.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید