نمونه سوال مهارت Lesen سطح A2 آزمون ecl آلمانی

نمونه سوال مهارت Lesen سطح A2 آزمون ecl آلمانی
اگر قصد شرکت در آزمون آلمانی ecl را دارید، بهتر است نمونه سوالات سطح a2 آزمون را بخوانید تا بیشتر با سوالات آشنا شوید.

کاربرد های زبان آلمانی

اگر قصد مهاجرت به آلمان و یا کشورهای آلمان زبان را دارید، و یا اگر میخواهید به یکی از این کشور ها سفر کنید و از مسافرت خود لذت ببرید، باید زبان آلمانی را یاد بگیرید. علاوه بر این موارد، شما میتوانید با یادگرفتن زبان آلمانی درآمد کسب کنید. خیلی از افراد هم به خاطر علاقه ای که به زبان آلمانی دارند، تصمیم به آموزش این زبان میگیرند. غیر از این موراد ممکن است هرکدام از شما به دلایل متفاوتی مشتاق به آموزش زبان آلمانی جذاب باشید. اما باید این را نیز بدانید که بعد از آموزش لازم است تا مدرک این زبان را دریافت کنید. زیرا داشتن مدرک ثابت میکند که شما توانسته اید مطالب را به خوبی آموزش ببینید و از آن درست استفاده کنید.

دریافت مدرک زبان آلمانی چگونه صورت میگیرد؟

برای دریافت مدرک زبان آلمانی باید در یکی از آزمون های این زبان، شرکت کنید و حد نساب نمره قبولی را به دست آورید. برای موفقیت در آزمون آلمانی باید ابتدا مطالب را به خوبی آموزش ببینید و در کنار آن به تمرین و تکرار بپردازید. برای آموزش زبان آلمانی به سپانو مراجعه کنید. سپانو بهترین موسسه زبان آلمانی در رشت و حتی استان گیلان است که کمک زیادی به شما در آموزش زبان آلمانی میکند. برای اطلاع از اینکه چرا باید زبان آلمانی را در آکادمی زبان سپانو بیاموزید، باید ویژگی های بهترین آموزشگاه آلمانی رشت را بخوانید.

هر زمان که تصمیم به آموزش زبان آلمانی در سپانو گرفتید، میتوانید با مراجعه به سایت سپانو ثبت نام خود را نهایی کنید. اما اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها و کلاس ها و هر مورد دیگری دارید، میتوانید با شماره های رو به رو تماس بگیرید.

33330595_013 

 32330596-7_013

شما میتونید این شماره رو در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

شرکت در امتحان آلمانی ecl

برای شرکت در آزمون ecl آلمانی، باید در آزمون ثبت نام کنید. برای ثبت نام کافی است هر زمان که تصمیم خود را گرفتید، با شماره رو به رو تماس گرفته و ثبت نام کنید.   09120079048

اما قبل از شرکت در آزمون باید مهارت های زبان آلمانی خود را تقویت کنید. برای انجام این کار میتوانید نمونه سوالات مشابه آزمون را بخوانید و مرور کنید تا بتوانید با اطمینان بیشتری در جلسه آزمون آماده شوید. برای مثال میتوانید نمونه سوال بخش speaking آزمون ecl را بخوانید و تمرین کنید.

در این مطلب میتوانید با کلیک بر روی لینک پایین، فایل pdf نمونه سوالات مهارت reading یا lesen آلمانی را برای سطح A2 دانلود کرده و بخوانید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید