سوالات مشابه reading سطح A2 آزمون ecl آلمانی

سوالات مشابه reading سطح A2 آزمون ecl آلمانی
با خواندن نمونه سوال قسمت درک مطلب سطح A1 میتوانید با اطمینان بیشتری در آزمون ecl شرکت کنید و آشنایی بیشتری با سوالات آزمون ecl آلمانی داشته باشی.

موفقیت در ازمون ecl

برای موفق شدن در آزمون راهی جز تلاش و تمرین وجود ندارد. پس باید ابتدا به خوبی آموزش ببینید و بعد به تمرین بپردازید. برای یادگرفتن زبان آلمانی به روشی درست و حساب شده به سپانو مراجعه کنید. چون سپانو بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش آلمانی تجربه دارد، طی این سال ها اساتید و منابع آموزشی متعددی را سنجیده است و از بین آن ها بهترین ها را برای آموزش به شما در نظر گرفته است. علاوه بر این موسسه زبان آلمانی سپانو با برگزاری دوره ها و کلاس های متعدد از جمله ترمیک، فشرده، خصوصی و همچنین آنلاین، حضوری و هیبرید کمک زیادی به مسلط شدن شما به مطالب میکند.

دوره های آلمانی در آکادمی زبان سپانو

  سپانو دوره های مختلفی را در اختیار تمامی افراد قرار داده تا زبان آموزان بدون هیچ محدودیتی به آموزش زبان آلمانی بپردازند. مثلا دوره های حضوری برای افراد ساکن رشت و دوره های آنلاین برای افراد ساکن  شهرستان های دیگه استان گیلان  و حتی استان های دیگری برگزار میکند. در واقع این یعنی زبان آموزان از هر کجای ایران میتوانند در کلاس های سپانو شرکت کنند، آلمانی یاد بگیرند و روز به روز به هدف خود نزدیک تر شوند.

علاوه بر این، شما در سپانو میتوانید با شرکت در کلاس های ترمیک، زبان آلمانی را به صورت آهسته و باکیفیت آموزش ببینی. یا با ثبت نام در دوره های فشرده، در کوتاه ترین زمان ممکن بیشترین مطالب را یاد بگیرید و برای آزمون آلمانی آماده شوید. همچنین میتوانید با شرکت در دوره های خصوصی آلمانی سپانو، تمام توجه استاد رو به خودت متوجه کنی و آموزش خود را به همان صورتی که دوست دارید شروع کنید و ادامه دهید.

آموزش زبان آلمانی در موسسه سپانو

برای شرکت در دوره ها و کلاس های زبان آلمانی سپانو میتوانید به آکادمی زبان سپانو در رشت بیایید یا وارد سایت سپانو شوید. اما قبل از ثبت نام اگر سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها دارید میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

شما میتونید این شماره رو در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

برای شرکت در آزمون کافی است هر زمان که تصمیم خود را گرفتید، با شماره رو به رو تماس گرفته و ثبت نام کنید.   09120079048

آزمون تلک زبان آلمانی _ آلمانی در رشت

موفق شدن زبان آموزان آلمانی سپانو در دنیا

 خوب است بدانید زبان آموزانی که چند سال اخیر زبان آلمانی را در سپانو آموزش دیده اند، از نحوه تدریس، استفاده از منابع آموزش و مدرسین این آموزشگاه رضایت کامل داشتند. برای اثبات این امر لازمه باید گفت که بسیاری از زبان آموزان آلمانی طی چند سال اخیر، حالا به کشور های آلمانی زبان مهاجرت کرده اند و در آن کشور ها ساکن هستند. یعنی در آن کشور ها در حال کار یا تحصیل هستند. همچنین تعداد زیادی از زبان آموزان آلمانی چند مدت پیش سپانو، در حال حاضر در آموزشگاه های دیگری در حال تدریس زبان هستند. در واقع این چیزی فراتر از موفقیت است. پس وقت خود را از دست ندهید و هر چه سریع تر به سپانو بیایید تا با شرکت در یکی از دوره های زبان آلمانی، یادگرفتن این زبان را شروع کنید.

شرکت در امتحان ecl آلمانی

بعد از اینکه زبان آلمانی را به خوبی یادگرفتید باید تمرین کنید. در این میان، میتوانید از چند روش آسان برای تمرین زبان آلمانی استفاده کنید. اما فراموش نکنید که باید زمان زیادی را صرف یادگیری کنید تا کاملا به آلمانی مسلط شوید. اگر قصد شرکت آزمون ecl را داید، بعد از انجام همه این مراحل لازم است تا برای آزمون آماده شوید. یکی از مهم ترین مراحل آمادگی آزمون آلمانی این است که نمونه سوالات آزمون را مرور کنید تا با اطمینان کامل وارد جلسه آزمون شوید. برای مثال میتوانید نمونه سوالات بخش مکالمه سطح A2 آزمون ecl را مطالعه با خود مرور کنید.

شما میتوانید با کلیک بر روی لینک پایین، فایل pdf نمونه سوالات مهارت reading سطح A2 آزمون ECL را دانلود کرده، بخوانید و مرور کنید:

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید